| ردیف | سال | فصل | تولید ناخالص |
|---|---|---|---|
| 1 | 1390 | 1 | 1636517 |
| 2 | 1390 | 2 | 1815252 |
| 3 | 1390 | 3 | 1700218 |
| 4 | 1390 | 4 | 1933396 |
| 5 | 1391 | 1 | 1647155 |
| 6 | 1391 | 2 | 1854845 |
| 7 | 1391 | 3 | 1755174 |
| 8 | 1391 | 4 | 1898342 |
| 9 | 1392 | 1 | 1757744 |
| 10 | 1392 | 2 | 1780580 |
| 11 | 1392 | 3 | 1706217 |
| 12 | 1392 | 4 | 1897386 |
| 13 | 1393 | 1 | 1814540 |
| 14 | 1393 | 2 | 1853062 |
| 15 | 1393 | 3 | 1760419 |
| 16 | 1393 | 4 | 1881793 |
| 17 | 1394 | 1 | 1801366 |
| 18 | 1394 | 2 | 1788063 |
| 19 | 1394 | 3 | 1693090 |
| 20 | 1394 | 4 | 1962859 |
| 21 | 1395 | 1 | 1781888 |
| 22 | 1395 | 2 | 1929005 |
| 23 | 1395 | 3 | 1829643 |
| 24 | 1395 | 4 | 2027356 |
| 25 | 1396 | 1 | 1918941 |
| 26 | 1396 | 2 | 1909007 |
| 27 | 1396 | 3 | 1835099 |
| 28 | 1396 | 4 | 2060551 |
| 29 | 1397 | 1 | 1870618 |
| 30 | 1397 | 2 | 2006226 |
| 31 | 1397 | 3 | 1843277 |
| 32 | 1397 | 4 | 2009465 |
| 33 | 1398 | 1 | 1892837 |
| 34 | 1398 | 2 | 1935931 |
| 35 | 1398 | 3 | 1880746 |
| 36 | 1398 | 4 | 1995334 |
| 37 | 1399 | 1 | 1909224 |
| 38 | 1399 | 2 | 2023660 |
| 39 | 1399 | 3 | 1905438 |
| 40 | 1399 | 4 | 2039673 |
| 41 | 1400 | 1 | 2036870 |
| 42 | 1400 | 2 | 2107163 |
| 43 | 1400 | 3 | 2059722 |
| 44 | 1400 | 4 | 2182583 |
| 45 | 1401 | 1 | 2084640 |
| 46 | 1401 | 2 | 2157109 |
| 47 | 1401 | 3 | 2121670 |
| 48 | 1401 | 4 | 2245773 |
| 49 | 1402 | 1 | 2200955 |
| 50 | 1402 | 2 | 2224333 |
| 51 | 1402 | 3 | 2200823 |
| 52 | 1402 | 4 | 2309111 |
این داشبورد تحلیلی جامع از تولید ناخالص داخلی (GDP) بر اساس فعالیتهای اقتصادی مختلف در بازه زمانی 1390 تا 1402 را فراهم میآورد. دادهها به قیمتهای ثابت سال 1395 و بر حسب میلیارد ریال محاسبه شدهاند. اعداد نمایش داده شده در جداول به فصول مختلف سال تقسیمبندی شدهاند؛ که در آن، 1 برای بهار، 2 برای تابستان، 3 برای پاییز، و 4 برای زمستان است. بر اساس تحقیقات ما بیشترین میزان تولید ناخالص داخلی در بخش گروه خدمات مربوط به فصل زمستان سال 1402 با مقدار 2,309,111 میباشد.
کاربردها:
این داشبورد اطلاعاتی کلیدی و استراتژیک را در اختیار تصمیمگیران در وزارتخانهها، سازمانهای دولتی، بانکها، موسسات مالی، و نهادهای نظارتی قرار میدهد، که برای هدایت تصمیمات اقتصادی و تنظیم سیاستها ضروری است. تحلیلگران اقتصادی و سرمایهگذاران نیز میتوانند از این دادهها برای دقیقتر بررسی کردن روندهای اقتصادی و برنامهریزی سرمایهگذاریهای آتی استفاده کنند. این امکانات به آنها کمک میکند تا با دید بازتری به پیشبینی تغییرات بازار و ارزیابی فرصتهای سرمایهگذاری بپردازند.
مزایای استفاده از این دادهها: