تحلیل منابع انسانی



تحلیل منابع انسانی

محاسبه حداقل تعداد نمونه مورد نیاز بر اساس فرمول کوکران


حداقل حجم نمونه مورد نیاز : 0

محاسبه هزینه





مبلغ کل : 16,000,000 تومان



هدف از تحلیل منابع انسانی:

تحلیل منابع انسانی، یکی از مهم‌ترین اموری است که سازمان شما باید به آن توجه داشته باشد. در واقع تحلیل منابع انسانی بینش و اطلاعات کاربردی را درباره کارآمد بودن عملکرد نیروی کار، در اختیار شما قرار می‌دهد. این تحلیل در پیشرفت و موفقیت سازمانتان تاثیر گذار است و با استفاده از آن می‌توانید برنامه‌ریزی بهتری برای آینده سازمان خود داشته باشید. فرآیند تحلیل منابع انسانی یا HR analytics به عنوان تحلیل استعدادها، تحلیل افراد و نیروی کار نیز شناخته می‌شود.

بنا به عبارتی دیگر، تجزیه و تحلیل منابع انسانی مدیریت منابع انسانی را راحت‌تر و بهتر می‌نماید و از طریق یک رویکرد داده‌محور انجام می‌شود. استفاده از این تجزیه و تحلیل، شما را از قضاوت و تکیه بر حس درونی بی‌نیاز خواهد کرد و می‌توانید بر اساس داده منابع انسانی تصمیم‌گیری‌های درست را اتخاذ نمایید. بعلاوه، یکی‌دیگر از تاثیرات تحلیل منابع انسانی، آزمایش اثربخشی سیاست‌های منابع انسانی و مداخلات مختلف خواهد بود.

تحلیل منابع انسانی توانمندسازی کسب و کارها برای پیش‌بینی نیازهای نیروی کار و بهبود عملکرد عملیاتی می‌باشد.  راه‌حل‌های تحلیل منابع انسانی اس دیتا به برند شما کمک می‌کند تا از داده‌های کارکنان خود برای تصمیم‌گیری بهتر در خصوص نیروی کار خود و بهبود عملکرد عملیاتی کلی شرکت استفاده نمایید.  اس دیتا با بکارگیری تخصص در انواع یادگیری ماشین و تکنیک‌های آماری، راه حل‌های مدل‌سازی فرسودگی شغلی را به مدیران منابع انسانی ارائه می‌دهد تا عوامل فرسودگی شغلی را شناسایی کرده و استراتژی‌هایی را برای کاهش هزینه‌های مربوط به فرسودگی شغلی و حفظ کارکنان کارآمد ایجاد کنند.

تیم اس دیتا، با استفاده از ابزارهای مناسب تحلیل داده، راه‌حل‌های موثر منابع انسانی را ارائه می‌دهد که به سازمان‌ها و مدیران منابع انسانی کمک می‌کند تا عملکرد کارمندان را ارزیابی کرده و برنامه‌های عملکرد و پاداش را بر اساس نرخ بازگشت سرمایه برنامه‌ریزی نمایند. همچنین این تیم، روش تحلیل پیش‌گو و پیش‌بینی نیاز شغلی برای استخدام کارمندان جدید، خدمات تحلیلی فراگیری استعداد را ارائه می‌دهد که به مدیران کمک می‌کند تا زمان استخدام متقاضیان جدید را کاهش داده و با توجه به نیازهای متغیر سازمان انعطاف پذیر بمانند.

 

تحلیل منابع انسانی در چه زمینه‌هایی به شما کمک می‌کند؟

کاهش هزینه‌های شناسایی و استخدام کارمندان     

18%

بهبود عملکرد تجاری   
23%

کاهش فرسودگی شغلی کارمندان    
31%

افزایش رضایت کارمندان    
40%

جلوگیری از خسارات مالی  
33%
  

چرا به تحلیل منابع انسانی نیاز داریم؟

تحلیل منابع انسانی سازمان شما را توانمند می‌کند تا متریک‌های منابع انسانی را با اهداف استراتژیک کسب و کار منطبق کرده و با تکیه بر آن‌ها در فراگیری استعداد مناسب، نیازهای کارگزینی آینده را به درستی پیش‌بینی نمایید و عملکرد و رضایت‌مندی کارکنان را بهبود ببخشید.

روش تحقیق اس دیتا