ردیف | سال | تعداد مشترکین | خانگی | عمومی | کشاورزی | صنعتی | سایر مصارف |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1384 | 985 | 832 | 25 | 6 | 9 | 148 |
2 | 1385 | 1020 | 860 | 28 | 7 | 10 | 154 |
3 | 1386 | 1059 | 893 | 31 | 8 | 11 | 163 |
4 | 1387 | 1105 | 935 | 34 | 9 | 11 | 171 |
5 | 1388 | 1161 | 985 | 37 | 11 | 10 | 181 |
6 | 1389 | 1224 | 1042 | 40 | 13 | 11 | 189 |
7 | 1390 | 1296 | 1104 | 45 | 14 | 12 | 198 |
8 | 1391 | 1375 | 1166 | 51 | 15 | 13 | 210 |
9 | 1392 | 1548 | 1236 | 57 | 16 | 13 | 225 |
10 | 1393 | 1622 | 1291 | 63 | 17 | 14 | 237 |
11 | 1394 | 1679 | 1332 | 68 | 18 | 15 | 247 |
12 | 1395 | 1724 | 1364 | 72 | 19 | 15 | 254 |
در این داشبورد، اطلاعات جامع و کاملی از تعداد مشترکین برق استان آذربایجان شرقی فراهم شده است که از سالهای 1395 تا 1384 جمعآوری شدهاند. این دادهها با دقت بالا برای استفاده شما تهیه و تنظیم شده است تا تصمیمگیری شما را دقیقتر و مؤثرتر واقع کنند.
بر اساس آخرین آمار ما بیشترین تعداد مشترکین برق استان آذربایجان شرقی مربوط به سال 1395 است.
شرکتهای توزیع برق و خدمات انرژی: این شرکتها میتوانند از تعداد مشترکین برای برنامهریزی توزیع برق و بهینهسازی شبکه استفاده کنند.
شرکتهای تولید و فروش تجهیزات برقی: تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات برقی میتوانند بازار هدف خود را بهتر شناسایی و بازاریابی مناسبی انجام دهند.
شرکتهای مخابراتی و اینترنتی: این شرکتها میتوانند با بررسی تعداد مشترکین، خدمات خود را در مناطق مختلف بهتر توسعه دهند و ارائه کنند.
مراکز تحقیقاتی و دانشگاهها: محققان و دانشجویان میتوانند از اطلاعات تعداد مشترکین برای انجام مطالعات و تحقیقات مرتبط با انرژی و برق استفاده کنند.
شرکتهای ساختمانی و توسعهدهندگان مسکن: این شرکتها میتوانند با بررسی تعداد مشترکین، برنامهریزی بهتری برای ساخت و ساز و توسعه مناطق مسکونی و تجاری انجام دهند.
شرکتهای مشاوره انرژی: مشاوران انرژی میتوانند از اطلاعات تعداد مشترکین برای ارائه راهکارهای بهینهسازی مصرف انرژی به مشتریان استفاده کنند.
شرکتهای تبلیغاتی و بازاریابی: این شرکتها میتوانند با بررسی تعداد مشترکین، استراتژیهای تبلیغاتی و بازاریابی خود را بهبود بخشند و هدفمندتر عمل کنند.
شرکتهای بیمه و خدمات مالی: این شرکتها میتوانند با استفاده از اطلاعات تعداد مشترکین، خدمات خود را به صورت هدفمند در مناطق مختلف ارائه دهند.