تجزیه و تحلیل فروش



تجزیه و تحلیل فروش

محاسبه حداقل تعداد نمونه مورد نیاز بر اساس فرمول کوکران


حداقل حجم نمونه مورد نیاز : 0

محاسبه هزینه





مبلغ کل : 16,000,000 تومان



هدف از تجزیه و تحلیل فروش:

تجزیه ‌و تحلیل فروش؛ استخراج داده‌ها به منظور ارزیابی عملکرد تیم فروش به جهت دست‌یابی به اهداف سازمان شما می‌باشد.اگر به صورت منظم، تجزیه ‌و تحلیل داده‌های فروش سازمان خود را انجام دهید، می‌توانید درک درستی از محصولات مورد استفاده مشتریان را داشته باشید. این موضوع می‌تواند درک صحیحی از رفتار مشتریان را در اختیار شما قرار دهد. همچنین با استفاده از تجزیه و تحلیل فروش می‌توانید روند فروش خود را بهینه کنید و استراتژی‌های مناسبی را برای بازاریابی و فروش محصولات یا خدمات خود اتخاد نمایید. تحلیل فروش به منظور رشد پایدار کسب و کارتان بکار گرفته می‌شود و در سود آوری سازمان شما تاثیر بسزایی دارد.

تقریبا همه برندهای جهانی و معروف در حال حاضر از تجزیه و تحلیل داده‌های فروش خود استفاده می‌کنند تا بتوانند تصمیمات تجاری بهتری بگیرند. شاید فکر کنید که چنین ابزارهایی برای تحلیل داده‌ها فقط برای شرکت‌های بزرگ مناسب است؛ اما هر شرکتی می‌تواند از بینش و ابزارهای گزارش دهی برای دستیابی به موفقیت از داده‌های فروش خود بهره ببرد.

تیم اس دیتا، خدمات تجزیه و تحلیل عملکرد فروشی را ارائه می‌دهد که به مدیران فروش و بازاریابی در شناسایی فرصت‌های جدید برای تولید درآمد، و نیز در کاهش هزینههای عملیاتی آن‌ها کمک می‌کند. همچنین با بهینه ‌سازی فرآیندهای برنامه‌ریزی منابع به منظور کاهش هزینه‌های عملیاتی و افزایش فرآیندهای خدمات مشتری، اس دیتا راه‌حل‌های تحلیلی استراتژیکی را پیشنهاد میکنیم که به کسب و کارها کمک کرده و کارایی فروش و حاشیه درآمد را بهبود می‌بخشد.

 

تجزیه و تحلیل فروش در چه زمینه‌هایی به شما کمک می‌کند؟

افزایش فروش   

27%

افزایش نگهداشت مشتری  
33%

بهبود عملکرد فروش   
40%

کاهش هزینه‌های فروش    
25%

توسعه بازار فروش 
37%
  

چرا باید تجزیه و تحلیل فروش را انجام دهید؟ 

به منظور بهره‌وری  نیروی فروش، اقدامات تیم فروش و همچنین اقدامات در سطح انفرادی باید به ارزیابی تجزیه و تحلیل فروش بپردازید و عملکرد نماینده‌های ممتاز خود را چندبرابر کنید. با استفاده از تجزیه و تحلیل فروش می‌توانید استراتژیهای موثر فروش را توسعه داده و در نتیجه، اثربخشی نیروی فروش را بهبود دهید.

روش تحقیق اس دیتا