کیمیا آبان

مطالعه این مقاله حدود 35 دقیقه زمان ‌می‌برد.
1400/09/20
360


مردم همیشه پیشنهادها را می‌خرند!

دسترسی سریع



با وجود رقبا در بازار خرید امروزی اگر از شیوه صحیح معرفی کالا یا محصولات خود بهره نگیرید در ارائه محصول بی‌نقص خود دچار بحران خواهید شد. بنابراین برای درست معرفی کردن محصول و تشویق شدن خریداران و همچنین افزایش مشتری خود باید نکات مهم در خصوص نحوه ارائه محصول و پیشنهاد آن به مخاطبین رعایت کرده و اصولی قدم بردارید. در این مقاله قصد داریم دیدتان را در طراحی پیشنهاد محصول گسترش دهیم.

اولین قدم در تولید محصول

برای شروع یک استارتاپ اولین قدم سنجیدن نیاز بازار است که با پیدا کردن و فهمیدن آن در مسیر فروش بالا قرار می‌گیرید. بزرگ‌ترین نیاز یک استارتاپ قبل از عرضه محصولاتش معرفی استارتاپ و محصول به بازار است که بهترین و کاربردی‌ترین روش آن تبلیغات است تا مشتری با شما و محصولتان آشنا شود. با این روش مشتری را در مرحله انتظار برای خرید محصول قرار داده‌اید که در نهایت زمان ارائه آن محصول علاقه‌مندان و مخاطبان بسیاری برای خرید محصول تولید شده خودتان به وب سایت شما مراجعه می کنند.

پیشنهاد محصول

برای تعریف پیشنهاد محصول می‌توان گفت هر آنچه مربوط به قیمت و نوع محصول است در پیشنهادات محصول قرار می‌گیرد. برای عنوان کردن پیشنهاد محصول باید یکسری موارد را مورد توجه قرار داد. مهم‌تر از همه قیمت آن محصول است که در نگاه اول توجه همه را به خود جلب خواهد کرد بعد تخفیفاتی است که شامل حال آن محصول می‌شود اعم از انتخاب برهه زمانی خاص و تعداد محصول خریداری شده با اهمیت تلقی می‌شود پس از این موارد نوع بسته‌بندی آن محصول و در محصولات فاسد شدنی بیان تاریخ انقضا می‌تواند تاثیر بسزایی در خرید محصول موردنظر ایفا کند. در این بین اعلام مواردی که شامل خدمات پس از فروش و ضمانت است در انتخاب آن محصول موثر واقع می‌شود علاوه بر موارد گفته شده تبلیغات آن محصول، آموزش‌هایی که همراه محصول است، مشخصات ظاهری محصول و ده‌ها موارد دیگر می‌تواند در مسیر پیشنهاد یک محصول گفته شود چرا که خریدار در خرید غیر حضوری (خرید اینترنتی) محصول را لمس نمی‌کند، احتیاج وافری به توضیحات دارد.

تخفیف

از آنجایی که مردم همیشه پیشنهادها را می‌خرند پس شیوه تخفیف بسیار مهم و کاربردی است به علاوه که کلیدی‌ترین مفهوم در مدیریت‌های بازاریابی پیشنهاد محصول است در اکثر وب سایت‌ها برای طراحی پیشنهاد محصول از مواردی استفاده می‌شود که در نگاه خریداران جلب توجه ایجاد کند که راغب به خرید شوند. اغلب این پیشنهادها در راستای تخفیفات زمان‌دار است گاهاً طراحان در این سبک پیشنهادها اصرار بر تعیین تخفیف برای تعداد خاصی از خریداران قائل هستند که جزو اولین خریداران آن محصول قرار دارند(به عنوان مثال تخفیف 30% برای 40 نفری که زودتر خرید خود را ثبت کنند) پس سرعت خرید بالا می‌رود و سیل عظیمی از خریداران را شاهد خواهیم بود. نوع تخفیف هم قابل تغییر خواهد بود به عنوان مثال برای خرید یک دست کت‌وشلوار که ۳ میلیون تومان قیمت دارد اگر به جای اینکه ۱۰% تخفیف قرار دهیم بگوییم که در ازای خرید هر دست کت‌وشلوار یک کراوات هدیه خواهید گرفت این مدل از تخفیف خریداران را بیشتر ترغیب خواهد کرد. پس برای شروع کارتان دست از آنالیز بازار و یادگیری مهارت‌های لازم برندارید.

به امید روزی که مشتریان شما مشتاق تر از قبل راغب به خرید محصولات شما باشند.




مقالات مرتبط


پیش بینی فروش تخصصی کیف و کفش هوش تجاری و کاربردهای آن در صنعت صنایع دستی و صنایع دستی‌سازی برندینگ چیست؟ معرفی مدل‌های قیمت گذاری کالا و خدمات چه کارهایی قبل از قیمت‌گذاری باید انجام دهیم؟ مراحل قیمت گذاری عوامل‌موثر بر قیمت‌گذاری بازارهای صنعتی اندازه بازار سیستم پیشنهاد دهنده پیشنهاد توسعه محصول پیشنهادهای فروش قیمت‌گذاری برترین برندهای محصولات لبنیات در ایران قیمت‌گذاری محصولات لوازم خانگی هدف از قیمت گذاری چیست؟ حسابداران و قیمت‌گذاری در بازارهای مختلف استراتژی قیمت گذاری در حسابداری قیمت‌گذاری پوشاک ایده پیشنهاد محصول روش‌های قیمت گذاری مناسب برای هر کسب و کار پیشنهاد محصول خارجی قیمت‌گذاری موبایل پیشنهاد تنوع محصول چگونه میتوان در جنگ قیمت پیروز شد؟ قیمت‌گذاری کتاب قیمت گذاری در بازارهای صنعتی چه محصولی برای فروش اینترنتی مناسب‌تر است؟ قیمت‌گذاری سیم‌کارت پیشنهاد بهترین محصول پیشنهاد تولید محصول قیمت‌گذاری تراکم ترافیک سیستم قیمت‌گذاری خودرو قیمت‌گذاری محصولات فروشگاه اینترنتی جنگ قیمت چیست؟ چگونه می‌توان با آن مقابله کرد؟ با قیمت گذاری مناسب فروش خود را دو چندان کنید! روش‌های قیمت‌گذاری زمین عملکرد محصول نسبت بسته بندی شدن قراردادهای فروش میزان ماندگاری و ریزش مشتری میانگین اندازه و طول معاملات جدید منجر به فروش هدف فروش متوسط ارزش خرید متوسط نرخ تبدیل متوسط هزینه به ازای هر لید فروش هر نماینده چگونه فرصت فروش ایجاد کنیم؟ فروش با روش تماس

داشبورد‌های مرتبط