ارزیابی ابعاد احساسی برند



ارزیابی ابعاد احساسی برند

محاسبه حداقل تعداد نمونه مورد نیاز بر اساس فرمول کوکران


حداقل حجم نمونه مورد نیاز : 0

محاسبه هزینه





مبلغ کل : 16,000,000 تومان



هدف از ارزیابی ابعاد احساسی برند:

برای یک برند ضروری است که اطلاع کافی از نیاز مشتریان به محصول و خدمات را درک کرده و پس از بررسی دیدگاه مشتریان نسبت به شخصیت برند، در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات و محصولات خود اقدام نماید.

در نظر گرفتن احساسات مشتریان، منجر به ایجاد برندی می‌شود که مستقیما به شرایط احساسی، نیازها و آرزوهای او پاسخ می‌دهد.

ابعاد احساسی برند با ایجاد یک واکنش احساسی مناسب در مشتریان می‌تواند اثرگذاری و شهرت برند را دو چندان کند.

برندهایی که احساسات مناسبی را در مشتریان ایجاد می‌کنند، تاثیر چشمگیری روی آن‌ها دارند و باعث می‌شوند که حس پیوند عاطفی قوی و طولانی نسبت به محصولات یا خدمات آن برند داشته باشند.

 تیم اس دیتا با بررسی ابعاد احساسی برند براساس کهن الگوهای برند (آرکیتایپ برند)، احساس مشتریان و جامعه را نسبت به برند میسنجد و  برای بهبود آن راهکارهای مناسبی را ارائه می‌دهد. 

 

ابعاد احساسی برند در چه زمینه‌هایی به شما کمک می‌کند؟

شناخت جایگاه احساسی برند
70%

استراتژی کمپین تبلیغاتی
60%

تولید محتوای مناسب
81%

معرفی بهتر محصولات و خدمات
53%

چرا باید ابعاد احساسی برند خود را بررسی کنید؟

اگر احساس مشتریان به برند خود را بدانید، متوجه می‌شوید احساس مشتریان تا چه میزان با اهداف برند شما تطابق دارد.

زیرا اگر برند شما احساس مناسبی را منتقل کرده باشد، مشتریان ناخودآگاه به سوی شما جذب می‌شوند.

می‌توانید تبلیغات مناسبی برای معرفی برند و محصولات خود داشته باشید. بنابراین حجم فروش محصولات یا خدمات خود را افزایش خواهید داد.

روش تحقیق اس دیتا