عرفان اسماعیلی
عرفان اسماعیلی

مطالعه این مقاله حدود 16 دقیقه زمان ‌می‌برد.
1402/01/20
519


وب سایت‌های برتر ایران


بررسی وب سایت‌های برتر ایران، از طریق سایت‌های ایرانی و خارجی مانند الکسا، سیمیلار وب و ... امکان پذیر است. اما استفاده از سایت‌های خارجی برای کاربران ایرانی سخت و مشکل است، به همین دلیل تیم اس دیتا پلتفرمی را طراحی کرده است که در آن می‌توانید به راحتی وب سایت‌های برتر ایران به همراه رتبه جهانی را مشاهده فرمایید. در این مقاله از وب سایت اس دیتا قصد داریم تا به بررسی وب سایت‌های برتر ایران بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

پر بازدیدترین وب سایت‌های ایرانی:

به صورت معمول داشتن یک آمار موثق و مناسب از پربازدیدترین سایت های ایرانی برای علاقمندان به دنیای آنلاین بسیار جذاب است. بعلاوه برای بسیاری از کسب و کاها دسترسی به این آمار می‌تواند اهمیت داشته باشد. در واقع هر ساله تعداد زیادی از افراد در جستجوی این هستند که بدانند کدام سایت آمار بازدید بالاتری دارد! کدام سایت برای تبلیغات مناسب است و حتی کدام سایت برای فروش محصولات می‌تواند بازدهی بیشتری داشته باشد.

بسیاری از شما نام وب سایت الکسا را در حوزه رتبه بندی وب سایت شنیده‌اید. باید بیان شود که الکسا یک سایت خدماتی در زمینه رتبه دهی به وب سایت های اینترنتی به شمار می‌آید که در سال 1996 در ایالت کالیفرنیا تاسیس شد. این وب سایت چند سال پس از تاسیسش توسط کمپانی آمازون خریداری شده و یکی از زیر مجموعه های این شرکت محسوب می شود. متاسفانه این وب سایت مدتی است که در زمینه رتبه بندی وب سایت‌ها فعالیتی نداشته و برای همیشه از این حیطه خداحافظی کرده است. بنابراین شما عزیزان نیاز دارید تا برای بررسی پربازدیدترین و برترین وب سایت‌های ایران، از وب سایت‌ها و پلتفرم‌های دیگر استفاده کنید.

وب سایت‌های برتر ایران

وب سایت‌های برتر ایران و ویژگی‌های آن‌ها:

کاربران در اینترنت همیشه به دنبال برترین وب سایت‌های ایرانی خستند. قطعا آشنایی با وب سایت‌های برتر ایران و حوزه فعالیت آن‌ها می‌تواند هم برای کاربران عادی جذاب باشد و هم برای کسب و کارها مهم! ممکن است به هنگام آشنایی با این وب سایت‌ها از خودتان بپرسید چرا این سایت‌ها بسیار معروف شده‌اند؟ چگونه از این جایگاه برخوردار هستند؟ چگونه می‌توان سایتی پر بازده مانند این وب سایت‌ها راه اندازی کرد؟ و ...

باید اشاره شود که سایت‌های برتر ایران، قطعا ویژگی‌های منحصر بفردی دارند. یعنی هر کسب و کار ویژگی خاص خود را داراست! اما همه آن‌ها یک ویژگی مشترک دارند. از ویژگی‌های پربازدیدترین سایت های ایرانی می‌توان به ایجاد اعتماد و ارائه خدمات بالا در قبال هزینه پایین اشاره داشت. به یاد داشته باشید که محبوبیت و شهرت آن هم برای یک سایت یک شبه به دست نمی‌آید! بلکه برای آنکه یک وب سایت به شهرت و جایگاه مناسبی دست پیدا کند، قطعا فعالیت‌های خود را در طول زمان بی وقفه انجام داده است. البته استراتژی‌های کسب و کار نیز در شهرت سایت تاثیر دارد! به طور قطع مدیران آنها برای رسیدن به این جایگاه تلاش بسیاری داشته‌اند.  

 

بررسی وب سایت‌های برتر ایران:

در ادامه قصد داریم تا به بررسی وب سایت‌های برتر ایران بپردازیم. با اس دیتا همراه باشید. 

رتبه بندی سایت‌ها

آپارات

یکی از پربازدیدترین وب سایت‌های برتر ایران، سایت آپارات است که البته همه ما با آن آشنایی داریم و شاید در روز چند دقیقه از زمان خود را به آن اختصاص دهیم. در واقع آپارات یک سرویس اشتراک ویدیو می‌باشد که شما می توانید با استفاده از قابلیت‌های ارائه شده در این سایت قدرتمند، ویدیوهای خود را در یک بستر ایرانی و بومی به اشتراک بگذارید و بازدید داشته باشید. بعلاوه یکی از بسترهای مناسب برای تبلیغات، سایت آپارات است.

بعلاوه در این سایت امکان ساخت کانال نیز وجود دارد تا بتوانید به راحتی ویدئوهای خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارید. بدین ترتیب کاربران می توانند به صورت اختصاصی صفحه رسمی شما را دنبال کرده و ویدیوهایی که به اشتراک می گذارید را مشاهده نمایند. 

 

دیجی کالا

قطعا تاکنون نام دیجی کالا را شنیده‌اید و از خدمات و محصولات ارائه شده در این وب سایت استفاده کردیده‌اید. وب سایت دیجی کالا نیز یکی از وب سایت‌های برتر ایران به شمار می‌آید به دلیل آن که خدمات بسیار متنوعی را ارائه می‌دهد. این وب سایت بازدید کنندگان بسیاری دارد. همان گونه که می‌دانید، دیجی کالا در واقع یک فروشگاه اینترنتی فعال می‌باشد که در حال حاضر می توان آن را بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی در ایران و حتی خاورمیانه دانست. این سایت زیر مجموعه‌های متفاوتی دارد که از آن‌ها می‌توان به دیجی استایل، فیدیبو، دیجی پی، دیجی کلاب و… نیز اشاره داشت. 

 

ورزش 3

ورزش 3 نیز یک سایت خبری و مشهور است که همه اطلاعات ورزشی کشور در آن پوشش داده می‌شود. این وب سایت ایرانی، روزانه بازدیدکنندگان فراوانی دارد. اخبار روز، حواشی و موارد متعددی از رشته‌های ورزشی مختلف را می‌توانید در ورزش 3 دنبال کنید. حتی اطلاعات ورزشی روز دنیا نیز در این وب سایت پوشش داده شده، بنابراین یک منبع موثق برای دریافت اطلاعات است. 

 

شاپرک

همان گونه که می‍دانید پرداخت‌های اینترنتی یکی از مهم‌ترین اقدامات در سراسر دنیاست. وب سایت شاپرک در این حوزه کار خود را از سال 1391 آغاز کرد و اکنون به یکی از وب سایت‌های برتر ایران تبدیل شده است.  این سایت متعلق به شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت شاپرک است و تمامی بانک‌ها را پوشش می‌دهد. بنابراین می‌توان شاپرک را یک درگاه پرداخت مهم به شمار آورد که هر گونه پرداخت اینترنتی از هر بانکی و هر حسابی توسط این درگاه امکان پذیر است. 

 

نماشا

یکی دیگر از وب سایت‌های برتر ایران در زمینه سرویس اشتراک ویدئو، وب سایت نماشا است که مانند آپارات جایگاه بسیار مناسبی دارد. این سرویس اشتراک ویدیو قدرتمند، به منظور ایجاد یک پلتفرم اشتراک گذاری و مشاهده ویدیو کاملاً بومی سازی شده است. شما می‌توانید به راحتی ویدئوهای خود را در این وب سایت به اشتراک بگذارید و بازدیدکنندگان خود را افزایش دهید. در واقع نماشا و آپارات رقیب‌های یک دیگر در حوزه اشتراک ویدئو محسوب می‌شوند. 

 

دیوار

سایت دیوار یکی از بهترین و مشهورترین پلتفرم‌هایی است که برای خرید و فروش آنلاین ایجاد شده و امروزه همه مردم ایران از آن استفاده می‌کنند. وب سایت دیوار یک مرجع مناسب برای نیازمندی‌های رایگان و آنلاین است که در آن از اجناس دست دوم و کارکرده تا خانه و املاک تبلیغات می‌شود. این سایت محبوبیت بسیاری در بین عموم افراد جامعه پیدا کرده است و جزء وب سایت‌های برتر ایران محسوب می‌شود به دلیل آن که افراد می‌توانند به راحتی در آنجا خرید و فروش کرده و وسایل خود را تامین نمایند. 

 

فیلیمو

اگر به دنیای فیلم علاقه داشته باشید با وب سایت فیلیمو آشنا هستید. این وب سایت نیز یکی از وب سایت‌های برتر ایران بوده که به کاربران امکان خرید اشتراک و مشاهده فیلم ها و سریال ها مختلف به صورت آنلاین را ارائه خواهد داد. بنابراین دیگر نیازی نیست که برای مشاهده فیلم های مورد نظر خود به سینما مراجعه فرمایید و به راحتی می توانید با خرید اشتراک این برنامه، آنها را به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

اس دیتا رنک، پلتفرمی مناسب برای بررسی رتبه بندی وب سایت‌ها:

برای آنکه بتوانید به راحتی رتبه وب سایت ‌خود را در ایران مشاهده کنید و برای بهبود آن تصمیمات جدی اتخاذ نمایید، می‌توانید از پلتفرم اس دیتا رنک استفاده کنید. این پلتفرم قدرتمند جهت بررسی رتبه وب سایت‌ها به وجود آمده است که کاربران ایرانی بتوانند جایگاه سایت خود را در ایران بیابند. در این داشبورد وب سایت‌های برتر ایران نیز رتبه بندی شده و حتی رتبه جهانی آن‌ها نیز مشخص گردیده است. برای مشاهده این پلتفرم می‌توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید:

اطلاعات اس دیتا رنک:

 
  • تهیه شده در سال : 1401
  • جمع آوری داده ها : از سال 1386 الی 1401
  • پیاده سازی توسط : تیم اس دیتا

برای مشاهده داشبورد اس دیتا رنک روی لینک زیر کلیک کنید

مشاهده داشبورد

 

 

سخن پایانی:

شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره وب سایت‌های برتر ایران، به اس دیتا مراجعه نمایید.




برچسب‌ها:

مرکز آمار ایران ایران خودرو خودرو های نیمه سنگین خودرو های سنگین آب بر شهرهای ایران ایران سایت