جایگاه‌یابی برند



جایگاه‌یابی برند

محاسبه حداقل تعداد نمونه مورد نیاز بر اساس فرمول کوکران


حداقل حجم نمونه مورد نیاز : 0

محاسبه هزینه





مبلغ کل : 16,000,000 تومان



هدف از جایگاه‌یابی برند:

برخورداری از جایگاه مناسب در بازار و در ذهن مشتریان، به اندازه‌ای مهم است که می‌تواند بر آینده تجاری سازمان شما تاثیر بسزایی داشته باشد. یافتن جایگاه برند در بازار و بهبود آن فرآیندی است که باعث ارزشمند جلوه دادن جایگاه شما در ذهن مشتری خواهد شد.

مهم‌ترین راه برای فعالیت مستمر و موفق برند شما در بازار، داشتن یک تمایز ذاتی با رقبا است، بصورتی ‌که بتوانید جایگاه خاصی را به خود اختصاص دهید. کسب جایگاهی مناسب در ذهن مشتریان و بازار هدف به جایگاه‌یابی برند شناخته می‌شود و تمایز شما را با سایر رقیبان مشخص می‌نماید.

یک برند، زمانی برای مشتریان قابل‌ احترام خواهد بود که ارزشمند و معتبر تلقی شود. در واقع افراد جامعه زمانی به برند شما مراجعه خواهند کرد که جایگاه خود را در بازار به دست آورده باشید و یا برای آن تلاش کنید.

اس دیتا با انجام تحقیقات بازار و یافتن جایگاه برند شما در ذهن مشتریان و بازار هدف، استراتژی و راهکارهایی برای حفظ و بهبود آن را به شما پیشنهاد می‌دهد که می‌تواند در آینده سازمان و برند شما تاثیرگذار باشد.

 

جایگاه‌یابی برند در چه زمینه‌هایی به شما کمک می‌کند؟

ارزشمند جلوه دادن برند 
34%

رقابت صحیح در بازار 
40%

قیمت‌گذاری مناسب محصولات 
38%

استراتژی مناسب بازاریابی  
23%

افزایش آگاهی از برند  
36%
  

چرا باید جایگاه برند خود را ارزیابی کنید؟

ارزیابی جایگاه برند در بازار و در ذهن مشتریان، می‌تواند به برنامه‌ریزی برای فروش و قیمت گذاری محصولات شما کمک نماید. جایگاه برند اولین چیزی است که در هنگام نیاز به ذهن مشتری خطور خواهد کرد. بنابراین اگر به دنبال کسب موفقیت و کنترل محبوبیت برند خود هستید، باید فرآیند جایگاه‌یابی برند و استراتژی‌های مربوط به آن را در نظر داشته باشید.   

روش تحقیق اس دیتا