تحلیل توسعه بازار



تحلیل توسعه بازار

محاسبه حداقل تعداد نمونه مورد نیاز بر اساس فرمول کوکران


حداقل حجم نمونه مورد نیاز : 0

محاسبه هزینه





مبلغ کل : 16,000,000 تومان



هدف از تحلیل توسعه بازار:

در فضای کسب‌وکار، توسعه بازار یک نوع استراتژی رشد بشمار می‌آید که با بهره‌گیری از دانش مرتبط با محصول، بخش‌های جدیدی از بازار را شناسایی کرده و به درستی آن‌ها را توصیه می‌دهد.  برند شما باید در راستای رشد و توسعه خود تحلیل توسعه بازار را در نظر گرفته و برای آن اهمیت بسیاری قائل باشد. زیرا نتیجه این اقدام دوراندیشانه، رشد کسب‌وکار و به‌دست آوردن مشتریان جدید با روشی برنامه‌ریزی شده و ساختار یافته است.

راه حل‌های تحلیل توسعه بازار، بینش‌های عملی در رابطه با معاملات کالا و برنامه‌ریزی طبقه‌بندی شده را ارائه می‌دهد تا خرده فروشان بتوانند عملکرد بهتر و مناسب‌تری داشته باشند.  تحلیل توسعه بازار به بازرگانان کمک می‌کند تا به صورت روزانه، چه در سطح استراتژیک و چه تاکتیکی، تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند.

تحلیل توسعه بازار به برند شما کمک می‌کند تا مجموعه محصولات و چیدمان جلوی فروشگاه خود را ارتقا دهید، عملکرد محصول جدید را پیگیری کنید، علائم تجاری و تبلیغات را بهینه‌سازی نمایید و حاشیه‌های سود را بهبود ببخشید. خوشبختانه اس دیتا اطلاعات مربوط به برنامه‌ریزی استراتژیک را برای بهبود عملکرد فروشگاه ارائه می‌دهد.

تیم اس دیتا، راه حل‌های تحلیل توسعه بازار را ارائه می‌دهد و به مدیران  کمک می‌کند تا ترکیب‌های بهینه محصول ترجیحی مشتریان را شناسایی کرده و فعالیت‌های تبلیغاتی خود را بهینه‌سازی نمایند. در این صورت می‌‌توان گروه‌های مختلف مشتریان را بر اساس رفتار خرید آن‌ها مورد هدف قرار داد. همچنین راه‌حل‌های تحلیلی اس دیتا به مشاغل کمک می‌کند تا عملکرد درون فروشگاهی خود را بر اساس الگوی خرید مشتریان بهینه‌سازی کنند و بازاریاب‌ها را در شناسایی فرصت‌های بازاریابی توانمند سازند که بالاترین میزان بازگشت سرمایه را حاصل می‌شوند.

 

تحلیل توسعه بازار در چه زمینه‌هایی به شما کمک می‌کند؟

رشد فروش     

15%

کاهش مخارج   
21%

جذب مشتری جدید   
32%

افزایش حفظ مشتری     
35%

بهبود برنامه ریزی و تبلیغات  
43%
  

چرا باید تحلیل توسعه بازار را انجام دهید؟ 

تحلیل توسعه بازار سبب می‌شود تا بتوانید کیفیت محصولات یا خدمات خود را بهبود ببخشید، محصولات جدید خود را توسعه دهید، مشتریان جدید را پیدا کنید، حاشیه درآمد خود را افزایش دهید، آگاهی از برند خود را افزایش دهید و رشد بلند مدت برای کسب‌وکارتان داشته باشید.  

روش تحقیق اس دیتا