ارزیابی تجربه برند



ارزیابی تجربه برند

محاسبه حداقل تعداد نمونه مورد نیاز بر اساس فرمول کوکران


حداقل حجم نمونه مورد نیاز : 0

محاسبه هزینه





مبلغ کل : 16,000,000 تومان



هدف از ارزیابی تجربه برند:

تجربه برند به معنای برداشت و تصویر کلی مشتریان از برند شماست. مشتریان از مرحله آگاهی از برند تا مرحله خرید از برند و پس از آن تعامل و استفاده از برند، یک سفر طولانی را طی می‌کنند و در نهایت به تجربه‌ای از برند شما (خوب یا بد) خواهند رسید. تجربه برند یک موضوع ذهنی است و از فردی به فرد دیگر تغییر می‌کند زیرا هر فردی تجربیات متفاوتی از یک برند شما دارد.

در واقع تجربه برند شامل افکار، احساسات، ادراکات و واکنش‌های مشتریان نسبت به برند شماست! هنگامی که مشتریان از برند شما تجربه مناسبی را کسب کرده باشند، طبیعتا بیشتر به سوی محصولات یا خدمات شما جذب می‌شوند. تمامی تلاش‌های بازاریابی تا کمپین‌های تبلیغاتی، در راستای خلق تجربه‌ای مناسب و بهتر از برند است.  

خلق یک تجربه بهتر از برند، می‌تواند نسبت به نام تجاری یا لوگو شما تاثیر بیشتری بر روی مشتری داشته باشد! زیرا مشتریان با افکار، احساسات و عکس‌العمل‌های خود محصولات یا خدمات شما را خریداری می‌کنند. حال برداشت‌ها و افکار منفی از برند شما، می‌تواند مشتریان را از خرید محصولات یا خدماتتان دور کند! حتی برداشت‌ها و افکار خنثی نیز به همان اندازه افکار منفی مشکل‌ساز هستند. بنابراین باید علاوه بر ساخت تصویر ذهنی مناسب از برندتان، تجربه بهتری از برند خود خلق کنید.

تیم اس دیتا با ارزیابی انتظارات مشتری، شناسایی زمینه‌های بهبود و اندازه گیری نتایج و یافته‌ها، تجربه برند شما را ارزیابی کرده و برای بهبود آن در ذهن مشتری راهکارها و اقدامات اصلاحی خاصی را بکار می‌گیرد.  

 

تجربه برند در چه زمینه‌هایی به شما کمک می‌کند؟

تعامل با مشتریان 
20%

ساخت و ارائه محصولات جدید
32%

 تمایز با رقبا
20%

مدیریت بهتر برند  
23%

افزایش فروش
18%
  

چرا باید تجربه برند خود را ارزیابی کنید؟

ارزیابی تجربه برند می‌تواند جایگاه شما در ذهن مشتریان و نوع ارتباط آن‌ها را با شما مشخص سازد. خلق تجربه‌ای بهتر از برند می‌تواند ارتباط با مشتریان را آسان‌تر کرده و آن‌ها را به سمت برند خود جذب کرد. اگر به دنبال فروش بیشتر محصولات یا خدمات خود هستید، به‌ شما توصیه می‌کنیم که تجربه برند خود را ارزیابی کرده و در صورت نیاز آن را اصلاح نمایید.  

روش تحقیق اس دیتا