آمار واردات پوشاک در ایران

1403/02/30
378

ردیف سال مقدار ریال دلار
1 1371.0 53629.0 116082140.0 1658316.0
2 1372.0 205534.0 310460451.0 2728056.0
3 1373.0 48603.0 121128420.0 88963.0
4 1374.0 12583.0 144062150.0 82321.0
5 1375.0 45397.0 1212404346.0 692802.0
6 1376.0 20269.0 502668022.0 286421.0
7 1377.0 28683.0 396511900.0 225933.0
8 1378.0 1199.0 33448824.0 19059.0
9 1379.0 6725.0 495719912.0 282459.0
10 1380.0 14154.0 134858324.0 76841.0
11 1381.0 145242.0 6402243689.0 808941.0
12 1382.0 1596815.0 30155156181.0 3807470.0
13 1383.0 3180795.0 86498015235.0 10176237.0
14 1384.0 0.0 0.0 0.0
15 1385.0 0.0 0.0 0.0
16 1386.0 0.0 0.0 0.0
17 1387.0 0.0 0.0 0.0
18 1388.0 1027313.0 90462322485.0 9141607.0
19 1389.0 1182346.0 99902195233.0 9681421.0
20 1390.0 1152139.0 112569194298.0 10115503.0
21 1391.0 985433.0 137924234280.0 9311003.0
22 1392.0 195271.0 36733699255.0 1493058.0
23 1393.0 239290.0 46332786502.0 1734111.0
24 1394.0 1189185.0 204780623991.0 6834307.0
25 1395.0 3685503.0 1068107541923.0 33963050.0
26 1396.0 1310944.0 610842036082.0 18098732.0
27 1397.0 116364.0 106481214200.0 2637123.0
28 1398.0 6522.0 6829011220.0 162594.0
29 1399.0 126564.0 386669379920.0 9206414.0
30 1400.0 53289.0 133391459050.0 3175987.0

  • بازه آماری: 1371 - 1400
  • تاریخ بروزرسانی: 1403/02/30
  • ضریب اطمینان: 90 درصد
  • منبع: گمرک جمهوری اسلامی ایران گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • دسته بندی: منسوجات
  • صنعت: کالاهای مصرفی





در این داشبورد، اطلاعات جامع و کاملی از آمار واردات پوشاک در ایران فراهم شده است که از سال‌های 1371 تا 1400 جمع‌آوری شده‌اند. این داده‌ها با دقت بالا برای استفاده شما تهیه و تنظیم شده است تا تصمیم‌گیری شما را دقیق‌تر و مؤثرتر واقع کنند.

بر اساس آخرین آمار ما بیشترین واردات پوشاک در ایران مربوط به سال های 1390 ، 1389 و 1388 با مقدار 22,473,222 ، 21,150,685 و 20,862,912 کیلوگرم می‌باشد.



افراد و مشاغلی که می‌توانند از این داده بهره ببرند عبارتند از :



صادرکنندگان و واردکنندگان پوشاک: استفاده از داده‌ها برای شناسایی بازارهای جدید و برنامه‌ریزی استراتژیک.
 

تحلیلگران بازار: بررسی داده‌ها برای پیش‌بینی روندهای بازار و ارائه مشاوره به شرکت‌ها.
 

سیاست‌گذاران دولتی: استفاده از آمار برای تدوین سیاست‌های تجاری و تنظیم مقررات.
 

مدیران زنجیره تامین: بهینه‌سازی زنجیره تامین بر اساس داده‌های وارداتی و صادراتی.
 

سرمایه‌گذاران و تحلیلگران مالی: تجزیه و تحلیل روندها برای سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک و مدیریت ریسک.
 

پژوهشگران اقتصادی: تحقیق در زمینه اثرات اقتصادی واردات و صادرات بر اقتصاد ملی و جهانی.


صنایع پوشاک: شناسایی فرصت‌های بازار و تنظیم استراتژی‌های تولید بر اساس داده‌های بازار.