تجزیه و تحلیل بازاریابی میتواند توسط سازمان و برند شما به منظور ارزیابی کمپینهای بازاریابی و بازگشت سرمایه مورد استفاده قرارگیرد. تلاشهای بازاریابی مانند مطالعات جمعیتشناختی، تجزیه و تحلیل مشترک، تقسیمبندی مشتری و سایر فعالیتها، حجم وسیعی از اطلاعات را به وجود میآورد که بازاریابان میتوانند از آنها برای بهینهسازی استراتژی بازاریابی بهره ببرند.
تمام مشاغل و افرادی که از بازاریابی برای فروش محصولات یا خدمات خود استفاده میکنند، باید تجزیه و تحلیل بازاریابی را برای رسیدن به اهداف مهم بازاریابی و سود بیشتر انجام دهند. مشاغلی مانند مدیران بازاریابی، مدیران وب سایت، متخصصان سئو، مدیران محصول، رهبران کسب و کار و ... میتوانند به راحتی از تحلیل بازاریابی بهره برده و آن را در فروش محصولات خود بکار ببرند.
راه حلهای تحلیل بازاریابی اس دیتا به برند شما کمک میکند تا موفقیت اقدامات بازاریابی خود را ارزیابی نمایید. بعلاوه تیم اس دیتا با تکیه بر درک روشن از صنعت مشتری، راهحلهای سفارش بهینهسازی ترکیبی بازار را ارائه میدهد که به کسب و کارها کمک میکند تا بینش دقیقی از نرخ بازگشت سرمایه در مورد اقدامات بازاریابی خود بدست آورند. همچنین تأثیر تغییر استراتژیهای بازاریابی خود را بفهمند، و اثربخشی بازاریابیهای مختلف را بسنجند.
اس دیتا با بکارگیری تخصص خود در استفاده از تکنیکهای پیشرفته تحلیلی، خدمات تحلیلی کمپین انتها به انتها را ارائه میدهد که از برنامهریزی و بودجهبندی کمپینهای بازاریابی شروع میشود و تا ارزیابی موفقیت کمپین ادامه دارد! این امر به برند شما کمک میکند تا بودجههای بازاریابی را به طور موثری تخصیص داده و هزینههای اکتساب مشتری را کاهش دهید.
اس دیتا، برای کمک به مشتریان در شناسایی کانالهای بازاریابی دیجیتال که بیشترین تبادلات را به دنبال دارند، خدمات مدلسازی تخصیصی چند کاناله را اراده داده و سپس موفقیت هر کانال را میسنجد و به مشتریان این امکان را میدهد تا بودجهها را بر طبق آن مدل تخصیص بندی کند.
کاهش مخارج فروش و بازاریابی
تحلیل بازاریابی به سازمانها کمک میکند تا دادهها را در کلیه کانالهای بازاریابی ادغام کرده و این اطلاعات را در قالب یک دیدگاه مشترک بازاریابی یکپارچه سازند که این امر کمک شایانی در سوق دادن تلاشهای بازاریابی به سمت پیشرفت مینماید.
روش تحقیق اس دیتا