کیمیا آبان

مطالعه این مقاله حدود 35 دقیقه زمان ‌می‌برد.
1400/09/25
402


چه محصولی برای فروش اینترنتی مناسب‌تر است؟

دسترسی سریع



 

در روزگار پرمشغوله و پردغدغه حال حاضر مردم ترجیح می‌دهند خرید خود را از طریق اینترنت انجام دهند چرا که وجود ترافیک‌های سرسام‌آور و آلودگی هوا و از طرفی در شهر شلوغی مثل تهران دغدغه‌ جای پارک سبب می‌شود تقاضای خرید اینترنتی بیش از پیش محسوس شود. از این رو فضای مجازی بستری برای خرید اینترنتی فراهم کرده است که علاوه بر وب‌سایت‌ها شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام و تلگرام هم به فروشگاهای اینترنتی تبدیل شده‌اند و با چند کلیک ساده کالای مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرند که گاهی با توجه به ساختار آن فروشگاه می‌توان هزینه را هم در زمان تحویل پرداخت کرد که این عامل خود سبب یک امتیاز مثبت است.

با توجه به اینکه در دنیای امروزی اینترنت و فروشگاه‌های اینترنتی توانسته‌اند جایگاه خود را در بین مردم پیدا کنند و بعد از آن اگر محصول خود را درست انتخاب کنند و زمان ارائه آن به بازار فروش را به‌خوبی بدانند قدم در مسیر موفقیت گذاشته‌اند اما هیچ‌وقت وجود رقبا را نباید نادیده گرفت.

برای انتخاب یک محصول علاوه بر فصل استفاده آن، شرایط و نیاز جامعه خیلی مهم است. همان‌طور که در مقالات قبلی گفتیم به ‌عنوان مثال در شرایط کرونایی ماسک و محلول‌های ضدعفونی‌کننده و در زمان گرمی هوا کولر یا حتی نزدیک فصل بهار (ماه اسفند) وسایل مورد نیاز سفره هفت‌سین بسیار به چشم می‌خورد اما اگر اوایل فصل پاییز دنبال وسایل سفره هفت‌سین باشید پیدا نخواهید کرد و یا بسیار سخت پیدا می‌شود.

مشکلات ارسال محصول:

در زمان انتخاب محصول توجه به برخی نکات حائز اهمیت خواهد بود که مسیر فروش را به سمت ورشکستگی سوق ندهد اگر محصولی را انتخاب کرده‌اید که وزن بالایی دارد مطمئناً در ارسال آن به مشکل خواهید خورد چون برای ارسال محصول سنگین طبیعتاً هزینه ارسال بالایی باید پرداخت کنید و اگر ارسال کالاهایتان رایگان عنوان شده باشد عملاً سود خود را باید بابت ارسال کالا پرداخت کنید و حتی اگر هزینه مرسوله بر عهده مشتری باشد امکان دارد به‌صرفه تمام نشود.

ارسال برخی از محصولات مایع مثل روغن‌های تقویتی هم مشکل ارسال خواهد داشت از طرفی شکستنی بودن محصول سبب ریسک در ارسال خواهد بود که باید تمامی این جوانب و موارد احتمالی دیگر را در نظر بگیرید. در فروش‌های آنلاین جهانی محصولات مراقبت پوستی از سال 2017 تا 2023 حدود 6% افزایش فروش را به همراه داشته است. فروش لوازم الکترونیکی هم در طی این سال‌ها 14% افزایش فروش داشته‌است. در ادامه قصد داریم برخی از محصولات پرفروش یا به عبارتی محصولاتی که فروش موفق دارند را برایتان عنوان کنیم:

1) پکیج‌های آموزش محور (پکیج آموزش زبان)

2) جواهرات و اکسسوری (دستبند و گوشواره)

3) لوازم آرایشی و بهداشتی (محصولات مراقبت پوستی)

4) مواد غذایی و خوراکی (اکثر مارکت‌های موجود)

 




برچسب‌ها:

محصول فروش اینترنتی فرصت فروش فروش تلفنی

مقالات مرتبط


پیش بینی فروش تخصصی کیف و کفش هوش تجاری و کاربردهای آن در صنعت صنایع دستی و صنایع دستی‌سازی برندینگ چیست؟ معرفی مدل‌های قیمت گذاری کالا و خدمات چه کارهایی قبل از قیمت‌گذاری باید انجام دهیم؟ مراحل قیمت گذاری عوامل‌موثر بر قیمت‌گذاری بازارهای صنعتی اندازه بازار سیستم پیشنهاد دهنده پیشنهاد توسعه محصول پیشنهادهای فروش هدف از قیمت گذاری چیست؟ قیمت‌گذاری محصولات لوازم خانگی قیمت‌گذاری برترین برندهای محصولات لبنیات در ایران حسابداران و قیمت‌گذاری در بازارهای مختلف استراتژی قیمت گذاری در حسابداری قیمت‌گذاری پوشاک ایده پیشنهاد محصول روش‌های قیمت گذاری مناسب برای هر کسب و کار پیشنهاد محصول خارجی قیمت‌گذاری موبایل پیشنهاد تنوع محصول چگونه میتوان در جنگ قیمت پیروز شد؟ قیمت گذاری در بازارهای صنعتی قیمت‌گذاری کتاب قیمت‌گذاری سیم‌کارت پیشنهاد بهترین محصول پیشنهاد تولید محصول مردم همیشه پیشنهادها را می‌خرند! سیستم قیمت‌گذاری خودرو قیمت‌گذاری محصولات فروشگاه اینترنتی قیمت‌گذاری تراکم ترافیک جنگ قیمت چیست؟ چگونه می‌توان با آن مقابله کرد؟ با قیمت گذاری مناسب فروش خود را دو چندان کنید! روش‌های قیمت‌گذاری زمین عملکرد محصول هدف فروش میانگین اندازه و طول معاملات جدید منجر به فروش نسبت بسته بندی شدن قراردادهای فروش میزان ماندگاری و ریزش مشتری متوسط هزینه به ازای هر لید فروش هر نماینده متوسط نرخ تبدیل متوسط ارزش خرید چگونه فرصت فروش ایجاد کنیم؟ فروش با روش تماس

داشبورد‌های مرتبط