آمار واردات ظروف و لوازم خانه در ایران

1403/02/31
292

ردیف سال مقدار ریال دلار
1 1371.0 357303.0 57730791.0 824726.0
2 1372.0 9930.0 70757199.0 49377.0
3 1373.0 0.0 0.0 0.0
4 1374.0 482.0 29654286.0 16945.0
5 1375.0 63153.0 1144476496.0 653987.0
6 1376.0 394850.0 4268550442.0 2432222.0
7 1377.0 1112203.0 3752317443.0 2138073.0
8 1378.0 1207808.0 3652149200.0 2080997.0
9 1379.0 130448.0 2061173649.0 1174456.0
10 1380.0 3215587.0 6448374427.0 3674289.0
11 1381.0 27762056.0 163601425892.0 21031831.0
12 1382.0 54574768.0 318381888991.0 40199740.0
13 1383.0 28346254.0 341514239943.0 40178146.0
14 1384.0 0.0 0.0 0.0
15 1385.0 0.0 0.0 0.0
16 1386.0 0.0 0.0 0.0
17 1387.0 0.0 0.0 0.0
18 1388.0 84065456.0 1278698414523.0 128710601.0
19 1389.0 78404788.0 1339173895244.0 129564703.0
20 1390.0 80265544.0 1512819174524.0 138225996.0
21 1391.0 42765379.0 1224396262880.0 82002731.0
22 1392.0 21878989.0 883125965308.0 35688390.0
23 1393.0 27990174.0 1783065138367.0 66987680.0
24 1394.0 13994811.0 1108240749360.0 37582211.0
25 1395.0 23902379.0 2262219550018.0 71648675.0
26 1396.0 28300699.0 2902766571598.0 85548122.0
27 1397.0 6108300.0 833023802420.0 20268382.0
28 1398.0 6590452.0 585070700541.0 13942936.0
29 1399.0 11789866.0 1093891070838.0 26045026.0
30 1400.0 6404925.0 764885403984.0 18211557.0

  • بازه آماری: 1371 - 1400
  • تاریخ بروزرسانی: 1403/02/30
  • ضریب اطمینان: 90 درصد
  • منبع: گمرک جمهوری اسلامی ایران گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • دسته بندی: لوازم آشپزخانه
  • صنعت: کالاهای مصرفی





در این داشبورد، اطلاعات جامع و کاملی از آمار واردات ظروف و لوازم خانه در ایران فراهم شده است که از سال‌های 1371 تا 1400 جمع‌آوری شده‌اند. این داده‌ها با دقت بالا برای استفاده شما تهیه و تنظیم شده است تا تصمیم‌گیری شما را دقیق‌تر و مؤثرتر واقع کنند.

بر اساس آخرین آمار ما بیشترین واردات ظروف و لوازم خانه در ایران مربوط به سال های 1388 ، 1390 و 1389 با مقدار 84,065,456 ، 80,265,544 و 78,404,788 کیلوگرم می‌باشد.



افراد و مشاغلی که می‌توانند از این داده بهره ببرند عبارتند از :



صادرکنندگان و واردکنندگان لوازم خانه: استفاده از داده‌ها برای شناسایی بازارهای جدید و برنامه‌ریزی استراتژیک.
 

تحلیلگران بازار: بررسی داده‌ها برای پیش‌بینی روندهای بازار و ارائه مشاوره به شرکت‌ها.
 

سیاست‌گذاران دولتی: استفاده از آمار برای تدوین سیاست‌های تجاری و تنظیم مقررات.
 

مدیران زنجیره تامین: بهینه‌سازی زنجیره تامین بر اساس داده‌های وارداتی و صادراتی.
 

سرمایه‌گذاران و تحلیلگران مالی: تجزیه و تحلیل روندها برای سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک و مدیریت ریسک.
 

پژوهشگران اقتصادی: تحقیق در زمینه اثرات اقتصادی واردات و صادرات بر اقتصاد ملی و جهانی.


صنایع ظروف و لوازم خانه: شناسایی فرصت‌های بازار و تنظیم استراتژی‌های تولید بر اساس داده‌های بازار.





داشبورد‌های مرتبط


مقالات مرتبط