کیمیا آبان
کیمیا آبان

مطالعه این مقاله حدود 5 دقیقه زمان ‌می‌برد.
1400/09/22
255


پیشنهاد بهترین محصول


در شرایط کنونی با پیشرفت علم و تکنولوژی تقاضای خریدهای اینترنتی خیلی بیشتر از قبل حس می‌شود چرا که تمایل مردم به این سمت و سو تغییر کرده است بزرگ‌ترین دلیل هم این است که در خرید حضوری علاوه بر ترافیک‌های موجود، آلودگی هوا و اتلاف وقت را به همراه دارد که سبب کلافگی خواهد شد اما مهم‌ترین مسئله در خرید اینترنتی وجود اعتماد است چون مشتری ارتباط مستقیم ندارد از طرفی تبلیغات و انواع معرفی‌ها در فضای مجازی سبب می‌شود انتخاب سخت‌تر باشد اما گاهی موجب انتخاب بهترین گزینه در بین گزینه‌های متعدد خواهد شد.

بهترین محصول چه ویژگی باید داشته باشد؟

همیشه در خرید و انتخاب محصول مهم‌ترین عامل بررسی بازار برای پذیرش و تقاضای آن محصول است بنابراین به عنوان مهم‌ترین رکن در ابتدا شرایط و نیاز جامعه را تحلیل کنید تا متوجه شوید محصول شما در سطح جامعه طرفدار دارد یا خیر؟ از طرفی ببینید محصول شما در بازار رقابتی قرار می‌گیرد یا خیر؟ برخی از محصولات در زمان خاصی تقاضای فراوان خواهند داشت و به عنوان محصول فصلی شناخته می‌شوند پس این موضوع را هم در نظر بگیرید که اگر در فصل بعدی نیاز جامعه به این محصول کمرنگ است باید با توجه به تغییر فصول نوع فروش خود را عوض کنید. به عنوان مثال: فروشنده‌های کولر آبی که پس از فصل تابستان در سبک فروش خود تغییر ایجاد خواهند کرد و بخاری را جایگزین فروش کولر آبی قرار می‌دهند چون در فصل زمستان خبری از فروش کولر نیست و یا افرادی که حوزه فعالیت شان در خصوص لباس زمستانی است در فصل تابستان نوع فروش لباس های خود را به سبک البسه تابستانی تغییر خواهند داد حتی این مدل از تغییر را در فروشندگان کلاه هم می‌توان دید به طوریکه در فصل زمستان کلاه‌های پشمی و بافتنی می‌فروشند اما در فصل بهار و تابستان کلاه‌های نقاب‌دار را وارد محصولات خود می‌کنند.

عمده دلایل تمایل افراد به خرید اینترنتی با توجه به جواب شرکت کنندگان در یک بررسی آماری را در زیر آورده‌ایم:

1.اولین عامل برای خرید اینترنتی جستجو و مشاهده آسان محصولات و از طرفی مشاهده پیشنهادات و تخفیفات به آسانی بوده است که 74 درصد از جواب شرکت کنندگان را شامل می‌شد.

 2.تجربه خرید موفق از یک وب سایت می‌تواند سبب خرید مجدد آن فرد از وب سایت مورد نظر شود و از طرفی سبب تبلیغ و معرفی وب سایت توسط آن فرد به دیگران خواهد شد که 64 درصد از جواب را به خود اختصاص داده است.

 3.پیشنهادات شخصی سازی شده هم توانست 37 درصد از آمار را شامل شود.

میزان محبوبیت فروشگاه‌های ایرانی در سال 1398

در بین سوپر مارکت‌های ایرانی دیجی‌کالا در سال 1398 با 13سال سابقه فعالیت رتبه نخست را کسب کرد و پس از آن اسنپ مارکت رتبه دوم را با 1 سال سابقه فروش به خود اختصاص داد و اُکالا با 17 سال سابقه درخشان رتبه سوم را گرفت.




برچسب‌ها:

محصول سیستم پیشنهاد دهنده سیستم توسعه محصول چت جی پی تی خان به بین

مقالات مرتبط


بهترین سایت های تحلیل بازار بورس بهترین کتاب ها در زمینه ی تحقیقات بازار محاسبه سایز بازار باتری در ایران تحقیقات بازار محصولات شوینده و بهداشتی کاربرد داده در بهبود سیستم‌های مدیریت منابع انسانی کاربرد داده در تحلیل رفتار مصرف‌کننده در فروشگاه‌های آنلاین کاربرد داده در بهبود عملکرد سیستم‌های خدمات بهداشتی و درمانی کاربرد داده در بهبود سیستم‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی سازمانی کاربرد داده در سیستم‌ خرید و فروش آنلاین در بازار بین‌المللی کاربرد داده در تحلیل رفتار مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کاربرد داده در تصمیم‌گیری‌های مالی و سرمایه‌گذاری کاربرد داده در بهبود عملکرد سیستم‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی کاربرد داده‌ها در بهبود سیستم‌های خرید و فروش آنلاین کاربرد داده در تجزیه و تحلیل روند فروش و بازاریابی کاربرد داده در ارتباطات بین‌المللی و فرهنگ سازمانی کاربرد داده در بهبود عملکرد سیستم‌های توزیع شده کاربرد داده در تحلیل فاکتورهای اقتصادی و بازاریابی کاربرد داده در بهبود تجربه کاربری در فروشگاه اینترنتی کاربرد داده در بهبود سیستم‌های خرید و فروش آنلاین کاربرد داده در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک سازمان‌ها کاربرد داده در بهبود عملکرد سیستم‌های خدمات مشتری کاربرد داده در بهبود عملکرد محصولات و خدمات بانکی کاربرد داده در بهینه‌سازی عملکرد سازمانی مدل‌های مختلف احتمالاتی در تحلیل داده‌ها تحلیل و پیش بینی عملکرد و سود آوری شرکت با استفاده از هوش مصنوعی کاربرد داده حوزه امنیتی شناسایی و پیش بینی رویدادهای امنیتی تحلیل داده برای بهبود استراتژی بازاریابی پیش‌بینی و بهبود مدیریت امور انسانی با استفاده از هوش مصنوعی معرفی مفاهیم پایه تحلیل داده‌های بزرگ و نحوه پردازش آن‌ها مقایسه روش ‌های مختلف تحلیل سری‌ های فضایی برای پیش ‌بینی داده‌های فضایی تفاوت بین داده‌های دومرحله‌ای و داده‌های سه‌مرحله‌ای پیش‌بینی و تحلیل داده‌های آب و هوا کاربردهای هوش تجاری در صنعت تحقیق و توسعه تحلیل داده‌های ارتباطی و تبیین الگوهای ارتباطی کاربردهای هوش تجاری در تولید و فروش محصولات بهداشتی و آرایشی کاربردهای هوش تجاری در صنعت تولید و فروش محصولات خانگی ضریب همبستگی چیست؟ چگونه در تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود؟ کاربرد آمار در تحلیل داده‌های پزشکی و آزمایشگاهی مقایسه بین روش‌های مختلف تحلیل داده‌های بزرگ و مزایا و معایب هر یک از آن‌ها کاربرد تحلیل داده‌های بزرگ در شناسایی الگو و پیش‌ بینی داده‌ها استفاده از مدل سازی گراف در تحلیل داده‌ها کاربردهای هوش تجاری در صنعت مواد غذایی و بستنی کاربرد تحلیل عاملی در تحلیل داده‌ های بزرگ و مجموعه‌های پیچیده بهبود کیفیت خدمات گردشگری با استفاده از هوش مصنوعی تحلیل داده‌های حجم بالا با استفاده از ابزارهای ابری بهینه‌سازی فرآیندها و تصمیم‌گیری با استفاده از علم داده استخراج ویژگی‌های مهم در داده‌ها استفاده از روش‌های آماری برای پیش ‌بینی رشد شرکت استخراج اطلاعات از داده‌های تصویری در علم داده تحلیل داده‌های اینترنت اشیا تحلیل داده‌های مالی و پیش‌ بینی ریسک‌ها کاربرد آمار پیشرفته در تحلیل داده‌های بزرگ و پیچیده تحلیل پیش‌بینانه و پیش‌بینی در علم داده مفاهیم پایه آمار پیشرفته مانند توزیع‌های پیچیده و مدل‌سازی خطی تحلیل داده‌های شبکه‌های اجتماعی و تأثیر آن در تبلیغات بهبود فرآیند تصمیم‌گیری با استفاده از علم داده تحلیل داده‌های زمانی و پیش‌بینی رویدادها تحلیل داده‌ها در حوزه بازاریابی و تبلیغات استفاده از روش‌های آماری در تجزیه و تحلیل داده‌های ارتباطی و بازخورد مشتری مدل‌سازی و پیش‌بینی رفتار مشتریان پشتیبانی از فعالیت‌های بازرگانی با استفاده از هوش مصنوعی پیش‌بینی میزان فروش محصولات با استفاده از هوش مصنوعی تحلیل داده‌های منابع انسانی برای شناسایی الگوهای عملکرد کارکنان استفاده از روش‌های آماری برای پیش‌‌بینی عملکرد سازمان و بهبود تصمیم‌‌گیری پیش بینی و بهبود عملکرد سیستمهای زیرساختی با استفاده از هوش مصنوعی تحلیل داده‌های مشتری برای شناسایی الگوهای رفتاری مشتریان تحلیل داده‌های بازاریابی برای شناسایی چالش‌ها و فرصت‌های بازار استفاده از روش‌های آماری برای پیش‌بینی تقاضا و پیشرفت بازار تحلیل داده‌های عملیاتی برای شناسایی مشکلات و بهبود فرآیندها بهبود فرآیند پشتیبانی از مشتریان با هوش مصنوعی تصمیم گیری هوشمند برای تحلیل داده‌ها با هوش مصنوعی طراحی و پیاده سازی ربات‌های چت با هوش مصنوعی معرفی توزیع‌های احتمال و استفاده از آن‌ها در تحلیل آماری پیش ‌بینی و تحلیل بازار با استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود تصمیم‌ گیری در بورس و مالیات بهبود و بهینه‌ سازی سیستم‌ های مدیریت محتوا با استفاده از هوش مصنوعی ارائه پیشنهادات شخصی‌سازی شده برای مشتریان با استفاده از هوش مصنوعی تحلیل داده‌های بزرگ با استفاده از تحلیل بیزی بهینه سازی فرایند بازاریابی و تبلیغ با هوش مصنوعی پیش‌ بینی نقشه‌های هوایی با استفاده از هوش مصنوعی توصیه به مشتریان برای خرید محصولات با استفاده از هوش مصنوعی تحلیل داده در بهبود کیفیت محصولات و خدمات تحلیل داده در تحقیق و توسعه محصولات جدید تحلیل داده در بهبود عملکرد فروش و افزایش درآمد تحلیل داده برای بهبود عملکرد کسب و کار فروشگاه‌های اینترنتی برتر ایران شهرها، مساله های شهری، داده های شهری – کیفیت هوا پیشنهاد توسعه محصول ایده پیشنهاد محصول پیشنهاد محصول خارجی پیشنهاد تنوع محصول چه محصولی برای فروش اینترنتی مناسب‌تر است؟ پیشنهاد تولید محصول قیمت‌گذاری محصولات فروشگاه اینترنتی شهرها، مساله های شهری، داده های شهری – زیرساخت نسبت بسته بندی شدن قراردادهای فروش متوسط هزینه به ازای هر لید

داشبورد های مرتبط