نیلوفر رجب نیک
نیلوفر رجب نیک

مطالعه این مقاله حدود 4 دقیقه زمان ‌می‌برد.
1401/01/16
334


آمار برند ایسوس در ایران


در دوره و زمانه حال حاضر انجام تمام امور با استفاده از تکنولوژی و کامپیوتر صورت می‌پذیرد. برای انجام فعالیت‌های هوشمندی که نیازمند سیستم‌های کامپیوتری و یا لپ‌تاپ‌ها است تنوع مارکی زیادی داریم. یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین برند در این زمینه شرکت ایسوستک است. این شرکت در بین مردم با نام ایسوس یا اَسوس جا افتاده است.

ایسوس

شرکت ایسوس یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در تولید مادربورد است که به تمام دنیا صادر می‌کنند. بسیاری از شرکت‌های خارجی این چنینی در کشور ما هم دارای نمایندگی هستند.

نمایندگی ایسوس در ایران

در سال ۱۳۸۷ شرکت ایسوس ایران فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با رسالت ارائه بروزترین و برترین محصولات دیجیتالی از برند ایسوس به فعالیت خود می‌پردازد که دارای فروشگاه‌های متعدد هستند. عمده فروش این شرکت لپ‌تاپ است البته موبایل‌ها و تبلت‌های این برند مخاطب خاص خود را دارند. شرکت ایسوس ایران با واردات محصولات و ارائه آن‌ها با گارانتی‌های یک سال به بالا تبدیل به شرکتی محبوبی شده است.

مشتری‌مداری برند ایسوس در ایران

شرکت ایسوس ایران قبل از تحویل محصول به مشتری آن را تست می‌کند از طرفی برخی از محصولات گارانتی با مهلت تست دارد. به عبارتی این فرصت به مشتری داده می‌شود که محصول را مرجوع و یا نقص مورد نظر را رفع کنند و سپس تحویل مشتری بدهند با توجه به چنین خدمات و گارانتی‌هایی که ارائه می‌شود طبیعی است که مشتری را جلب می‌کنند. این خدمات پس از فروش عملاً مهر تایید اصالت کالا و تضمین کیفیت می‌باشد.

وجود خرابی و نقص فنی در هر کالایی ممکن است به وجود آید. در زیر نمودار برخی از برندهای تولید لپ‌تاپ را آورده‌ایم که بیانگر میزان خرابی هر کدام است. پس از برند HP و Acer برند ایسوس ایده‌آل به نظر می‌آید. (با در نظر گرفتن ۳ سال استفاده از کالا)

 

 

نمودار زیر بهترین لپ‌تاپ‌های سال ۱۳۹۶ از نگاه مخاطب را نشان می‌دهد.

بر اساس این نمودار و نمودار بعدی ASUS پس از Lenovo بهترین برند به حساب می‌آید چون ۸۶ درصد را دارا است. تفاوت Lenovo هم ۴ درصد است که صدر جدول را به خود اختصاص داده است.

 

 

 



برچسب‌ها:

آمار ایسوس لوازم برقی