علیرضا وفائیان

مطالعه این مقاله حدود 7 دقیقه زمان ‌می‌برد.
1400/05/08
388


میانگین اندازه و طول معاملات جدید

دسترسی سریع



میانگین اندازه و طول معاملات جدید یکی ‌دیگر از kpi های مهم و قابل بحث و بررسی است که دید بهتری را به کارکنان شرکت برای رسیدن به سود دهی بیشتر، خواهد داد. در درون میانگین طول معاملات جدید مسائل بسیار مهمی نهفته شده است، که یکی از آن‌ها مدت زمان معاملات جدید و معاملات گذشته می‌باشد و دیگری فروش متوسط یا اندازه معاملات جدید است. در این مقاله از وب سایت Sdata به بررسی میانگین اندازه و طول معاملات جدید خواهیم پرداخت و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهیم، بنابراین تا انتهای این مطلب با اس دیتا همراه باشید. میانگین اندازه و طول معاملات جدید: قبل از آن که به توضیح و تشریح این kpi بسیار مهم بپردازیم، باید بگوییم: " برای آن که از کسب و کار خود سود مناسبی را کسب کنید و بتوانید چشم اندازی بهتر از آینده شغل خود داشته باشید و همچنین کسب و کار خود را در مسیر درست سوق دهید، لازم است که شغل خود را مورد تحلیل و بررسی قرار داده و نقاط ضعف و قوت کار خود را بسنجید " حال بیان می‌کنیم که این تحلیل و بررسی باید بر اساس معیارهای جهانی و شاخص‌های بسیار مهمی انجام گیرد تا بتوان چشم اندازی درست از کسب و کار خود بدست آورد. بررسی و تحلیل kpi ها در این مسئله به ما کمک بسیاری خواهند کرد. خوب! حال اگر بخواهیم میانگین اندازه و طول معاملات جدید را مورد بررسی قرار دهیم، در ابتدا باید بدانیم که منظور از اندازه و طول چیست؟ منظور معاملات جدید و میانگین آن ها چه می‌باشد؟ زمانی که بتوانیم به این سوالات پاسخ دهیم، ناخودآگاه اهمیت این kpi را در کسب و کار خود درک خواهیم کرد. اندازه معاملات جدید: منظور از اندازه معاملات جدید، این است که در طی معاملات تجاری که برای سازمان و شرکت شما بسته می‌شود، میزان سود دهی یا نقدینگی یا حتی کل پولی که برای شرکت آورده می‌شود چقدر است. به بیان دیگر، اندازه معاملات جدید می‌تواند چشم انداز بهتری از معامله‌های اطراف به شما بدهد و برای شما تحلیل کند که کدام معامله سود بیشتری برای شرکت شما خواهد داشت و نیازمند گذاشتن زمان بیشتری می‌باشد. ممکن است معاملات جدیدی که در نظر داشته باشید، یک معامله نبوده و تعداد بیشتری داشته باشد و اندازه هر کدام نیز با یکدیگر متفاوت باشد، آنگاه میانگین اندازه معاملات جدید می‌تواند در تحلیل و عملکرد سود این معاملات برای شرکت شما بسیار اثر بخش باشد. طول معاملات جدید: منظور از طول معاملات جدید، مدت زمانی است که شما برای معاملات خود اختصاص می‌دهید. به بیان ساده‌تر می‌توان گفت که طول یا زمان هر معامله ممکن است متفاوت باشد و یکی از کارمندان شما، 40 معامله جدید برای شرکت بسته است که طول زمان این 40 معامله در یک ماه است. اما یکی دیگر از کارمندان شما 2 معامله برای شرکت بسته است که این معاملات کل یک سال کاری شرکت را شامل می‌شوند. بنابراین دانستن مدت زمان یا طول معاملات جدید، یکی دیگر از جزئیات بسیار مهمی است که باید به هنگام تحلیل عملکرد سازمان به آن توجه شود. حال که معنای طول یا مدت زمان و هم چنین اندازه معاملات جدید را درک کردیم، می‍توانیم به جرأت بیان کنیم که بررسی این kpi ها یکی از حساس‌ترین قسمت‌های تحلیل عملکرد یک سازمان می‌باشد. با بررسی میانگین اندازه و طول معاملات جدید می‌توان چشم اندازه بهتری برای سازمان ایجاد کرد. از جمله مهمترین مزایای بررسی میانگین اندازه و طول معاملات جدید، را می‌توان بصورت زیر اشاره نمود: این معیار بیان می‌کند که طول کدام معاملات جدید برای شرکت بصرفه‌تر است و بهتر است که روی چه معاملاتی تمرکز کافی گذاشته شود. میانگین اندازه معاملات جدید بیان می‌کند که کدام معامله سوددهی بیشتری برای سازمان دارد. و... شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت Sdata مراجعه فرمایید و درباره این موضوع با کارشناسان باتجربه مشورت کنید.




مقالات مرتبط


پیش بینی فروش تخصصی کیف و کفش هوش تجاری و کاربردهای آن در صنعت صنایع دستی و صنایع دستی‌سازی برندینگ چیست؟ چه کارهایی قبل از قیمت‌گذاری باید انجام دهیم؟ معرفی مدل‌های قیمت گذاری کالا و خدمات مراحل قیمت گذاری عوامل‌موثر بر قیمت‌گذاری بازارهای صنعتی اندازه بازار سیستم پیشنهاد دهنده پیشنهاد توسعه محصول پیشنهادهای فروش قیمت‌گذاری برترین برندهای محصولات لبنیات در ایران قیمت‌گذاری محصولات لوازم خانگی هدف از قیمت گذاری چیست؟ حسابداران و قیمت‌گذاری در بازارهای مختلف استراتژی قیمت گذاری در حسابداری قیمت‌گذاری پوشاک ایده پیشنهاد محصول روش‌های قیمت گذاری مناسب برای هر کسب و کار پیشنهاد محصول خارجی پیشنهاد تنوع محصول قیمت‌گذاری موبایل چگونه میتوان در جنگ قیمت پیروز شد؟ قیمت‌گذاری کتاب چه محصولی برای فروش اینترنتی مناسب‌تر است؟ قیمت گذاری در بازارهای صنعتی قیمت‌گذاری سیم‌کارت پیشنهاد بهترین محصول مردم همیشه پیشنهادها را می‌خرند! پیشنهاد تولید محصول قیمت‌گذاری تراکم ترافیک سیستم قیمت‌گذاری خودرو قیمت‌گذاری محصولات فروشگاه اینترنتی جنگ قیمت چیست؟ چگونه می‌توان با آن مقابله کرد؟ با قیمت گذاری مناسب فروش خود را دو چندان کنید! روش‌های قیمت‌گذاری زمین عملکرد محصول میزان ماندگاری و ریزش مشتری نسبت بسته بندی شدن قراردادهای فروش هدف فروش منجر به فروش متوسط هزینه به ازای هر لید متوسط ارزش خرید متوسط نرخ تبدیل فروش هر نماینده چگونه فرصت فروش ایجاد کنیم؟ فروش با روش تماس

داشبورد‌های مرتبط