هزينه ناخالص داخلی سال 1395 بخش صادرات كالاها

1403/05/27
192

ردیف سال فصل تولید ناخالص
1 1390 1 645940
2 1390 2 652936
3 1390 3 636415
4 1390 4 596139
5 1391 1 448927
6 1391 2 412094
7 1391 3 590777
8 1391 4 548243
9 1392 1 516794
10 1392 2 484782
11 1392 3 444823
12 1392 4 504762
13 1393 1 518104
14 1393 2 552379
15 1393 3 547180
16 1393 4 556357
17 1394 1 548848
18 1394 2 560644
19 1394 3 654956
20 1394 4 628503
21 1395 1 777065
22 1395 2 747410
23 1395 3 756743
24 1395 4 767950
25 1396 1 742634
26 1396 2 798095
27 1396 3 655821
28 1396 4 868017
29 1397 1 839907
30 1397 2 942727
31 1397 3 659188
32 1397 4 610717
33 1398 1 640155
34 1398 2 648110
35 1398 3 644224
36 1398 4 491262
37 1399 1 409338
38 1399 2 514997
39 1399 3 594093
40 1399 4 594379
41 1400 1 557374
42 1400 2 507680
43 1400 3 544059
44 1400 4 613078
45 1401 1 598303
46 1401 2 539309
47 1401 3 619032
48 1401 4 646821
49 1402 1 683761
50 1402 2 690884
51 1402 3 695630
52 1402 4 745270

  • بازه آماری: 1390 - 1402
  • تاریخ بروزرسانی: 1403/05/21
  • ضریب اطمینان: 80 درصد
  • منبع: استاتیستا استاتیستا
  • دسته بندی: صادرات و واردات
  • صنعت: بازرگانی و فروش





این داشبورد تحلیلی جامع از هزینه ناخالص داخلی (GDP) بر اساس اقلام هزینه نهایی به قيمتهاي ثابت سال 1395 ارائه می‌دهد. داده‌ها بر حسب میلیارد ریال محاسبه شده‌اند. اعداد نمایش داده شده در جداول به فصول مختلف سال تقسیم‌بندی شده‌اند؛ که در آن، 1 برای بهار، 2 برای تابستان، 3 برای پاییز، و 4 برای زمستان است. بر اساس تحقیقات ما بیشترین میزان هزینه ناخالص داخلی در بخش صادرات كالاها و خدمات مربوط به فصل تابستان سال 1397 با مقدار  942,727 می‌باشد.


 

کاربردها:

 


این داشبورد اطلاعاتی کلیدی و استراتژیک را در اختیار تصمیم‌گیران در وزارتخانه‌ها، سازمان‌های دولتی، بانک‌ها، موسسات مالی، و نهادهای نظارتی قرار می‌دهد، که برای هدایت تصمیمات اقتصادی و تنظیم سیاست‌ها ضروری است. تحلیلگران اقتصادی و سرمایه‌گذاران نیز می‌توانند از این داده‌ها برای دقیق‌تر بررسی کردن روندهای اقتصادی و برنامه‌ریزی سرمایه‌گذاری‌های آتی استفاده کنند. این امکانات به آن‌ها کمک می‌کند تا با دید بازتری به پیش‌بینی تغییرات بازار و ارزیابی فرصت‌های سرمایه‌گذاری بپردازند.

 


 

مزایای استفاده از این داده‌ها:

 

 

  • افزایش شفافیت: دسترسی به اطلاعات دقیق و به‌روز اقتصادی که امکان پذیر می‌شود.
  • کمک به تصمیم‌گیری آگاهانه: فراهم‌آوری داده‌های مفید و قابل تحلیل برای برنامه‌ریزی استراتژیک.
  • شناسایی نقاط قوت و ضعف اقتصادی: تحلیل‌گران می‌توانند با بررسی داده‌ها، نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف اقتصادی را شناسایی کنند و پیشنهادات بهبود ارائه دهند.
  • پشتیبانی از سیاست‌گذاری‌های موثر: داده‌ها می‌توانند به عنوان پایه‌ای برای تدوین سیاست‌های اقتصادی و توسعه‌ای عمل کنند.
  • بهبود پاسخ‌گویی: با افزایش دسترسی به داده‌های معتبر، نهادها و سازمان‌ها می‌توانند به طور مؤثرتری به نیازها و تغییرات محیطی پاسخ دهند.
  • تحریک نوآوری: دسترسی به اطلاعات جامع و کاربردی می‌تواند زمینه‌ساز خلق راه‌حل‌ها و استراتژی‌های نوآورانه در بخش‌های مختلف اقتصادی شود.
  • مدیریت ریسک: تجزیه و تحلیل داده‌های دقیق اقتصادی به سازمان‌ها کمک می‌کند تا ریسک‌های مالی و اقتصادی خود را بهتر مدیریت کنند.