ارزش برند



ارزش برند

محاسبه حداقل تعداد نمونه مورد نیاز بر اساس فرمول کوکران


حداقل حجم نمونه مورد نیاز : 0

محاسبه هزینه





مبلغ کل : 16,000,000 تومان



هدف از ارزیابی ارزش برند:

ارزش برند (Brand Value)، ارزشی است که مشتریان بالقوه و بالفعل از برند شما درک می‌کنند. در واقع این شاخص بیانگر ارزش مالی برند شماست! برند شما با توجه به دارایی‌های برند، سهم بازار، تعداد مشتریان و جایگاه برند در بازار، از ارزش مالی خاصی برخوردار است.  

منظور از ارزش مالی، ارزش برند شما در بازار است که بر اساس فروش فعلی، فروش آینده و پتانسیل رشد برندتان تخمین زده می‌شود. مهم‌ترین هدف کسب‌وکارهای امروزی،‌ ساخت یک برند قوی و ارزشمند است که می‌تواند توجه مشتریان را به خود جلب کرده و بر تصمیم خرید مشتری تاثیر بگذارد. برندهای قوی، ارزش برند (ارزش مالی) بالایی دارند. بنابراین برند سازی و ارزش برند در موفقیت و بقای کسب‌وکار نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

نخستین گام در ساخت ارزش برند استفاده از برنامه‌های بازاریابی متناسب با برند شماست. زیرا برنامه‌های بازاریابی، می‌تواند جایگاه ویژه‌ای از برند شما در ذهن مشتری ایجاد کند. اس دیتا با بهره‌گیری از استراتژی‌های بازاریابی؛ آگاهی از برند شما را افزایش می‌دهد و آن را به محبوبیت می‌رساند و پس از آن ارزش برند شما را افزایش می‌دهد. برنامه‌های خلاقانه بازاریابی ارائه شده توسط اس دیتا، احساسات مشتریان شما را برانگیخته خواهد کرد.

 

ارزش برند در چه زمینه‌هایی به شما کمک می‌کند؟

افزایش درآمد 

12%

حفظ سهم بازار 
22%

ایجاد وفاداری به برند  
18%

حفظ کارکنان  
30%

رقابت موثر در بازار 
15%
  

چرا باید ارزش برند خود را ارزیابی کنید؟

ارزیابی ارزش برند می‌تواند عملکرد مالی محصولات یا خدماتتان را مشخص کرده و قدرت رقابتی برندتان در بازار را اندازه‌گیری کند. از آنجایی که محبوبیت برند شما بر تصمیم‌گیری خرید مشتریان تاثیر گذار است، با انجام اقداماتی که ارزش برند را افزایش می‌دهد، می‌توان آگاهی از برند و محبوبیت آن را نیز افزایش داد.

روش تحقیق اس دیتا