عرفان اسماعیلی
عرفان اسماعیلی

مطالعه این مقاله حدود 10 دقیقه زمان ‌می‌برد.
1402/06/19
521


رصد و کنترل ویزیتورها


برای هر سازمانی که درآمد خود را از طریق فروش کسب می‌کند، رصد و کنترل ویزیتورها از اهمیت بسزایی برخوردار است. برای آنکه بدانید بازاریاب‌های شما در لحظاتی که باید در مکان‌های مورد نظر حضور دارند یا خیر، باید از پلتفرم هوشمندی استفاده کنید که مکان آن‌ها را در هر لحظه نشان می‌دهد. این پلتفرم هوشمند توسط تیم اس دیتا طراحی شده است که به شما امکان کنترل و رصد ویزیتورها را خواهد داد. در این مقاله از وب سایت اس دیتا قصد داریم تا به بررسی سامانه رصد و کنترل ویزیتورها بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

سامانه رصد و کنترل ویزیتورها:

همان گونه که در بخش مقدمه اذعان داشته‌ایم، کنترل ویزیتورها به هنگام انجام کارها و فروش، برای هر سازمان امری حیاتی است. از آنجا که سود و درآمد بسیاری از شرکت‌ها به فروش محصولات و خدمات وابسته است و همچنین فروش محصولات و خدمات به دست ویزیتورها و یا بازاریابان انجام می‌گیرد، بنابراین کنترل آن‌ها بسیار مهم است. سامانه رصد ویزیتورها یک پلتفرم هوشمند بسیار ویژه است که برای رصد و کنترل ویزیتورها طراحی و ساخته شده است. شما عزیزان نیز با استفاده از این پلتفرم ویژه می‌توانید به کنترل و مدیریت صحیح نیروهای فروش خود بپردازید.

 

مقاله زیر را مطالعه فرمایید: 

تحلیل داده برای بهبود استراتژی بازاریابی

 

رصد و کنترل ویزیتورها

 

آیا استفاده از سامانه رصد و کنترل ویزیتورها ضروریست؟

این سوال ممکن است برای بسیاری از صاحبان کسب و کار به وجود بیاید! ممکن است شما نیز به عنوان مدیر یک بخش یا صاحب یک کسب و کار، گمان کنید که رصد ویزیتورها مهم نیست، بلکه میزان فروش آن‌ها بسیار مهم است! باید اذعان داست که بسیاری از مدیران شرکت‌های بزرگ و همچنین سرپرست‌های بازاریابی دغدغه مدیریت و کنترل تیم خود را دارند و با مشکلات بسیاری مانند مسیرهای حرکت ویزیتورها، مشتریان ویزیت شده و ... مواجه شده‌اند. خوشبختانه تیم اس دیتا با طراحی سامانه رصد و کنترل ویزیتورها توانسته است مدیریت تیم فروش و بازاریابی را برای مدیران آسان‌تر نماید. از سوی دیگر در این پلتفرم هوشمند به جز رصد و کنترل ویزیتورها قابلیت‌های بسیار مهم دیگری نیز قرار داده شده است که می‌تواند مدیریت نیروهای فروش و همچنین فرآیند بازاریابی را آسان‌تر کند.

 

ویژگی‌ها و قابلیت‌های سامانه رصد و کنترل ویزیتورها:

از جمله ویژگی‌های بسیار مهم سامانه رصد ویزیتورها، می‌توان به موارد مهم زیر اشاره داشت:

نکته بسیار مهمی که باید بدانید، این است که سامانه رصد ویزیتورها حتی در انتخاب محدوده نقشه برای هر ویزیتور و عدم تداخل بازاریاب‌ها بسیار مناسب و کار امد عمل خواهد کرد. در واقع این پلتفرم هوشمند می‌تواند از پرزنت یک مشتری توسط بازاریاب‌های گوناگون شما جلوگیری کرده و مدیریت تیم بازاریابی را بسیار آسان‌تر کند.  

 

سامانه رصد ویزیتورها

 

مهم‌ترین بخش پلتفرم هوشمند رصد و کنترل ویزیتورها:

می‌توان اذعان داشت که یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین بخش‌های سامانه رصد و کنترل ویزیتورها، امکان رهگیری مسیر ویزیتورها به صورت آنی و لحظه‌ای است. بعلاوه در پلتفرم رصد ویزیتورها با استفاده از جی پی اس (GPS) آمار و محل کلیه مشتریان بر روی نقشه قابل مشاهده است. این موضوع برای تیم‌های فروش و بازاریابی از اهمیت بسزایی برخوردار است. بنابراین تیم اس دیتا با در نظر گرفتن آنالیز تخصصی سازمان، درصد پوشش هر منطقه و گزارشات ویژه فروش در این سامانه، چشم‌انداز مناسبی از بازار و تیم بازاریابی‌ به شما خواهد داد.

 

مقاله زیر را مطالعه فرمایید: 

کاربرد داده در ارتباط و بازاریابی

 

مزایای استفاده از سامانه رصد و کنترل ویزیتورها:

استفاده از این سامانه مزیت‌های بسیاری را برای سازمان‌ها و شرکت‌ها خواهد داشت. از جمله این مزایا می‌توان به موارد بسیار مهم زیر اشاره کرد:

 

سخن پایانی:

در این مطلب سعی شد تا درباره رصد و کنترل ویزیتورها و سامانه طراحی شده توسط تیم اس دیتا، اطلاعات مناسبی در اختیار شما عزیزان قرار داده شود. شما نیز می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این سامانه به وب سایت اس دیتا مراجعه کرده و با کارشناسان و متخصصان در این خصوص مشورت نمایید.




برچسب‌ها:

توره

مقالات مرتبط


تحقیق درباره بازاریابی و فروش کاربرد داده در بهبود عملکرد سیستم‌ ارتباط و شبکه‌ مخابرات کاربرد داده در بهبود سیستم‌های مدیریت منابع انسانی کاربرد داده در بهبود عملکرد سیستم‌های خدمات بهداشتی و درمانی کاربرد داده در بهبود سیستم‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی سازمانی کاربرد داده در بهبود فرآیندهای مشتری محور کاربرد داده در بهبود عملکرد سیستم‌ ارتباطی و اطلاع‌رسانی کاربرد داده در سیستم‌ خرید و فروش آنلاین در بازار بین‌المللی کاربرد داده در تحلیل رفتار مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کاربرد داده در بهبود عملکرد سیستم‌ خدمات بهداشتی و درمانی کاربرد داده در تحلیل رفتار مصرف‌کننده در بازاریابی موبایل کاربرد داده در بهبود سیستم‌های خدمات بهداشتی و درمانی روستایی کاربرد داده در بهبود سیستم‌های مدیریت پروژه کاربرد داده در بهبود سیستم‌های مدیریت پروژه و برنامه‌ریزی کاربرد داده در بهبود عملکرد سیستم‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی کاربرد داده‌ها در بهبود سیستم‌های خرید و فروش آنلاین کاربرد داده در تجزیه و تحلیل روند صنعتی و بازاریابی کاربرد داده در بهبود خدمات بانکی و مالی اینترنتی کاربرد داده در بهبود فرآیندهای ارتباطی و نظارتی کاربرد داده در تجزیه و تحلیل روند فروش و بازاریابی کاربرد داده در ارتباطات بین‌المللی و فرهنگ سازمانی کاربرد داده در بهبود عملکرد سیستم‌های توزیع شده کاربرد داده در تحلیل فاکتورهای اقتصادی و بازاریابی کاربرد داده در بهبود تجربه کاربری در فروشگاه اینترنتی کاربرد داده در بهبود سیستم‌های خرید و فروش آنلاین کاربرد داده در بهبود کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی کاربرد داده در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک سازمان‌ها کاربرد داده در بهبود عملکرد سیستم‌های خدمات مشتری کاربرد داده در تحلیل رفتار مشتریان آنلاین کاربرد داده در بهبود عملکرد محصولات و خدمات بانکی کاربرد داده در ارتباط با مشتریان و خدمات مشتری کاربرد داده در ارزیابی عملکرد سازمانی کاربرد داده در ارتباطات و بازاریابی کاربرد داده در بهینه‌سازی عملکرد سازمانی تحلیل داده برای بهبود استراتژی بازاریابی بهبود کارایی سیستم‌های حراست و نظارت با استفاده از هوش مصنوعی پیش‌بینی و بهبود مدیریت امور انسانی با استفاده از هوش مصنوعی تحلیل داده در مدیریت منابع انسانی و بهبود عملکرد پرسنل تحلیل رفتار مشتریان و بهبود روابط با آن‌ها با استفاده از هوش مصنوعی بهبود تجربه کاربری با استفاده از علم داده بهبود فرآیند تصمیم‌گیری با استفاده از علم داده استفاده از روش‌های آماری در تجزیه و تحلیل داده‌های ارتباطی و بازخورد مشتری پیش‌بینی میزان فروش محصولات با استفاده از هوش مصنوعی بهینه‌ سازی فرایند تولید و مدیریت زنجیره تأمین با استفاده از هوش مصنوعی استفاده از روش‌های آماری برای پیش‌‌بینی عملکرد سازمان و بهبود تصمیم‌‌گیری پیش بینی و بهبود عملکرد سیستمهای زیرساختی با استفاده از هوش مصنوعی تحلیل داده‌های بازاریابی برای شناسایی چالش‌ها و فرصت‌های بازار تحلیل داده‌های عملیاتی برای شناسایی مشکلات و بهبود فرآیندها بهبود مدیریت تأمین و زنجیره تامین با استفاده از هوش مصنوعی پیش ‌بینی و تحلیل بازار با استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود تصمیم‌ گیری در بورس و مالیات بهبود و بهینه‌ سازی سیستم‌ های مدیریت محتوا با استفاده از هوش مصنوعی بهبود کارایی و کاهش هزینه‌های سیستم‌های خدمات بانکی و پرداخت با استفاده از هوش مصنوعی ارائه پیشنهادات شخصی‌سازی شده برای مشتریان با استفاده از هوش مصنوعی بهبود سیستم‌های مدیریت منابع انسانی با استفاده از هوش مصنوعی توصیه به مشتریان برای خرید محصولات با استفاده از هوش مصنوعی تحلیل داده در بهبود مدیریت موجودی تحلیل داده در بهبود عملکرد فروش و افزایش درآمد تحلیل داده در بهبود خدمات به مشتریان تحلیل داده برای بهبود عملکرد کسب و کار نرم افزار برنامه ریزی و مدیریت کارهای روزانه کاربردهای بازاریابی داده محور چه محصولی برای فروش اینترنتی مناسب‌تر است؟

داشبورد های مرتبط