علیرضا وفائیان

مطالعه این مقاله حدود 5 دقیقه زمان ‌می‌برد.
1400/05/08
411


منجر به فروش

دسترسی سریع



منجر به فروش یکی دیگر از kpi هایی است که باید مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد و معمولا آن را بصورت درصد عنوان می‌کنند. برای مثال می‌توان بیان کرد که از لیدها یا سرنخ‌های فروش، چند درصد به فروش قطعی منجر شده‌اند؟ یا منجر به فروش چند درصد بوده است؟ در این مقاله از وب سایت اس دیتا به بررسی یک kpi مهم به نام منجر به فروش (سرنخ‌هایی که به فروش قطعی منجر می‌شود) می‌پردازیم. بنابراین برای آنکه درباره این kpi اطلاعات لازم را بدست آورید، با Sdata همراه باشید. منجر به فروش چیست؟ منظور از منجر به فروش تمام کارهایی است که در بازاریابی انجام می‌دهیم تا بتوانیم فروش محصولات یا خدمات را داشته باشیم. لازم بذکر می‌باشد، سرنخ‌هایی وجود دارد که شما را به فروش مورد نظر می‌رساند، در مقاله‌های گذشته عنوان کردیم که این سرنخ‌ها همگی برای سازمان شما هزینه بردار می‌باشند اما سودی که شما از فروش محصولات یا خدمات‌تان بدست می‌آورید بسیار بیشتر از هزینه برای سرنخ فروش خواهد بود. حال نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که چند درصد از این سرنخ‌ها منجر به فروش می‌شوند؟ فروش برای هر سازمان یا شرکت بسیار مهم است و می‌توان به جرأت بیان کرد که سود شرکت، به میزان فروش آن (در هر زمینه‌ایی) بستگی خواهد داشت. برای آنکه سرنخ‌های شما منجر به فروش شود، باید کارهایی را انجام دهید. پس از آن خواهید دید که درصد منجر به فروش شما چقدر تغییر می‌کند! موارد تأثیر گذار در افزایش منجر به فروش: تبلیغات بیشترین تأثیر را در افزایش فروش دارد و منجر به فروش می‌شود، حال این تبلیغات می‌تواند به صورت‌های بسیار متفاوتی انجام شوند که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم: بازاریابان با استفاده از روش‌های مختلف منجر به فروش محصول یا خدمات شما شوند تبلیغات در فضای مجازی مانند اینستاگرام تبلیغات با استفاده از ساخت وب سایت و بهینه‌سازی موتور جستجو تبلیغات در تلوزیون، بیلبوردها، پخش تراکت‌ها و ... حال مواردی وجود دارد که باعث می‌شود سرنخ‌های فروش شما با درصد بسیار عالی منجر به فروش شوند، در واقع این موارد نوعی محرک برای منجر به فروش بحساب می‌آید که در زیر به برخی از مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم: در هنگام تبلیغات محصول یا خدمات خود، مزیت‌های محصول را ملموس تر نمایید نیاز جامعه را بررسی کنید و از محصول خود به عنوان یک نیاز اساسی یاد کنید سعی کنید بر روی محصولات یا خدمات تخصصی خود وقت بیشتری بگذارید روش‌های خرید محصول یا استفاده از خدمات‌تان را ساده کنید گزینه‌های خرید خود را افزایش دهید. و ... می‌توان اذعان داشت که اگر همین چند نکته ساده را در هنگام تبلیغات و معرفی محصول خود به یاد داشته باشید، سرنخ‌های فروش شما بیشتر و بیشتر خواهد شد و پس از آن تمامی این سرنخ‌ها منجر به فروش می‌شوند و به همین ترتیب افزایش فروش خود را شاهد خواهید بود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره kpi های موثر در تجارتتان، به وب سایت Sdata مراجعه فرمایید و با کارشناسان زبده این مجموعه مشورت کنید.




برچسب‌ها:

فروش اینترنتی فرصت فروش فروش تلفنی

مقالات مرتبط


پیش بینی فروش تخصصی کیف و کفش هوش تجاری و کاربردهای آن در صنعت صنایع دستی و صنایع دستی‌سازی برندینگ چیست؟ چه کارهایی قبل از قیمت‌گذاری باید انجام دهیم؟ معرفی مدل‌های قیمت گذاری کالا و خدمات مراحل قیمت گذاری عوامل‌موثر بر قیمت‌گذاری بازارهای صنعتی اندازه بازار سیستم پیشنهاد دهنده پیشنهادهای فروش پیشنهاد توسعه محصول قیمت‌گذاری محصولات لوازم خانگی هدف از قیمت گذاری چیست؟ قیمت‌گذاری برترین برندهای محصولات لبنیات در ایران حسابداران و قیمت‌گذاری در بازارهای مختلف استراتژی قیمت گذاری در حسابداری قیمت‌گذاری پوشاک ایده پیشنهاد محصول روش‌های قیمت گذاری مناسب برای هر کسب و کار پیشنهاد محصول خارجی پیشنهاد تنوع محصول قیمت‌گذاری موبایل چگونه میتوان در جنگ قیمت پیروز شد؟ قیمت‌گذاری کتاب چه محصولی برای فروش اینترنتی مناسب‌تر است؟ قیمت گذاری در بازارهای صنعتی قیمت‌گذاری سیم‌کارت پیشنهاد بهترین محصول مردم همیشه پیشنهادها را می‌خرند! پیشنهاد تولید محصول قیمت‌گذاری تراکم ترافیک سیستم قیمت‌گذاری خودرو قیمت‌گذاری محصولات فروشگاه اینترنتی جنگ قیمت چیست؟ چگونه می‌توان با آن مقابله کرد؟ با قیمت گذاری مناسب فروش خود را دو چندان کنید! روش‌های قیمت‌گذاری زمین عملکرد محصول میانگین اندازه و طول معاملات جدید نسبت بسته بندی شدن قراردادهای فروش هدف فروش میزان ماندگاری و ریزش مشتری متوسط نرخ تبدیل متوسط هزینه به ازای هر لید متوسط ارزش خرید فروش هر نماینده چگونه فرصت فروش ایجاد کنیم؟ فروش با روش تماس

داشبورد‌های مرتبط