علیرضا وفائیان

مطالعه این مقاله حدود 6 دقیقه زمان ‌می‌برد.
1400/05/08
313


نسبت بسته بندی شدن قراردادهای فروش

دسترسی سریع



نسبت بسته‌شدن قراردادهای فروش یک Kpi بسیار مهم است که توسط کارشناسان قابل بررسی می‌باشد. منظور از نسبت بسته‌شدن فروش این است که چه تعداد ارائه‌هایی انجام شده و از آن تعداد ارائه، چه تعدادی از آن‌ها معامله شده است؟! نسبت بین این دو عدد شاخص نسبت بسته‌شدن قراردادهای فروش را نتیجه می‌دهد. در این مقاله از وب سایت Sdata به بررسی نسبت بسته‌شدن قرارداد های فروش و نکات مربوط به آن می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. نسبت قراردادهای فروش: این kpi می‌تواند نکات بسیار مهمی را در اختیار سازمان شما و همچنین مدیر فروش قرار دهد، برای مثال با محاسبه این kpi تعیین خواهید کرد که کارمند فروش شما بصورت کلی چقدر زمان برای فروش یا به نتیجه رساندن فرصت‌های فروش می‌گذارد؟ ممکن است برای شما این سوال بوجود بیاید که آیا نسبت بسته‌شدن قراردادهای فروش نشان دهنده میزان موفقیت ما در فروش بوده است؟ برای پاسخ به این سوال باید بیان شود که خیر! قطعا kpi های بسیاری تعیین کننده موفقیت شما در امر فروش می‌باشد و محاسبه و بررسی آن‌ها نیز ضروری است، اما نمی‌توان تأثیر نسبت قراردادهای فروش را دست کم گرفت! لازم بذکر است، افرادی که می توانند از نسبت بسته شدن قرارداد های فروش استفاده نمایند؛ مدیران اجرایی، مدیران فروش، نمایندگان فروش هستند. با استفاده از محاسبه نسبت بسته‌شدن قراردادهای فروش می‌توانیم به موارد مهم زیر دست پیدا کنیم: می‌توانید عملکرد تیم فروش خود را در هر ماه مورد بررسی قرار دهید زمانی که برای هر فروش و معامله صرف شده است را بیابید می‌توانید موفقیت های تیم خود را در بستن معاملات افزایش دهید. راهکارهای بروزتر و جدیدتری برای فروش خود خلق کنید و ... نحوه محاسبه نسبت بسته شدن فروش: در کل محاسبه kpi ها باید توسط کارشناسان با تجربه در این زمینه انجام گیرد تا اعداد و ارقام درستی در اختیار سازمان یا شرکت شما قرار داده شود، اما برای محاسبه نسبت بسته‌شدن قرارداد های فروش می‌توانید از فرمول زیر استفاده نمایید: ( تعداد معاملاتی که بر اساس ارائه‌های انجام شده صورت گرفته است / تعداد کل ارائه‌هایی که به مشتریان واجد شرایط داده شده است) * 100 برای مثال؛ در این ماه با 20 نفر دیدار می‌کنید تا خدمات یا محصولات خود را به فروش برسانید و از این 20 ارائه، 5 معامله انجام داده‌اید، بنابراین نسبت بسته‌شدن قراردادهای فروش شما به صورت زیر است: 100*( 20/5 ) که جواب حاصل 25 % می‌باشد. هم ترازی فروش و بازاریابی با استفاده از نسبت بسته‌شدن قراردادهای فروش: نسبت بسته‌شدن قراردادهای فروش یک نقطه بسیار مهم و کلیدی میان بازاریابی و فروش خدمات یا محصولات است. قابل ذکر است که بازاریابی وظیفه جذب سرنخ‌های با کیفیت را دارد (مشتری‌های با کیفیت)، در حالی که فروش وظایف واجد شرایط بودن و بستن قراردادهای فروش را بر عهده دارد. حال با استفاده از نسبت بسته‌شدن قراردادهای فروش می‌توان میان بازاریابی و فروش یک ارتباط ویژه برقرار کرد. تبدیل ارائه‌ها به فروش: برای آنکه بتوانید بیشتر ارائه‌های خود را به فروش تبدیل کنید، لازم است که در خط لوله فروش خود نکات مهمی را رعایت نمایید. در این صورت است که بیشتر ارائه‌های شما به فروش تبدیل می‌گردد (معاملات شما افزایش می‌یابد). این نکات به شرح زیر خواهد بود: مشتری‌های واجد شرایط را پیدا کنید با مشتری‌هایی که واجد شرایط هستند دیدار داشته باشید پیشنهاد خودتان را به بهترین شیوه به مشتری عرضه کنید معامله را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت Sdata مراجعه فرمایید و با کارشناسان این مجموعه مشورت نمایید.



برچسب‌ها:

تحلیل داده قیمت گذاری فروش داده کاوی فروش اینترنتی داشبورد فروش خودرو های نیمه سنگین خودرو های سنگین داده کاوی مالی بانک دی الگوریتم دسته بندی خوشه بندی فروش تلفنی فرصت فروش

مقالات مرتبط


تحقیقات بازار B2B و B2C بهترین ابزار های تحقیقات بازار بازار مشتقه چیست؟ پرسشنامه تحقیقات بازار تحقیق درباره بازاریابی و فروش بررسی تحقیقات بازار در عرصه تجارت الکترونیک تحقیقات بازار در حوزه صادرات سایز بازار قهوه در ایران محاسبه سایز بازار باتری در ایران انواع روش‌های تحقیقات بازار چگونه تحقیقات بازار را انجام دهیم؟ کاربرد داده در تصمیم‌گیری‌های مالی و سرمایه‌گذاری هوشمند کاربرد داده در سیستم‌ خرید و فروش آنلاین در بازار بین‌المللی کاربرد داده در تجزیه و تحلیل روند فروش و بازاریابی کاربرد داده در بهبود سیستم‌های خرید و فروش آنلاین کاربرد داده در بهبود فرآیندهای اداری کاربرد داده در تحلیل رویدادها و جشنواره‌ها کاربرد داده در تجزیه و تحلیل ترافیک کاربرد داده در تحلیل شبکه‌های اجتماعی کاربرد داده در بهبود تجربه کاربری کاربرد داده در پیش‌بینی روند بازار کاربرد داده در بهینه‌سازی عملکرد سازمانی کاربرد داده در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک کاربرد داده در تحلیل رفتار مصرف‌کننده کاربرد داده در مدیریت زنجیره تأمین تحلیل و پیش بینی عملکرد و سود آوری شرکت با استفاده از هوش مصنوعی تحلیل داده برای بهبود استراتژی بازاریابی پیش‌بینی و کاهش خطاهای نرم‌افزاری با استفاده از هوش مصنوعی پیش‌بینی و بهبود مدیریت امور انسانی با استفاده از هوش مصنوعی استفاده از شبکه‌ های عصبی در تحلیل سری ‌های زمانی معرفی روش‌ های مختلف تحلیل سری‌ های فضایی مقایسه روش ‌های مختلف تحلیل سری‌ های فضایی برای پیش ‌بینی داده‌های فضایی مفاهیم پایه تحلیل سری‌ های فضایی و کاربرد های آن در آمار و تحلیل داده‌ ها خوشه‌بندی و کاربرد آن در گروه‌بندی مشتریان هوش تجاری و کاربردهای آن در صنعت املاک و مستغلات کاربردهای هوش تجاری در تولید و فروش محصولات بهداشتی و آرایشی روش‌های مختلف رگرسیون در آمار روش‌ های مختلف محاسبه میانگین و واریانس مفاهیم پایه تحلیل عاملی و نحوه عملکرد آن تحلیل سری زمانی و کاربرد آن کاربردهای هوش تجاری در صنعت لوازم ورزشی و سلامت مقایسه روش‌های مختلف تحلیل ترکیبی داده‌ها و مزایا و معایب هر کدام کاربرد تحلیل عاملی در تحلیل داده‌ های بزرگ و مجموعه‌های پیچیده کاربرد آمار در بررسی سود‌آوری و بازدهی سرمایه‌گذاری تحلیل داده‌های زمانی و پیش‌بینی رویدادها پیش‌بینی میزان فروش محصولات با استفاده از هوش مصنوعی تشخیص خودکار تصاویر پزشکی با استفاده از هوش مصنوعی بهبود کارایی سیستم‌ های بانکی با استفاده از هوش مصنوعی تحلیل داده‌های مشتری برای شناسایی الگوهای رفتاری مشتریان هوش مصنوعی در سیستم‌ پشتیبانی مشتریان بهینه‌سازی پردازش‌های صنعتی با استفاده از هوش مصنوعی شرکت تحلیل داده معرفی توزیع‌های احتمال و استفاده از آن‌ها در تحلیل آماری بهبود کارایی و کاهش هزینه‌های سیستم‌های خدمات بانکی و پرداخت با استفاده از هوش مصنوعی تحلیل داده‌ها با استفاده از مفاهیم آماری طراحی و بهینه‌سازی سیستم‌های ارتباطی با هوش مصنوعی بهبود تشخیص و پیش‌بینی خطا در سیستم‌های برقی با هوش مصنوعی پیش‌ بینی نقشه‌های هوایی با استفاده از هوش مصنوعی تشخیص خودکار نقص و عیب در تجهیزات با استفاده از هوش مصنوعی تحلیل پدیده‌های اجتماعی و جامعه شناختی چگونه اندازه بازار خود را محاسبه کنیم؟ تحلیل داده در بهبود عملکرد فروش و افزایش درآمد تحلیل داده در بهبود خدمات به مشتریان شرکت تحقیقات بازار تجزیه و تحلیل داده‌ها چیست و چگونه انجام می‌شود؟ داده چیست؟ تحلیل داده چه می‌کند؟ نحوه محاسبه سهم بازار فروشگاه‌های اینترنتی برتر ایران وب سایت‌های برتر ایران رتبه بندی وب سایت اندازه بازار و مزایای اندازه‌گیری آن افزایش ترافیک سایت محاسبه اندازه بازار برای کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک اندازه‌گیری سایز بازار براورد اطلاعات جمعیتی ایران تحلیل شبکه‌های اجتماعی روش‌های رونق کسب و کار با بازاریابی دیجیتال تصمیم‌گیری داده محور و مزایای آن دیتا مارکتینگ و داشبوردهای بازاریابی عناصر اصلی موفقیت در دیتا مارکتینگ دیتا مارکتینگ (بازاریابی داده محور) چیست؟ تفاوت هوش مصنوعی و هوش تجاری داده کاوی مکانی چیست؟ سبک ورود به بازار انواع داشبوردهای تحقیقات بازار برنامه ریزی برای افزایش سهم بازار داشبوردهای تحقیقات بازار آمار فروش اینترنتی داشبورد محاسبه سایز بازار معرفی مدل‌های قیمت گذاری کالا و خدمات شهرها، مساله های شهری، داده های شهری – انرژی شهرها، مساله های شهری، داده های شهری – کیفیت هوا شهرها، مساله ها شهری، داده های شهری – پارکینگ شهرها، مساله های شهری، داده های شهری – پسماند شهرها، مساله های شهری، داده های شهری – محیط زیست شهرها، مساله های شهری، داده های شهری – امنیت شهرها، مساله های شهری، داده های شهری – ایمنی شهرها، مساله های شهری، داده های شهری – مسکن مراحل قیمت گذاری داده‌نما در بازاریابی روش‌های قیمت گذاری مناسب برای هر کسب و کار شهرها، مساله های شهری، داده های شهری – گردش گری قیمت‌گذاری کتاب جنگ قیمت چیست؟ چگونه می‌توان با آن مقابله کرد؟ با قیمت گذاری مناسب فروش خود را دو چندان کنید! پر سودترین کالاهای صادراتی ایران شهرها، مساله های شهری، داده های شهری–بحران ها و سوانح شهرها، مساله های شهری، داده های شهری – زیرساخت شهرها، مساله های شهری، داده های شهری – شهر هوشمند عملکرد محصول میانگین اندازه و طول معاملات جدید هدف فروش