تجزیه و تحلیل قیمت گذاری



تجزیه و تحلیل قیمت گذاری

محاسبه حداقل تعداد نمونه مورد نیاز بر اساس فرمول کوکران


حداقل حجم نمونه مورد نیاز : 0

محاسبه هزینه





مبلغ کل : 16,000,000 تومان



هدف از تجزیه و تحلیل قیمت گذاری:

در دنیای امروز اگر بخواهید از محصول یا خدمتی برخوردار باشید، در ابتدا باید قیمت آن را پرداخت نمایید. ارزش محصولات یا خدمات معمولا با قیمت آن‌ها مشخص می‌شود. قیمت یکی از چهار عنصر آمیخته بازاریابی است. در واقع یکی از دغدغه‌های هر برندی که محصول یا خدمتی را ارائه می‌دهد، بحث قیمت گذاری است. این موضوع می‌تواند در رسیدن به اهداف سازمان تاثیر بسزایی داشته باشد. داشتن یک استراتژی مناسب در زمینه قیمت گذاری می‌تواند حداکثر سوددهی و ارزش سهام را برای برند شما به ارمغان آورد.

به طور قطع  هدف هر برند یا مجموعه‌ای که محصول یا خدمتی را ارائه می‌دهد،  جذب سود و به دست آوردن سرمایه و اندوخته مالی است. در واقع قیمت‌گذاری به شما کمک می‌کند تا جایگاه خود را در بازار مربوطه بشناسید و بر اساس ارزش محصولتان قیمت آن را تعیین کنید. شما باید بدانید بعد از تولید محصول به چه قیمتی آن را به بازار عرضه کنید که دیگران مجاب شوند پولی بابت خرید آن پرداخت نمایند؟ به عبارت ساده‌تر باید قبل از تزریق محصول به بازار، بهتر است که در طی مراحل بازاریابی و قیمت گذاری، بدانید که مشتریان برای محصولات یا خدمات شما تا چه اندازه‌ای حاضراند هزینه کنند؟

امروزه بسیاری از برندها، با قیمت گذاری پویا و داده‌های مربوط به آن مواجه هستند. اکثر کسب‌ و کار‌ها در معنابخشی به این داده‌ها موفق نخواهند شد و در زمان شناسایی استراتژی صحیح برای بهبود قیمت‌گذاری محصول خود به سختی برای این معنا بخشی به این داده‌ها تلاش می‌کنند. رهبران بازار دنیای دیجیتال و تجارت الکترونیک، از بینش‌‌های حاصل از راه‌حل‌های تجزیه و تحلیل قیمت‌گذاری استفاده می‌کنند تا بتوانند به درستی تصمیم‌گیری نمایند.

تیم اس دیتا با استفاده از روش‌های تحلیل داده و ترکیب آن با هوش تجاری، به تجزیه و تحلیل قیمت گذاری محصولات و خدمات شما می‌پردازد و سود آوری و رقابت پذیری برند شما را افزایش می‌دهد و برای محصولاتتان قیمت رقابتی در بازار اتخاذ می‌کند. اس دیتا به کسب و کارها کمک می‌کند که چگونه تقاضای محصول براساس تغییرات قیمت در کانال‌های مختلف فروش و نوسان آن‌ها را تعیین کنید. راه‌حل‌‌های تحلیل قیمت‌گذاری ما نهایت استفاده را از تحلیل‌‌های آماری پیشرفته و تکنیک‌های مبتنی بر یادگیری ماشینی به کار می‌برند تا معیار قیمت بهینه‌سازی شده و ارائه تخفیفات به مشتریان را فراهم کنند و سوددهی را به حداکثر برسانند.

در اس دیتا، مدل‌های تحلیل قیمت بسیار موثر را برای شناسایی محرک‌های قیمت‌گذاری به کار خواهیم گرفت. بینش‌های ارائه شده توسط راه‌حل‌های تحلیلی ما به شرکت‌ها این اجازه را می‌دهد تا تاثیرات چنین محرک‌های قیمت‌گذاری را در فروش‌های کلی کنترل نمایند. همچنین تیم ما برای کمک به اینکه کسب و‌ کارها خود را در بازار با رقابت‌پذیری بالا حفظ کنند، بی‌وقفه قیمت‌گذاری رقبا را ردیابی و کنترل خواهد کرد تا کسب و کارها بتوانند استراتژی‌های خود را تطبیق دهند و جایگاه خود در بازار را بهبود بخشد.

 

تجزیه و تحلیل قیمت گذاری در چه زمینه‌هایی به شما کمک می‌کند؟

افزایش حاشیه سود   

23%

افزایش وفاداری مشتری  
35%

بهینه سازی تخفیف‌ها   
27%

بهینه سازی قیمت معیار    
30%

بهبود فرصت‌های فروش 
37%
  

چرا باید تجزیه و تحلیل قیمت گذاری را انجام دهید؟ 

تجزیه و تحلیل قیمت‌گذاری به برند شما کمک می‌کند تا قیمت‌گذاری بهینهای برای محصولات خود داشته باشید و استراتژی‌های نامناسب قیمت گذاری خود را تغییر دهید. قیمت بهینه کالاها به کسب و کارها کمک می‌‌کند تا فرصت‌های فروش را دریابند. شما عزیزان می‌توانید به کمک روش تحلیلی قیمت‌گذاری، قیمت‌ها و تخفیف‌ها را بهینه‌سازی کنید و شکاف‌های قیمتی را کاهش دهید. همچنین با تحلیل قیمت گذاری می‌توان قیمت‌های معیار را با محصولات رقیب قیاس کرده و فروش محصولات خود را افزایش دهید.

روش تحقیق اس دیتا