هدف مشترک همه برندها به دست آوردن سهم بیشتری از بازار است. اگر برند شما بتواند سهم بازار مناسبی را به خود اختصاص دهد، طبیعتا فروش بیشتری را از آن خود میکند. حضور در بازار و کسب سهم قابل توجهی از بازار، یک فضای به شدت رقابتی دارد و برای متمایز کردن خود از سایر رقبا در این فضا، به هویت برند نیاز دارید.
هویت برند برداشت و درک مشتریان از برند شماست. این شاخص در اصل همان احساسی است که تمایل دارید افراد در تعامل با برند شما آن را تجربه کنند. از همان ابتدا که افراد جامعه درباره برند شما میشنوند تا زمانی که لوگو آن را میبینند یا با تبلیغات برندتان روبهرو میشوند، هویت برند شما شکل میگیرد.
هویت برند مجموعهای از تمام عناصری است که برند شما برای خود ایجاد میکند تا تصویر مناسبی از خود به نمایش بگذارد. این شاخص شامل ارتباطات، لوگو، فرهنگ و چشمانداز برند، زبان و ماموریت برند است. به عبارتی دیگر هویت برند همان اهداف و وعدههایست که برای محقق کردن آنها تلاش میکنید تا بتوانید میزان وفاداری و حفظ مشتریان خود را افزایش دهید.
تیم اس دیتا با در نظر گرفتن ارزشها و ایدههای سازمانی، نحوه ارتباط با محصول، ارتباط با مخاطب و ماموریت سازمانی، به شکلدهی مناسب هویت برند شما میپردازد. در این راستا اس دیتا با توجه به چشماندازها و اهداف شما از ورود به بازار، شخصیت برند شما را در میان رقبا و مشتریان معرفی کرده و برای تحقق اهداف سازمانیتان تلاش میکند تا بتوانید وفاداری مشتریان خود را افزایش دهید و آنها را حفظ کنید.
هویت برند یک عامل مهم در تعیین آینده تجاری برند شما خواهد بود. این شاخص میتواند چهره و تصویر مناسبی از برند شما در میان مشتریان نشان دهد و تاثیر تبلیغات را دو چندان کند. همچنین کمک میکند تا مشتریان وجود یک برند متمایز را درک کرده و آن را در ذهن خود نگه دارند.
روش تحقیق اس دیتا