| ردیف | سال | فصل | تولید ناخالص |
|---|---|---|---|
| 1 | 1390 | 1 | 163384 |
| 2 | 1390 | 2 | 105708 |
| 3 | 1390 | 3 | 125325 |
| 4 | 1390 | 4 | 72596 |
| 5 | 1391 | 1 | 158037 |
| 6 | 1391 | 2 | 93787 |
| 7 | 1391 | 3 | 187659 |
| 8 | 1391 | 4 | 186059 |
| 9 | 1392 | 1 | 90614 |
| 10 | 1392 | 2 | 219093 |
| 11 | 1392 | 3 | 356537 |
| 12 | 1392 | 4 | 337388 |
| 13 | 1393 | 1 | 414722 |
| 14 | 1393 | 2 | 299677 |
| 15 | 1393 | 3 | 250206 |
| 16 | 1393 | 4 | 375781 |
| 17 | 1394 | 1 | 287914 |
| 18 | 1394 | 2 | 246297 |
| 19 | 1394 | 3 | 96585 |
| 20 | 1394 | 4 | 287252 |
| 21 | 1395 | 1 | 274382 |
| 22 | 1395 | 2 | 219731 |
| 23 | 1395 | 3 | 469665 |
| 24 | 1395 | 4 | 348788 |
| 25 | 1396 | 1 | 389519 |
| 26 | 1396 | 2 | 496040 |
| 27 | 1396 | 3 | 511453 |
| 28 | 1396 | 4 | 656703 |
| 29 | 1397 | 1 | 469416 |
| 30 | 1397 | 2 | 487008 |
| 31 | 1397 | 3 | 545234 |
| 32 | 1397 | 4 | 638718 |
| 33 | 1398 | 1 | 958401 |
| 34 | 1398 | 2 | 874312 |
| 35 | 1398 | 3 | 897625 |
| 36 | 1398 | 4 | 1699744 |
| 37 | 1399 | 1 | 1028767 |
| 38 | 1399 | 2 | 1364082 |
| 39 | 1399 | 3 | 1703641 |
| 40 | 1399 | 4 | 2340613 |
| 41 | 1400 | 1 | 2370300 |
| 42 | 1400 | 2 | 1776104 |
| 43 | 1400 | 3 | 2949726 |
| 44 | 1400 | 4 | 2565879 |
| 45 | 1401 | 1 | 3858122 |
| 46 | 1401 | 2 | 4729686 |
| 47 | 1401 | 3 | 3228414 |
| 48 | 1401 | 4 | 4072142 |
| 49 | 1402 | 1 | 5076300 |
| 50 | 1402 | 2 | 5357950 |
| 51 | 1402 | 3 | 5465390 |
| 52 | 1402 | 4 | 3816017 |
این داشبورد تحلیلی جامع از هزینه ناخالص داخلی (GDP) بر اساس اقلام هزینه نهایی به قیمتهای جاری ارائه میدهد. دادهها به قیمتهای جاری و بر حسب میلیارد ریال محاسبه شدهاند. اعداد نمایش داده شده در جداول به فصول مختلف سال تقسیمبندی شدهاند؛ که در آن، 1 برای بهار، 2 برای تابستان، 3 برای پاییز، و 4 برای زمستان است. بر اساس تحقیقات ما بیشترین میزان هزینه ناخالص داخلی در بخش تغيير در موجودی انبار و اشتباهات آماری (بعد از تعدیل فصلی) مربوط به فصل پاییز سال 1402 با مقدار 5,465,390 میباشد.
کاربردها:
این داشبورد اطلاعاتی کلیدی و استراتژیک را در اختیار تصمیمگیران در وزارتخانهها، سازمانهای دولتی، بانکها، موسسات مالی، و نهادهای نظارتی قرار میدهد، که برای هدایت تصمیمات اقتصادی و تنظیم سیاستها ضروری است. تحلیلگران اقتصادی و سرمایهگذاران نیز میتوانند از این دادهها برای دقیقتر بررسی کردن روندهای اقتصادی و برنامهریزی سرمایهگذاریهای آتی استفاده کنند. این امکانات به آنها کمک میکند تا با دید بازتری به پیشبینی تغییرات بازار و ارزیابی فرصتهای سرمایهگذاری بپردازند.
مزایای استفاده از این دادهها: