کیمیا آبان

مطالعه این مقاله حدود 5 دقیقه زمان ‌می‌برد.
1400/09/29
249


پیشنهاد محصول خارجی


سلیقه و علاقه هر فرد با فرد دیگری کاملاً متفاوت است و همین امر سبب می‌شود یکسری از افراد تمایل به خرید اجناس مارک و برند و گاهاً برندهای معتبر و لوکس خارجی داشته باشند چون معتقد هستند در ازای پرداخت هزینه بالا کیفیت عالی را دریافت می‌کنند و این موضوع موجب فروش کم‌تر تولیدکنندگان داخلی می‌شود و در نهایت سود کم و عدم درخواست متقاضی عامل ورشکستگی اینگونه تولیدکنندگان خواهد شد.

علت روی آوردن به اجناس خارجی

با توجه به بحران‌های مالی حال حاضر در ایران و در نظر گرفتن تحریم‌ها و تورم‌های حاکم افراد بیشتری میل به خرید از برندهای خارجی پیدا کرده‌اند چون با اندک تحلیلی متوجه می‌شوند که هزینه بالا را بابت کالاهای بی‌کیفیت و یا قاچاق بازار ایران ندهند.

البته کیفیت بالای برخی از اجناس و برندهای ایرانی را نمی‌توان کتمان کرد اما چون سابقه برخی از این برندها در ذهن مردم به عنوان کالای بی‌کیفیت ثبت شده همه و یا بهتر است بگوییم اکثر مردم خواهان خرید از برندهای خارجی هستند.

غذای خارجی

هرگاه که فیلم‌های خارجی را نگاه می‌کنیم خوراکی‌های وسوسه‌انگیز و خوش آب رنگ در فیلم یا حتی غذاهای جالب و خاص که مشغول خوردنش هستند سبب می‌شود که تمایل به تجربه آن خوردنی‌ها در شما ایجاد شود. بعضی وقت‌ها منوی غذای رستوران‌هایی که غذاهای کشورهای دیگر را طبخ می‌کنند جذاب به نظر می‌آید همین موارد باعث خواهد شد که به دنبال تست این خوردنی‌ها باشید یا حتی مایل باشید خودتان آن غذاها را درست کنید برای این کار نیاز دارید که مواد اولیه لازم برای پخت و تهیه آن را داشته باشید همین امر سبب جست‌وجوی شما برای خرید آن مواد خاص خواهد شد که در نهایت فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌هایی که اینگونه محصولات خارجی را دارند پیدا خواهید کرد حتی این فروشگاه‌ها خوراکی‌های آماده و انواع قهوه و شکلات یا ادویه‌های بخصوص را دارند و می‌توانید تهیه کنید. اگر طرف‌دار این سبک غذاهای خاص و متنوع هستید سوپرمارکت‌های خارجی موجود در تهران و برخی استان‌های ایران به شما برای پیدا کردن کمک خواهد کرد.

لباس‌ خارجی

در سال 1396 از طرف کشور ترکیه 38 میلیون دلار صادرات به ایران شکل گرفته است که با این وجود ترکیه رتبه اول صادرات لباس به ایران را دارد. در حال حاضر پوشاک الخصوص پارچه کاربردی‌ترین و مهم‌ترین محصولی است که وارد ایران می‌شود و همه را بر آن داشته که تاجر این  موضوع باشند. بسیاری از وب‌سایت‌ها هستند که اینترنتی محصول مورد نظر را به دست شما می‌رسانند به عبارتی از آنلاین‌ شاپ‌ها می‌توانید تهیه کنید. برای خرید از این وب‌سایت‌ها باید حتما یک کارت بانکی بین‌المللی مثل دبیت کارت را تهیه کرده باشید معمولاً ارسال پستی ایران مبلغی در حدود 20000 تومان است که برای مالیات بر ارزش افزوده و سهم پست در نظر گرفته شده است.

با توجه به آمار واردات صورت گرفته در سال 1399 حدود 6 میلیون و 283 هزار و 974 میلیون دلار در بخش پوشاک به ایران واردات داشته‌ایم.




برچسب‌ها:

محصول سیستم پیشنهاد دهنده سیستم توسعه محصول چت جی پی تی