استراتژی کمپین‌ تبلیغاتی



استراتژی کمپین‌ تبلیغاتی

محاسبه حداقل تعداد نمونه مورد نیاز بر اساس فرمول کوکران


حداقل حجم نمونه مورد نیاز : 0

محاسبه هزینه





مبلغ کل : 16,000,000 تومان



هدف از استراتژی کمپین‌ تبلیغاتی:

استراتژی کمپین تبلیغاتی، برنامه‌ای است که به کسب وکارها کمک می‌کند تا محصولات و خدمات برند خود را به مشتریان بفروشید و آگاهی از برندتان را افزایش دهید. بصورت کلی، به مجموعه‌ایی از تبلیغات برنامه ریزی شده در زمانی مشخص که همه آن‌ها پیامی یکسان و هدفمند را دنبال می‌کنند، کمپین تبلیغاتی می گویند. کمپین‌های تبلیغاتی برای برند شما می‌تواند بسیار سودمند واقع شود. زیرا به سازمان شما کمک خواهد کرد تا مخاطبان هدف، برند شما را بشناسند و با آن آشنا شوند. تبلیغات موثر می‌تواند صدای محصولات یا خدمات شما را به گوش مخاطبان برساند و مشتریان بیشتری را به سمت برند شما جذب کند. طبیعتا هرچقدر مشتریان شما افزایش یابد، سود و درآمد حاصل از فروش محصولات و خدمات شما نیز بیشتر خواهد شد.

برای تبلیغات لازم است که استراتژی مناسبی را پیش بگیرید تا تبلیغ شما به درستی به دست مخاطب برسد و ثمر بخش باشد. کمپین تبلیغاتی ابزاری مفید برای تدوین استراتژی و برنامه‌ریزی به شمار می‌آید و به برند شما کمک می‌کند تا مخاطبان را مورد هدف قرار دهید. در واقع برای کسب جایگاهی مناسب در بازار و رسیدن به اهداف سازمان، داشتن یک استراتژی در کمپین‌های تبلیغاتی بسیار مهم است. با استراتژی کمپین‌های تبلیغاتی، می‌توان تبلیغاتی خلاقانه داشت و باعث رشد کسب وکار و افزایش سود و درآمد برند شما شد.

تیم اس دیتا با ارزیابی ابعاد احساسی و عملکردی برند شما که یکی از شاخص‌های آن آگاهی از برند است (بررسی و ارزیابی آگاهی از برند تاثیر بسزایی در عرصه تبلیغات دارد)، استراتژی کمپین‌های تبلیغاتی متناسب با برند شما را ارائه می‌دهد. بعلاوه اس دیتا با تعیین هدف، بودجه، شعار تبلیغاتی، رسانه و ارزیابی نتایج تبلیغات، به اجرای کمپین‌های تبلیغاتی مناسب با سازمان شما خواهد پرداخت.  

 

استراتژی کمپین‌ تبلیغاتی در چه زمینه‌هایی به شما کمک می‌کند؟

جذب مشتریان جدید 

25%

افزایش سود و درآمد   
36%

معرفی محصولات یا خدمات جدید 
24%

بازگرداندن مشتریان   
18%

افزایش آگاهی از برند 
31%
  

چرا باید استراتژی کمپین تبلیغاتی داشته باشید؟

استراتژی کمپین‌های تبلیغاتی به برند شما کمک می‌کند تا در مسیر اهداف بازاریابی خود قرار بگیرید و از آن برای متقاعد کردن مخاطبان هدف و معرفی محصولات یا خدمات خود استفاده کنید. تعیین استراتژی در کمپین‌های تبلیغاتی می‌تواند مشتریان بیشتری را به سمت برند شما جذب کند و سود و در آمد سازمان‌تان را افزایش دهد.  

روش تحقیق اس دیتا