ارزش ویژه برند



ارزش ویژه برند

محاسبه حداقل تعداد نمونه مورد نیاز بر اساس فرمول کوکران


حداقل حجم نمونه مورد نیاز : 0

محاسبه هزینه





مبلغ کل : 16,000,000 تومان



هدف از ارزش ویژه برند:

ارزش ویژه برند، ارزش خود برند است که توسط استراتژی برندسازی و درک اجتماعی از برند تعیین می‌شود. برندها زمانی می‌توانند به جایگاهی مناسب در ذهن مشتری و در بازار دست یابند که ارزش خود را در چشم و ذهن مشتریان بالا ببرند یا آن را حفظ کنند. ارزش ویژه برند یا Brand Equity ارزش اجتماعی برند و محصولات شما در بازار است. این شاخص نتیجه‌ی فعالیت‌های برندسازی و بازاریابی بر روی محصولات یا خدمات شماست.

در واقع ارزش ویژه برند یک مفهوم کاملا کیفی است که در ذهن مخاطبان شما ایجاد می‌شود. بنا به عبارتی دیگر، ارزش ویژه‌ی برند همان چیزی است که وقتی نام برند شما را بر روی یک محصول می‌گذاریم، آن محصول در ذهن مشتریان، محصولی لوکس جلوه خواهد کرد! بگونه‌ای که مخاطبان برای به دست آوردن حاضراند قیمت بیشتری را پرداخت کنند.

برندهایی که ارزش ویژه بیشتری دارند، بیشتر مورد احترام هستند و مشتریان وفاداری دارند! مشتریان ترجیح می‌دهند تا از برندهای مشهور و با ارزش خریداری کنند و حتی محصولات جدید آن‌ها را نیز با هر قیمتی تهیه نمایند! از نظر مشتریان، برندهایی با ارزش ویژه بالا، محصولات یا خدمات با ارزش بیشتری را ارائه می‌دهند.  

تیم اس دیتا، با بررسی آگاهی از برند و ابعاد احساسی و عملکردی برند شما، ارزش ویژه برندتان را ارزیابی خواهد کرد. در واقع تصویر ذهنی مشتری از برند تاثیر بسزایی بر بالا بردن ارزش ویژه برند دارد که اس دیتا با انجام اقداماتی خاص، تصویر مناسبی را از برند شما در ذهن مشتریان ایجاد خواهد کرد. همچنین اس دیتا با بالا بردن ارزش ویژه برندتان، محصولات شما را جذاب‌تر جلوه می‌دهد و موقعیت مناسب‌تری برای برندتان در بازار ایجاد خواهد کرد.

 

ارزش ویژه برند در چه زمینه‌هایی به شما کمک می‌کند؟

افزایش وفاداری مشتریان  

25%

افزایش سود و درآمد برند 
15%

افزایش آگاهی از برند 
20%

بهبود استراتژی کمپین تبلیغاتی  
18%

افزایش کیفیت درک شده از محصول 
26%

 

چرا باید ارزش ویژه برند خود را ارزیابی کرده و آن را بالا ببرید؟

ارزیابی ارزش ویژه برند می‌تواند چشم‌انداز مناسبی از جایگاه شما در بازار و در ذهن مشتریان ایجاد نماید و فروش محصولات و خدمات شما را افزایش دهد. همچنین با ارزیابی ارزش ویژه برند و اقدامات اصلاحی برای آن‌، برند شما موقعیت مناسب‌تری در بازار هدف را به دست می‌آورد و دیگر مجبور نخواهید بود تا محصولات یا خدمات خود را تغییر دهید! بلکه با تغییر ذهن مشتریان و نظر آن‌ها می‌توانید جایگاهی مناسب را از آن خود کنید.  اگر شما ارزش برند خود را بالا نبرید، مشتریان شما دلیلی برای پرداخت هزینه‌های بالاتر در قبال محصولات و خدماتتان را قابل توجیح نمی‌دانند و این موضوع باعث می‌شود تا کسب و کار شما نتواند سود مناسبی را برای خود داشته باشد

روش تحقیق اس دیتا