هزينه ناخالص داخلی سال 1395 بخش ساير سرمايه

1403/05/27
153

ردیف سال فصل تولید ناخالص
1 1390 1 17049
2 1390 2 26500
3 1390 3 21663
4 1390 4 33370
5 1391 1 14802
6 1391 2 21577
7 1391 3 17130
8 1391 4 19698
9 1392 1 17339
10 1392 2 19559
11 1392 3 20631
12 1392 4 29453
13 1393 1 20589
14 1393 2 22623
15 1393 3 21199
16 1393 4 27900
17 1394 1 24469
18 1394 2 29048
19 1394 3 27223
20 1394 4 41934
21 1395 1 24687
22 1395 2 33131
23 1395 3 24567
24 1395 4 37626
25 1396 1 28636
26 1396 2 27455
27 1396 3 29859
28 1396 4 37979
29 1397 1 24739
30 1397 2 26726
31 1397 3 17848
32 1397 4 23559
33 1398 1 15308
34 1398 2 19765
35 1398 3 18371
36 1398 4 26006
37 1399 1 18177
38 1399 2 19547
39 1399 3 15042
40 1399 4 19062
41 1400 1 17965
42 1400 2 19866
43 1400 3 15121
44 1400 4 22789
45 1401 1 16409
46 1401 2 20006
47 1401 3 18069
48 1401 4 20954
49 1402 1 17528
50 1402 2 19188
51 1402 3 16593
52 1402 4 21766

  • بازه آماری: 1390 - 1402
  • تاریخ بروزرسانی: 1403/05/21
  • ضریب اطمینان: 80 درصد
  • منبع: استاتیستا استاتیستا
  • دسته بندی: ابزارهای مالی و سرمایه گذاری
  • صنعت: امور مالی و بیمه





این داشبورد تحلیلی جامع از هزینه ناخالص داخلی (GDP) بر اساس اقلام هزینه نهایی به قيمتهاي ثابت سال 1395 ارائه می‌دهد. داده‌ها بر حسب میلیارد ریال محاسبه شده‌اند. اعداد نمایش داده شده در جداول به فصول مختلف سال تقسیم‌بندی شده‌اند؛ که در آن، 1 برای بهار، 2 برای تابستان، 3 برای پاییز، و 4 برای زمستان است. بر اساس تحقیقات ما بیشترین میزان هزینه ناخالص داخلی در بخش ساير تشكيل سرمايه مربوط به فصل زمستان سال 1394 با مقدار  41,934 می‌باشد.


 

کاربردها:

 


این داشبورد اطلاعاتی کلیدی و استراتژیک را در اختیار تصمیم‌گیران در وزارتخانه‌ها، سازمان‌های دولتی، بانک‌ها، موسسات مالی، و نهادهای نظارتی قرار می‌دهد، که برای هدایت تصمیمات اقتصادی و تنظیم سیاست‌ها ضروری است. تحلیلگران اقتصادی و سرمایه‌گذاران نیز می‌توانند از این داده‌ها برای دقیق‌تر بررسی کردن روندهای اقتصادی و برنامه‌ریزی سرمایه‌گذاری‌های آتی استفاده کنند. این امکانات به آن‌ها کمک می‌کند تا با دید بازتری به پیش‌بینی تغییرات بازار و ارزیابی فرصت‌های سرمایه‌گذاری بپردازند.

 


 

مزایای استفاده از این داده‌ها:

 

 

  • افزایش شفافیت: دسترسی به اطلاعات دقیق و به‌روز اقتصادی که امکان پذیر می‌شود.
  • کمک به تصمیم‌گیری آگاهانه: فراهم‌آوری داده‌های مفید و قابل تحلیل برای برنامه‌ریزی استراتژیک.
  • شناسایی نقاط قوت و ضعف اقتصادی: تحلیل‌گران می‌توانند با بررسی داده‌ها، نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف اقتصادی را شناسایی کنند و پیشنهادات بهبود ارائه دهند.
  • پشتیبانی از سیاست‌گذاری‌های موثر: داده‌ها می‌توانند به عنوان پایه‌ای برای تدوین سیاست‌های اقتصادی و توسعه‌ای عمل کنند.
  • بهبود پاسخ‌گویی: با افزایش دسترسی به داده‌های معتبر، نهادها و سازمان‌ها می‌توانند به طور مؤثرتری به نیازها و تغییرات محیطی پاسخ دهند.
  • تحریک نوآوری: دسترسی به اطلاعات جامع و کاربردی می‌تواند زمینه‌ساز خلق راه‌حل‌ها و استراتژی‌های نوآورانه در بخش‌های مختلف اقتصادی شود.
  • مدیریت ریسک: تجزیه و تحلیل داده‌های دقیق اقتصادی به سازمان‌ها کمک می‌کند تا ریسک‌های مالی و اقتصادی خود را بهتر مدیریت کنند.