کیمیا آبان
کیمیا آبان

مطالعه این مقاله حدود 8 دقیقه زمان ‌می‌برد.
1401/12/02
22600


تعداد خودروهای ایران چقدر است؟


آمار تعداد خودرو، برای بسیاری از کسب‌و‌کارها بخصوص شرکت‌هایی که در زمینه واردات قطعات ماشین هستند از اهمیت بسزایی برخوردار است. به طور قطع آمار موثقی در این زمینه توسط بسیاری از وب سایت‌ها ارائه نمی‌شود! همین موضوع سبب شده است تا شرکت‌ها و سازمان‌ها نتوانند اندازه بازار خود را به درستی محاسبه کنند یا درباره آن تصمیم‌گیری نمایند. در این مقاله از وب سایت اس دیتا قصد داریم تا به بررسی تعداد خودرو در ایران بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله با اس دیتا همراه باشید.

آمار تعداد خودرو

آمار دقیق تعداد خودرو در ایران:

آمار تعداد خودرو در ایران به صورت دقیق  22.025.605 در سال 1401می‌باشد. این آمار به صورت رسمی برای اس دیتا بوده که توسط تیم متخصص اس دیتا برآورد شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. همان‌گونه که اشاره کرده‌ایم بسیاری از وب سایت‌ها اطلاعات دقیقی از آمار تعداد خودرو در اختیار شما قرار نمی‌دهند و این آمار با توجه به میزان خودروهای مورد استفاده در ایران، خودروهای تولید شده و وارد شده برآورد شده است. با این وجود با توجه به این آمار نیز محاسبه سایز بازار خودروهای متفاوت بر اساس سال ساخت و نوع آن‌ها قابل انجام نمی‌باشد و برای آن به اطلاعات دقیق‌تری نیاز دارید. شایان ذکر است که این آمار فقط مربوط به خودروهای سواری است و در آن به هیچ عنوان خودروها و ماشین‌های سنگین قرار داده نشده است.

 

داشبورد تعداد خودرو:

اس دیتا برای آنکه کسب‌وکارها بتوانند سایز بازار خودروها را به صورت دقیق محاسبه کنند، داشبوردی را به نام داشبورد تعداد خودرو طراحی کرده است. در این داشبورد آمار تعداد خودرو به صورت دقیق بر اساس سال ساخت خودرو و نوع آن گنجانده شده و برای اولین بار توسط اس دیتا در اختیار شما کاربران عزیز قرار گرفته است. این داشبورد برای شرکت‌های تولید کننده خودرو، کسانی که قصد واردات قطعات اتومبیل را دارند، کسانی که می‌خواهند تعمیرگاه یا کارواشی را احداث کنند، مناسب است. با استفاده از داشبورد تعداد خودرو می‌توان سایز بازار هر نوع کسب‌وکاری که به نوعی به خودرو مرتبط می‌شود را محاسبه کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن می‌توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

اطلاعات داشبورد تعداد خودرو:

 
  • تهیه شده در سال : 1401
  • جمع آوری داده ها : از سال 1386 الی 1401
  • پیاده سازی توسط : تیم اس دیتا

برای مشاهده داشبورد تعداد خودرو روی لینک زیر کلیک کنید

مشاهده داشبورد

 

ویژگی‌های داشبورد تعداد خودرو:

از جمله ویژگی‌های بسیار مهم داشبورد تعداد خودرو به شرح زیر می‌باشد:

با استفاده از این داشبورد هوشمند، به راحتی از آمار تعداد خودرو در ایران اطلاع می‌یابید و سایز بازار مصرفی خود را محاسبه خواهید کرد.

تعداد خودرو

سخن پایانی:

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره داشبوردهای تحقیقات بازار به وب سایت اس دیتا مراجعه فرمایید. متخصصان و کارشناسان اس دیتا در کنار شما هستند تا بتوانید سایز بازار وسهم بازار خود را به صورت کاملا دقیق و هوشمند محاسبه فرمایید و تصمیمات و استراتژی‌های سازمانی خود را به راحتی اتخاذ نمایید.



برچسب‌ها:

تحلیل داده اندازه بازار داشبورد ایران خودرو داشبورد_قیمت‌گذاری خودرو 206 خودرو های نیمه سنگین خودرو های سنگین