کیمیا آبان

مطالعه این مقاله حدود 5 دقیقه زمان ‌می‌برد.
1400/06/03
275


سهم واردات کفش به لبنان به طور کلی در سال ۲۰۱۸

دسترسی سریع



همانطور که همه می‌دانیم لبنان غرق در بحران مالی شده که بیش‌ترین تهدید برای ثبات کشور لبنان از زمان جنگ داخلی ۱۹۷۵ تا ۱۹۹۰ می‌باشد. این در حالیست که تجارت در لبنان رو به رونق است به طوری که در سال ۲۰۱۲ حدود ۱۶.۷۱ بیلیون سهم واردات کشور لبنان بوده است. به دلیل شرایط بد اقتصادی حاکم در کشور لبنان واردات به این کشور در تمام شاخه‌ها صورت می‌گیرد. در این مقاله از وب سایت اس دیتا قصد داریم در خصوص سهم واردات کفش به لبنان به طور کلی در سال ۲۰۱۸ بررسی‌های آماری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در ادامه این مقاله با وب سایت اس دیتا همراه باشید.

تاریخچه کفش

گذشتگان از ۱۵۰۰ سال پیش با پوست حیوانات پوششی برای دور پایشان می‌ساختند. در گذشته فرقی بین کفش برای پای راست و پای چپ وجود نداشته است و نخستین بار در فیلیپین جفت کفشی هم برای پای راست و هم پای چپ درست شد.

کفش

کفش مهم‌ترین قسمت زندگی هر فرد است همانطور که همه میگویند: پا قلب دوم انسان است، پس به دنبال کفش مناسب برای پایتان باشید. خطرهای بسیاری در مسیر راه رفتن پا را تهدید میکند اما کفش خطر این تهدیدات را از بین برده و از پا در مقابل گرما و سرما و همچنین رطوبت و بریدگی با اجسام تیز محافظت خواهد کرد.

کفش و باورهای غلط جا افتاده آن در کشور لبنان:

در تمام کشورها باورهای غلط وجود دارد یکی از باورهای غلط در کشور لبنان در مورد نوع قرار گرفتن کفش است. لبنانی‌ها براین باور هستند که اگر کفش‌هایتان برعکس شود بد شانسی را به خانه خود آورده‌اید همین موضوع باعث شده که خانواده‌های لبنانی همیشه حواسشان به کفش‌های کودکانشان هست تا مبادا برعکس شوند و اگر کفش‌های فرزندانشان برعکس شود به آنها تذکر می‌دهند تا کفش‌هایشان را مرتب قرار دهند که بدشانسی از آنجا دور شود.

حال به بررسی آمار سهم واردات کفش به لبنان به طور کلی در سال ۲۰۱۸ می‌پردازیم:

·       بیش‌ترین سهم واردات کفش به کشور لبنان در سال ۲۰۱۸ مربوط به کفش‌های پلاستیکی و کائوچویی با 49% می‌باشد.

·       واردات کفش پارچه‌ای به کشور لبنان در سال ۲۰۱۸ حدود ۲۹% می‌باشد.

·       واردات کفش‌های چرمی به کشور لبنان در سال ۲۰۱۸ حدود ۱۳% را به خودش اختصاص داده است

·       واردات کفش‌های ضد آب به کشور لبنان در سال ۲۰۱۸ با حدود ۴% کم‌ترین سهم را در واردات دارد.

·       واردات سایر کفش‌ها به کشور لبنان در سال ۲۰۱۸ حدود ۸% را به خود اختصاص داده است.

 




برچسب‌ها:

واردات خان به بین نان لبنان