نیلوفر رجب نیک
نیلوفر رجب نیک

مطالعه این مقاله حدود 6 دقیقه زمان ‌می‌برد.
1400/05/07
268


فروش هر نماینده


فروش هر نماینده یکی از اساسی‌ترین شاخص‌های موجود برای بررسی و تحلیل kpi ها می‌باشد. موضوع kpi فروش هر نماینده نشان می‌دهد که توانایی هر نماینده یا نمایندگان فروش و همچنین تیم فروش شما برای درآمدزایی سازمانتان چقدر است. بنابراین یکی از شاخص‌های بسیار مهم که باید اندازه گیری شود، فروش هر نماینده در هر بازه زمانی ( یا هر بار فروش ) می‌باشد. در این مقاله از وب سایت اس دیتا به بررسی فروش هر نماینده می پردازیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع تا انتهای این مقاله با Sdata همراه باشید. بررسی فروش هر نماینده و تأثیر آن: می‌توان بیان کرد که تیم‌های فروش از نظر ماهیت خود رقابتی هستند و همیشه بین تمام تیم‌های فروش یک رقابت خاص وجود دارد، بنابراین دسترسی همه جانبه به این KPI ممکن است به تقویت یک رقابت سالم در بین تیم شما کمک کند. مهم است که تیم خود را با اهداف بلند پروازانه، اما در عین حال واقع گرایانه ترغیب نمایید که آن‌ها بتوانند فروش خود را افزایش دهند. در این صورت در آمد و سود حاصل آن‌ها و سازمان شما بیشتر شود ( win=win ). حال با بررسی فروش هر نماینده می‌توان عملکرد ایشان را در طی مدت زمان مشخص تجزیه و تحلیل کرد و نقاط قوت و ضعف تیم را بدست آورد. از مزایای بررسی فروش هر نماینده می‌توان به موارد زیر اشاره داشت: 1. یکی از مهمترین مزایای بررسی این KPI ایجاد یک پایه در هنگام مقایسه تعداد فروش شما است. این پایه باعث می‌شود که در هر زمان، مکان و همچنین ورودی‌ها و خروجی‌ها یک مقیاس مناسب وجود داشته باشد. 2. این KPI باید بعنوان ابزار عملکردی برای تقویت و رشد در تیم شما استفاده گردد. 3. از این KPI همچنین می‌توان نقاط قوت و ضعف تکرارهای فروش خود را بررسی کرد. به مثال مهم زیر توجه فرمایید: شاید یک نماینده فروش در طی تماس‌های شخصی عملکرد ضعیفی داشته باشد اما هنگام استفاده از مخاطبین ایمیل عملکرد بسیار خوب و مناسبی دارد، به همین دلیل تیم‌های فروش محصولات مختلف نباید با یکدیگر مقایسه شوند، به دلیل آنکه قیمت، حجم و میزان علاقه ممکن است بسیار متفاوت باشد. بنابراین شما با بررسی فروش هر نماینده می‌توانید متوجه شوید که هر نماینده در کدام قسمت فروش عملکرد بهتری دارد و با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانید مهارت هر نماینده را تقویت کنید. فعالیت هر نماینده برای فروش: می‌توان اذعان داشت که فعالیت هر نماینده برای بررسی فروش نماینده بسیار مهم است. قابل ذکر است که فعالیت هر نماینده شامل موارد زیر می‌باشد: • تماس‌های تلفنی • ایمیل‌ها و پیام‌ها • جلسات حضوری به منظور فروش • ارائه‌ها • پیش فروش‌ها و همچنین گفت‌و‌گوهای زنده اساساً هر فعالیتی که منجر به ایجاد چرخه فروش شود باید مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان فروش هر نماینده را بدرستی تجزیه و تحلیل کرد. فعالیت هر نماینده معمولا بصورت روزانه ارزیابی می‌شود، اما می‌توان این ارزیابی را بصورت ماهیانه و هفتگی انجام داد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت اس دیتا مراجعه کنید. همچنین درباره بررسی تمام kpi ها با مشاوران و کارشناسان Sdata مشورت نمایید.




برچسب‌ها:

قیمت گذاری فروش فروش اینترنتی داشبورد فروش فروش تلفنی فرصت فروش

مقالات مرتبط


تحلیل و پیش بینی عملکرد و سود آوری شرکت با استفاده از هوش مصنوعی استفاده از شبکه‌ های عصبی در تحلیل سری ‌های زمانی مقایسه روش ‌های مختلف تحلیل سری‌ های فضایی برای پیش ‌بینی داده‌های فضایی تحلیل داده‌های حجم بالا با استفاده از ابزارهای ابری استفاده از روش‌های آماری برای پیش ‌بینی رشد شرکت تحلیل داده‌های زمانی و پیش‌بینی رویدادها پیش‌بینی میزان فروش محصولات با استفاده از هوش مصنوعی استفاده از روش‌های آماری برای پیش‌‌بینی عملکرد سازمان و بهبود تصمیم‌‌گیری پیش بینی و بهبود عملکرد سیستمهای زیرساختی با استفاده از هوش مصنوعی استفاده از روش‌های آماری برای پیش‌بینی تقاضا و پیشرفت بازار پیش ‌بینی و تحلیل بازار با استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود تصمیم‌ گیری در بورس و مالیات ارائه پیشنهادات شخصی‌سازی شده برای مشتریان با استفاده از هوش مصنوعی تحلیل داده در بهبود عملکرد فروش و افزایش درآمد چه محصولی برای فروش اینترنتی مناسب‌تر است؟ آیا کاهش قیمت بهترین راه برای افزایش فروش است ؟

داشبورد های مرتبط