ردیف | سال | مقدار | ریال | دلار |
---|---|---|---|---|
1 | 1379.0 | 17600.0 | 21952053.0 | 12508.0 |
2 | 1380.0 | 105820.0 | 153501998.0 | 87465.0 |
3 | 1381.0 | 221756.0 | 1677372137.0 | 211789.0 |
4 | 1382.0 | 44762.0 | 315056022.0 | 39780.0 |
5 | 1383.0 | 13495.0 | 406562713.0 | 47831.0 |
6 | 1384.0 | 0.0 | 0.0 | 0.0 |
7 | 1385.0 | 0.0 | 0.0 | 0.0 |
8 | 1386.0 | 0.0 | 0.0 | 0.0 |
9 | 1387.0 | 0.0 | 0.0 | 0.0 |
10 | 1388.0 | 4350524.0 | 27698969749.0 | 2808050.0 |
11 | 1389.0 | 8835431.0 | 49125297406.0 | 4776791.0 |
12 | 1390.0 | 8588589.0 | 59778627957.0 | 5521681.0 |
13 | 1391.0 | 2512490.0 | 28385323823.0 | 2277607.0 |
14 | 1392.0 | 3264144.0 | 52414542603.0 | 2109806.0 |
15 | 1393.0 | 6650317.0 | 98054856445.0 | 3734014.0 |
16 | 1394.0 | 4666399.0 | 66881826611.0 | 2259066.0 |
17 | 1395.0 | 7970587.0 | 128800057226.0 | 4163356.0 |
18 | 1396.0 | 6494277.0 | 107196529662.0 | 3165377.0 |
19 | 1397.0 | 5442282.0 | 93839141761.0 | 2254380.0 |
20 | 1398.0 | 1381666.0 | 41045630534.0 | 977278.0 |
21 | 1399.0 | 55860.0 | 18100680048.0 | 430969.0 |
22 | 1400.0 | 50327.0 | 8969096957.0 | 213550.0 |
در این داشبورد، اطلاعات جامع و کاملی از آمار واردات مربا، مارمالاد و ژله در ایران فراهم شده است که از سالهای 1379 تا 1400 جمعآوری شدهاند. این دادهها با دقت بالا برای استفاده شما تهیه و تنظیم شده است تا تصمیمگیری شما را دقیقتر و مؤثرتر واقع کنند.
بر اساس آخرین آمار ما بیشترین واردات مربا، مارمالاد و ژله در ایران مربوط به سال های 1389 ، 1390 و 1395 با مقدار 8,835,431 ، 8,588,589 و 7,970,587 کیلوگرم میباشد.
صادرکنندگان و واردکنندگان مواد غذایی: استفاده از دادهها برای شناسایی بازارهای جدید و برنامهریزی استراتژیک.
تحلیلگران بازار: بررسی دادهها برای پیشبینی روندهای بازار و ارائه مشاوره به شرکتها.
سیاستگذاران دولتی: استفاده از آمار برای تدوین سیاستهای تجاری و تنظیم مقررات.
مدیران زنجیره تامین: بهینهسازی زنجیره تامین بر اساس دادههای وارداتی و صادراتی.
سرمایهگذاران و تحلیلگران مالی: تجزیه و تحلیل روندها برای سرمایهگذاریهای استراتژیک و مدیریت ریسک.
پژوهشگران اقتصادی: تحقیق در زمینه اثرات اقتصادی واردات و صادرات بر اقتصاد ملی و جهانی.
صنایع مواد غذایی: شناسایی فرصتهای بازار و تنظیم استراتژیهای تولید بر اساس دادههای بازار.