ارزیابی ابعاد عملکردی برند



ارزیابی ابعاد عملکردی برند

محاسبه حداقل تعداد نمونه مورد نیاز بر اساس فرمول کوکران


حداقل حجم نمونه مورد نیاز : 0

محاسبه هزینه





مبلغ کل : 16,000,000 تومان



هدف از ارزیابی ابعاد عملکردی برند:

اگر می‌خواهید برند شما عملکرد و جایگاه مناسبی در بازار داشته باشد، مشتریان شما افزایش یابد یا به برندی ماندگار تبدیل شوید، باید بتوانید در بازار به درستی نفوذ کرده و برندی با ارزش را خلق کنید. خلق برندی ارزشمند در ذهن مشتریان به عملکرد برند شما وابسته است.

دانستن عملکرد برند چشم‌انداز مناسبی از برند و میزان شهرت و محبوبیت آن برای شما مشخص خواهد کرد. عملکرد برند، شاخصی برای سنجش ارزش برند در ذهن مشتریان و کنترل بازار است. برند شما می‌تواند از این شاخص برای نفوذ در بازار و بهبود رفتار مشتریان استفاده کند.

اس دیتا با بررسی ابعاد عملکردی برند، می‌تواند جایگاه و محبوبیت برند شما را در بازار مشخص نماید و برای بهبود عملکرد و رسیدن به اهداف برند شما استراتژی‌ها و راهکارهای مناسبی را ارائه دهد. 

 

ابعاد عملکردی برند در چه زمینه‌هایی به شما کمک می‌کند؟

افزایش فروش محصولات یا خدمات
20%

افزایش وفاداری مشتریان 
35%

بهبود استراتژی‌های بازاریابی
75%

افزایش آگاهی از برند  
50%

افزایش اعتماد به برند 
60%
 

چرا باید ابعاد عملکردی برند خود را بررسی کنید؟

بررسی ابعاد عملکردی برند منجر به افزایش فروش محصولات و خدمات برند شما می‌شود. هنگامی که عملکرد برند مشخص می‌شود، می‌توان استراتژی‌های مناسبی برای بهبود عملکرد سازمان بکار برد.

از سوی دیگر ارزیابی عملکرد برند و بکارگیری اقدامات اصلاحی مرتبط با آن، مشتریانی وفادار را برای برند شما به ارمغان می‌آورد.

روش تحقیق اس دیتا