تجزیه و تحلیل رفتار مشتری



تجزیه و تحلیل رفتار مشتری

محاسبه حداقل تعداد نمونه مورد نیاز بر اساس فرمول کوکران


حداقل حجم نمونه مورد نیاز : 0

محاسبه هزینه





مبلغ کل : 16,000,000 تومان



هدف از تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان:

تحلیل رفتار مشتریان یا آنالیز مشتریان (Customer Analytics)، فرایند مطالعه داده‌های جمع‌آوری شده از بخش‌های مختلف سازمان شما یا وب سایت‌تان، به‌منظور ارزیابی، درک و تفسیر رفتار مشتری در مراحل مختلف سفر مشتری است. تجزیه و تحلیل داده‌ها در این خصوص منجر به تصمیم‌گیری آگاهانه می‌شود. تحلیل داده مشتریان به شناسایی خواسته‌ها، الگوهای رفتاری، ناهنجاری‌ها و خلاهای سازمان کمک شایانی می‌کند.

شما نباید همه مشتریان را به یک چشم ببینید و به‌عنوان یک گروه یکسان با آن‌ها برخورد کنید. زیرا مشتریان شما نیازها، خواسته‌ها و سلیقه‌های متفاوتی دارند. در واقع بیشتر مشتریان در صورت داشتن تجربه‌ی خرید شخصی‌سازی نشده، احساس ناامیدی خواهند کرد. بنابراین بهتر است که به سراغ تحلیل مشتری بروید. تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان نیروی محرکه‌ی کسب‌وکار شماست. با انجام آن کمپین‌های بازاریابی شما عملکرد بهتری خواهند داشت، بخش فروش می‌تواند ارائه بهتری داشته باشد، بخش توسعه محصول می‌داند چه ویژگی‌هایی را باید در اولویت قرار دهد و ...

تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان به متقاضیان کمک می‌کند تا بینش مشتری را برای هدایت فروش و بهبود درآمدها، نگهداری جمع‌آوری کنند. در این بازار رو به تکامل، مشتریان نسبت به گذشته توانمندتر و متصل‌تر هستند و در هر زمان و در هر مکانی به اطلاعات دسترسی دارند. این امر تجزیه و تحلیل مشتری را برای پیش‌بینی و تحلیل رفتار مشتری به منظور جلوتر ماندن در رقابت ضروری می‌سازد.

تیم اس دیتا، با تخصص تحلیل پیش گویانه و مدیریت تصمیم‌گیری و ردیابی مداوم رفتار مشتری، به کسب و کارها کمک می‌کند که عملکرد مناسب‌تری در بازار داشته باشید و در این راستا، توصیه‌های دقیقی را بر اساس گرایش مشتری به شما ارائه می‌دهد. تیم متخصص اس دیتا به برند شما کمک می‌کند تا ارزش مشتریان انفرادی در ابعادی مانند زمان توصیف و پیش‌بینی کنند. راه‌ حل‌های ما به سازمان شما در شناسایی و معرفی مشتریان با ارزش بالا کمک می‌کند، تا استراتژی‌های بازاریابی و نوآوری‌ها را برای بیشینه سازی سوددهی توسعه دهید.  بعلاوه در این راستا خدمات تحلیلی استراتژیکی را ارائه می‌دهیم که کسب و کارها را قادر می‌سازد عوامل رویگردانی مشتری را شناسایی کرده و استراتژی‌های موثری را توسعه دهند که حفظ مشتری را افزایش می‌دهد.

 

تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان در چه زمینه‌هایی به شما کمک می‌کند؟

بهبود درآمد و فروش    

22%

حفظ مشتری افزوده   
34%

جذب مشتری جدید   
32%

افزایش رضایت مشتری     
28%

کاهش مخارج 
23%
  

چرا باید تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان را انجام دهید؟ 

راه‌حل‌‌های تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان به کسب و کارها کمک می‌کند تا درک بهتری از عادات خرید مشتریان و ترجیحات سبک زندگی آنها به دست آورند. پیش‌بینی‌های دقیق رفتار خرید آینده مشتریان به شرکت‌‌ها کمک می‌کند پیشنهادات مرتبط با رفتار آن‌ها را ارائه دهند که موجب جذب بیشتر مشتریان به جای طرد آن‌ها از اقدام به خرید می‌شود. 

روش تحقیق اس دیتا