سئو داده محور



سئو داده محور

محاسبه حداقل تعداد نمونه مورد نیاز بر اساس فرمول کوکران


حداقل حجم نمونه مورد نیاز : 0

محاسبه هزینه





مبلغ کل : 16,000,000 تومان



هدف از سئو داده محور:

سئو داده محور یا سئو بر اساس داده‌ها، اصطلاح جدیدی در دیجیتال مارکتینگ است که به سازمان‌ شما کمک می‌کند در فضای مجازی شناخته شود و بازاریابی موثرتری داشته باشد. در واقع سئو داده محور به فرآیند ایجاد یک استراتژی سئو اشاره دارد که استفاده از داده‌ها را در اولویت قرار می‌دهد. همان‌گونه که می‌دانید شهرت در گوگل و داشتن یک وب سایت متناسب با کسب‌وکارتان، می‌تواند در جایگاه برند و میزان محبوبیت شما در بازار تاثیر بسزایی داشته باشد.

گوگل همیشه در تلاش است تا مرتبط ترین و مفیدترین لینک‌ها را در هر جستجو، در اختیار کاربران قرار دهد. داده‌ها یا دیتا‌ها در سئو بسیار مهم است (بخصوص داده‌های ساختار یافته)، زیرا گوگل بر اساس آن‌ها ماموریت خود را انجام می‌دهد. در این راستا سئو داده محور به وب سایت شما کمک می‌کند تا بازاریابی بهتری داشته باشید و جایگاه بهتری را کسب کنید.

دیتا‌ها به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا مطالب شما بهتر شناخته شود. همچنین گوگل بر اساس داده‌ها یا دیتا‌ها محتوای وب سایت شما را با دقت بیشتری رتبه بندی می‌کند که نتیجه آن نمایش اطلاعات بیشتر صفحه شما در گوگل است.  

اس دیتا با انجام سئو داده محور، رتبه وب سایت‌تان را بهبود می‌بخشد و سبب می‌شود تا گوگل درک بهتری از نام تجاری و محتوای وب سایت شما داشته باشد. همچنین اس دیتا با استفاده از تجزیه و تحلیل داده‌ها که شامل جمع آوری و گردآوری اطلاعات کمی و کیفی است، شما را  قادر می‌سازد تا یک برنامه بازاریابی موثر SEO برای سازمان خود ایجاد کنید.

 

سئو داده محور در چه زمینه‌هایی به ما کمک می‌کند؟

رتبه‌بندی وب‌سایت   

20%

افزایش مخاطبان و کاربران   
25%

ایجاد ترافیک مستمر     
31%

افزایش بازدید سایت     
23%

افزایش نرخ کلیک   
21%
  

چرا به سئو داده محور نیاز داریم؟

سئو داده محور باعث می‌شود تا بازاریابی دیجیتال شما اثر بخشی بیشتری داشته باشد. در واقع زمانی که سئو وب سایت بر اساس داده‌ها انجام می‌گیرد، کسب و کار شما رتبه مناسب‌تری در گوگل دریافت کرده و تجارت شما در بازار محبوبیت پیدا می‌کند. سئو داده محور می‌تواند تعداد مشتریان و کاربران شما را افزایش دهد.   

روش تحقیق اس دیتا