تحلیل شبکه‌های اجتماعی



تحلیل شبکه‌های اجتماعی

محاسبه حداقل تعداد نمونه مورد نیاز بر اساس فرمول کوکران


حداقل حجم نمونه مورد نیاز : 0

محاسبه هزینه





مبلغ کل : 16,000,000 تومان



هدف از تحلیل شبکه‌های اجتماعی:

تحلیل شبکه‌های اجتماعی «Social Network Analysis» دانشی است که بر روی ارتقا عملکرد صفحات مجازی تأکید دارد. تحلیل شبکه‌های اجتماعی برای سازمان‌ها و افرادی مناسب است که با رسانه‌های اجتماعی سروکار دارند و می‌خواهند از این طریق به توسعه فعالیت‌ها و کسب‌وکار خود بپردازند.

تحلیل شبکه‌های اجتماعی گستره‌ی بیشتری از فعالیت‌های آنلاین را در بر می‌گیرد، بگونه‌ای که صفحات وبسایت‌ها نیز می‌تواند تحلیل شوند. سازمان شما می‌تواند از ابزارها و داشبوردهای تحلیل شبکه‌های اجتماعی استفاده کند تا بفهمد که فعالیت وی در چه جایگاه و رتبه‌ای قرار دارد.

تجزیه و تحلیل اینترنت و رسانه‌های اجتماعی کارایی وب‌سایت و حساب‌‌های کاربری رسانه‌های اجتماعی شما را افزایش می‌دهد. امروزه از آنجا که بازاریابی دیجیتال اهمیت فوق‌‌العاده‌ای در صنعت داشته و در نرخ بازگشت سرمایه اهمیت بسزایی دارد، ضروریست که تمام فعالیت‌های اینترنتی و رسانه‌های اجتماعی را بطور کمی اندازه‌گیری نمایید و از آن‌ها برای کنترل اثربخشی سرمایه‌گذاری‌های رسانه‌ای و کمپین‌های بازاریابی دیجیتال استفاده کنید.  

اس دیتا، با ارائه راه‌حل‌های تجزیه و تحلیل اینترنت و رسانه‌‌های اجتماعی خود به سازمان‌ها کمک می‌کند تا اثر بخشی ارتباطات شرکت و تعاملات مشتری را در بسترهای مختلف بازاریابی دیجیتالی از جمله وب سایت، حضور رسانه‌های اجتماعی، و بازاریابی تلفن همراه مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. در واقع ما به شما کمک می‌کنیم که ادراکی از شاخص کلیدی عملکرد، گزینش ابزار سنجش، تحلیل گزارش‌‌ها برای افزایش عملکرد و ایجاد آزمون‌ها برای بهبودبخشی پیام‌‌های رسانه‌‌ای را توسعه دهید.  

اس دیتا، دید وسیعی از سنجش عملکرد وب سایت و سرمایه‌گذاری‌های صورت پذیرفته در رسانه‌های اجتماعی را در اختیار صاحبان کسب و کار قرار میدهد. با تحلیل شبکه‌های اجتماعی در خصوص کمپین‌ها و محصولات تجاری، اس دیتا به مدیران کمک می‌کند تا نظرات طرفداران خود را دنبال کنند و نیازهای آن‌ها را درک کرده و مشکلات مخاطبان را برطرف کنند. اس دیتا به کسب و کارها می‌کند تا دیدگاه‌های موجود نسبت به برند خود را تجزیه و تحلیل کنند، اثربخشی فعالیت‌های تبلیغاتی را دریابند، و اطلاعاتی را درباره برندهای رقیب را بدست آورند.

 

تحلیل شبکه‌های اجتماعی در چه زمینه‌هایی به شما کمک می‌کند؟

رشد فروش آنلاین    

15%

افزایش مشتریان جدید   
38%

بهبود درآمد    
25%

بهبود رضایت مشتری     
32%

افزایش فروش مکمل و بیش فروشی   
29%
  

چرا باید تحلیل شبکه‌های اجتماعی را انجام دهید؟ 

برند شما می‌تواند برای ارتقا فعالیت خود از تحلیل شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای وابسته آن مانند داشبورد PR استفاده کند. تحلیل شبکه‌های اجتماعی می‌تواند برای بهبود عملکرد برند شما، افزایش فروش، افزایش فالوورها، افزایش بازدیدها‌، جلب رضایت طرفداران کنونی، پیدا کردن طرفداران جدید و ... مورد استفاده قرار گیرد.

روش تحقیق اس دیتا