| ردیف | سال | فصل | تولید ناخالص |
|---|---|---|---|
| 1 | 1390 | 1 | 79608 |
| 2 | 1390 | 2 | 125070 |
| 3 | 1390 | 3 | 107610 |
| 4 | 1390 | 4 | 179503 |
| 5 | 1391 | 1 | 99955 |
| 6 | 1391 | 2 | 159550 |
| 7 | 1391 | 3 | 148219 |
| 8 | 1391 | 4 | 173276 |
| 9 | 1392 | 1 | 160043 |
| 10 | 1392 | 2 | 177797 |
| 11 | 1392 | 3 | 184033 |
| 12 | 1392 | 4 | 254760 |
| 13 | 1393 | 1 | 209425 |
| 14 | 1393 | 2 | 221481 |
| 15 | 1393 | 3 | 200708 |
| 16 | 1393 | 4 | 261791 |
| 17 | 1394 | 1 | 219163 |
| 18 | 1394 | 2 | 236723 |
| 19 | 1394 | 3 | 211700 |
| 20 | 1394 | 4 | 342548 |
| 21 | 1395 | 1 | 220179 |
| 22 | 1395 | 2 | 297155 |
| 23 | 1395 | 3 | 241635 |
| 24 | 1395 | 4 | 366918 |
| 25 | 1396 | 1 | 314081 |
| 26 | 1396 | 2 | 309706 |
| 27 | 1396 | 3 | 334695 |
| 28 | 1396 | 4 | 473987 |
| 29 | 1397 | 1 | 336522 |
| 30 | 1397 | 2 | 413155 |
| 31 | 1397 | 3 | 351589 |
| 32 | 1397 | 4 | 466103 |
| 33 | 1398 | 1 | 354998 |
| 34 | 1398 | 2 | 448066 |
| 35 | 1398 | 3 | 461164 |
| 36 | 1398 | 4 | 684459 |
| 37 | 1399 | 1 | 509261 |
| 38 | 1399 | 2 | 651465 |
| 39 | 1399 | 3 | 639413 |
| 40 | 1399 | 4 | 906347 |
| 41 | 1400 | 1 | 859384 |
| 42 | 1400 | 2 | 1137783 |
| 43 | 1400 | 3 | 1029605 |
| 44 | 1400 | 4 | 1427174 |
| 45 | 1401 | 1 | 1086430 |
| 46 | 1401 | 2 | 1440399 |
| 47 | 1401 | 3 | 1330361 |
| 48 | 1401 | 4 | 1868170 |
| 49 | 1402 | 1 | 1638634 |
| 50 | 1402 | 2 | 1956876 |
| 51 | 1402 | 3 | 1755507 |
| 52 | 1402 | 4 | 2464255 |
این داشبورد تحلیلی جامع از تولید ناخالص داخلی (GDP) بر اساس فعالیتهای اقتصادی مختلف در بازه زمانی 1390 تا 1402 را فراهم میآورد. دادهها به قیمتهای جاری و بر حسب میلیارد ریال محاسبه شدهاند. اعداد نمایش داده شده در جداول به فصول مختلف سال تقسیمبندی شدهاند؛ که در آن، 1 برای بهار، 2 برای تابستان، 3 برای پاییز، و 4 برای زمستان است. بر اساس تحقیقات ما بیشترین میزان تولید ناخالص داخلی در بخش اداره عمومی، دفاع و تامین اجتماعی مربوط به فصل زمستان سال 1402 با مقدار 2,464,255 میباشد.
کاربردها:
این داشبورد اطلاعاتی کلیدی و استراتژیک را در اختیار تصمیمگیران در وزارتخانهها، سازمانهای دولتی، بانکها، موسسات مالی، و نهادهای نظارتی قرار میدهد، که برای هدایت تصمیمات اقتصادی و تنظیم سیاستها ضروری است. تحلیلگران اقتصادی و سرمایهگذاران نیز میتوانند از این دادهها برای دقیقتر بررسی کردن روندهای اقتصادی و برنامهریزی سرمایهگذاریهای آتی استفاده کنند. این امکانات به آنها کمک میکند تا با دید بازتری به پیشبینی تغییرات بازار و ارزیابی فرصتهای سرمایهگذاری بپردازند.
مزایای استفاده از این دادهها: