ارزیابی تصویر ذهنی برند



ارزیابی تصویر ذهنی برند

محاسبه حداقل تعداد نمونه مورد نیاز بر اساس فرمول کوکران


حداقل حجم نمونه مورد نیاز : 0

محاسبه هزینه





مبلغ کل : 16,000,000 تومان



هدف از ارزیابی تصویر ذهنی برند:

تصویر ذهنی درک و چشم‌اندازی از برند شما در ذهن مشتریان است که در طول زمان بر اساس تجربه آن‌ها به وجود می‌آید. برند شما برای آنکه بتواند جایگاه مناسبی در بازار داشته باشد، باید در ذهن مشتریان تصویری مطابق با اهداف خود، ایجاد نماید.

تصویر ذهنی برند، همان باورها، ایده‌ها و اهداف برند شماست که در ذهن مشتری نقش می‌بندد و می‌تواند تاثیر بسزایی بر شهرت و محبوبیت برند داشته باشد. موفقیت و شهرت یک برند در بازار، به ساخت تصویر ذهنی مناسب و صحیح در ذهن مشتریان وابسته است. هر چقدر تصویر ذهنی برند شما قوی‌تر باشد، بر فروش محصولات یا خدمات تاثیر دارد و احتمال خرید مجدد از محصولات افزایش می‌یابد.

تصویر برند می تواند به تعداد مشتریان متفاوت باشد، بنابراین وظیفه هر کسب‌و‌کاری ساخت تصویر یکسان از برند خود در ذهن مشتریان است. زیرا تصویر ذهنی واحد ارزش‌های کلیدی برند شما را نشان می‌دهد و به نوعی این کار شیوه‌ای برای جایگاه‌دهی محصولات شما در بازار است.

تصویر ذهنی برند در طول زمان براساس کمپین‌های تبلیغاتی و عرضه محصول، در ذهن مشتریان شکل می‌گیرد و از ثبات نسبی برخوردار است. این تصویر با تجربه‌ای که مشتریان از محصولات برند شما به دست می‌آورند تثبیت می‌شود. تیم اس دیتا تصویر ذهنی افراد جامعه از برند شما را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. سپس آن بخش از تصویر ذهنی که ماهیتی پویا و تغییر پذیر دارد را هدف قرار داده و به صورت کاملا هوشمندانه برای حفظ و تغییر آن اقدامات اصلاحی را بکار می‌برد.

 

تصویر ذهنی برند در چه زمینه‌هایی به شما کمک می‌کند؟

جذب مشتریان جدید
35%

معرفی بهتر محصولات یا خدمات 
35%

افزایش اعتماد مشتریان به برند شما
50%

تاثیر بر رفتار خرید مشتریان 
60%

افزایش فروش 
20%
 

چرا باید تصویر ذهنی برند خود را ارزیابی کنید؟

ساخت تصویر ذهنی مناسب از برند شما به جذب مشتریان جدید و افزایش سود کمک می‌کند. در بازارهای رقابتی امروز، تمایز با رقبا از اهمیت بسزایی برخوردار است که ساخت تصویر ذهنی واحد از برند شما، می‌تواند تمایز با سایر رقبا در بازار را رقم بزند.

 

روش تحقیق اس دیتا