علیرضا وفائیان

مطالعه این مقاله حدود 5 دقیقه زمان ‌می‌برد.
1400/05/07
661


متوسط ارزش خرید

دسترسی سریع



میانگین یا متوسط ارزش خرید یکی از مهمترین شاخص‌هایی است که در یک تراکنش برای محصول یا خدمت مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید بسته به نوع کسب و کار خودتان و متوسط مدت قراردادتان این شاخص را بر اساس موارد زیر محاسبه کنید: • ارزش کلی قرارداد • ارزش سالانه • ارزش ماهانه و هفتگی • ارزش روزانه نکته بسیار مهمی که باید درباره متوسط یا میانگین ارزش خرید بدانید این است که دوره‌ی زمانی محاسبه این شاخص باید بر اساس نظم خرید شما تعریف شود. در این مقاله از وب سایت اس دیتا به بررسی متوسط ارزش خرید و هم چنین نکات مربوط به آن و نحوه محاسبه آن اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما قرار می‌دهیم، بنابراین برای کسب اطلاعات لازم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. متوسط ارزش خرید : ممکن است که هم چنان با معیار ارزش خرید ارتباط برقرار نکرده باشید و کارایی آن را درک نکرده باشید. می‌توان بیان کرد که متوسط ارزش خرید، میانگین قیمت هر فاکتور فروش را اندازه‌گیری می‌‌کند و به تیم فروش کمک خواهد کرد تا یک رقم حداقلی را در هر فرصت بالقوه برای فروش، در نظر داشته باشند. این شاخص بسیار مهم نیز همانند سایر معیارهای مرتبط با مدل‌های قیمت‌گذاری می‌باشد که چگونه یک تیم فروش می تواند ارزش واقعی هر لید یا سرنخ را تخمین بزند و بر اساس آن امور خود را تنظیم نماید. محاسبه میانگین یا متوسط ارزش خرید: برای محاسبه متوسط ارزش خرید باید از فرمول یا رابطه زیر استفاده کرد: میانگین یا متوسط ارزش خرید = جمع کل سفارشات/ تعداد سفارش ها در یک دوره زمانی تعریف شده مزایای متوسط ارزش خرید چیست؟ ممکن است این تصور را داشته باشید که متوسط ارزش خرید چه مزیت‌هایی می‌تواند داشته باشد و آیا محاسبه و کاربرد آن در فروش تیم و پیشرفت سازمان تأثیر دارد؟ برای پاسخ به این سوال در ابتدا به مزایای مهم متوسط ارزش خرید اشاره می‌کنیم: • با ارزیابی متوسط ارزش خرید می‌توانید متوجه شوید که مشتریان جدید شما بطور میانگین در اولین سفارش خود به چه میزانی از شما خرید می‌کنند. • با استفاده از بررسی متوسط ارزش خرید می‌توانید به این نتیجه برسید که فعالیت‌هایی که در بخش فروش در حال انجام است، ارزش خرید شما را بالاتر می‌برد یا کاهش می‌دهد. • اگر متوسط ارزش خرید محصول را بدانید، می‌توانید حجم معاملاتی مورد نیاز برای رسیدن به نرخ تبدیل مد نظرتان را محاسبه کنید. نکته بسیار مهم: با استفاده از ارزیابی و بررسی متوسط ارزش خرید ،می‌توان به سرنخ‌های فروش منتخب دست پیدا کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت اس دیتا مراجعه فرمایید.




مقالات مرتبط


پیش بینی فروش تخصصی کیف و کفش هوش تجاری و کاربردهای آن در صنعت صنایع دستی و صنایع دستی‌سازی برندینگ چیست؟ چه کارهایی قبل از قیمت‌گذاری باید انجام دهیم؟ معرفی مدل‌های قیمت گذاری کالا و خدمات مراحل قیمت گذاری عوامل‌موثر بر قیمت‌گذاری بازارهای صنعتی اندازه بازار سیستم پیشنهاد دهنده پیشنهادهای فروش پیشنهاد توسعه محصول هدف از قیمت گذاری چیست؟ قیمت‌گذاری محصولات لوازم خانگی قیمت‌گذاری برترین برندهای محصولات لبنیات در ایران حسابداران و قیمت‌گذاری در بازارهای مختلف استراتژی قیمت گذاری در حسابداری قیمت‌گذاری پوشاک ایده پیشنهاد محصول روش‌های قیمت گذاری مناسب برای هر کسب و کار پیشنهاد محصول خارجی پیشنهاد تنوع محصول قیمت‌گذاری موبایل چگونه میتوان در جنگ قیمت پیروز شد؟ چه محصولی برای فروش اینترنتی مناسب‌تر است؟ قیمت گذاری در بازارهای صنعتی قیمت‌گذاری کتاب قیمت‌گذاری سیم‌کارت پیشنهاد بهترین محصول پیشنهاد تولید محصول مردم همیشه پیشنهادها را می‌خرند! قیمت‌گذاری تراکم ترافیک سیستم قیمت‌گذاری خودرو قیمت‌گذاری محصولات فروشگاه اینترنتی جنگ قیمت چیست؟ چگونه می‌توان با آن مقابله کرد؟ با قیمت گذاری مناسب فروش خود را دو چندان کنید! روش‌های قیمت‌گذاری زمین عملکرد محصول میانگین اندازه و طول معاملات جدید میزان ماندگاری و ریزش مشتری هدف فروش نسبت بسته بندی شدن قراردادهای فروش منجر به فروش متوسط هزینه به ازای هر لید متوسط نرخ تبدیل فروش هر نماینده چگونه فرصت فروش ایجاد کنیم؟ فروش با روش تماس

داشبورد‌های مرتبط