| ردیف | سال | فصل | تولید ناخالص |
|---|---|---|---|
| 1 | 1390 | 1 | 438153 |
| 2 | 1390 | 2 | 439780 |
| 3 | 1390 | 3 | 418758 |
| 4 | 1390 | 4 | 422711 |
| 5 | 1391 | 1 | 349483 |
| 6 | 1391 | 2 | 330678 |
| 7 | 1391 | 3 | 537709 |
| 8 | 1391 | 4 | 556707 |
| 9 | 1392 | 1 | 675042 |
| 10 | 1392 | 2 | 661859 |
| 11 | 1392 | 3 | 622560 |
| 12 | 1392 | 4 | 718740 |
| 13 | 1393 | 1 | 737857 |
| 14 | 1393 | 2 | 773785 |
| 15 | 1393 | 3 | 697510 |
| 16 | 1393 | 4 | 588680 |
| 17 | 1394 | 1 | 568673 |
| 18 | 1394 | 2 | 534062 |
| 19 | 1394 | 3 | 636557 |
| 20 | 1394 | 4 | 526658 |
| 21 | 1395 | 1 | 729117 |
| 22 | 1395 | 2 | 734085 |
| 23 | 1395 | 3 | 787604 |
| 24 | 1395 | 4 | 798362 |
| 25 | 1396 | 1 | 783617 |
| 26 | 1396 | 2 | 869792 |
| 27 | 1396 | 3 | 876082 |
| 28 | 1396 | 4 | 1275649 |
| 29 | 1397 | 1 | 1467960 |
| 30 | 1397 | 2 | 2077305 |
| 31 | 1397 | 3 | 1685122 |
| 32 | 1397 | 4 | 1499174 |
| 33 | 1398 | 1 | 1751774 |
| 34 | 1398 | 2 | 1636066 |
| 35 | 1398 | 3 | 1610683 |
| 36 | 1398 | 4 | 1427606 |
| 37 | 1399 | 1 | 1056402 |
| 38 | 1399 | 2 | 1757546 |
| 39 | 1399 | 3 | 2474916 |
| 40 | 1399 | 4 | 2634701 |
| 41 | 1400 | 1 | 2581787 |
| 42 | 1400 | 2 | 3129523 |
| 43 | 1400 | 3 | 4119516 |
| 44 | 1400 | 4 | 5419958 |
| 45 | 1401 | 1 | 6919699 |
| 46 | 1401 | 2 | 6695465 |
| 47 | 1401 | 3 | 6841373 |
| 48 | 1401 | 4 | 7525854 |
| 49 | 1402 | 1 | 8183896 |
| 50 | 1402 | 2 | 8706684 |
| 51 | 1402 | 3 | 8565448 |
| 52 | 1402 | 4 | 9161068 |
این داشبورد تحلیلی جامع از هزینه ناخالص داخلی (GDP) بر اساس اقلام هزینه نهایی به قیمتهای جاری ارائه میدهد. دادهها به قیمتهای جاری و بر حسب میلیارد ریال محاسبه شدهاند. اعداد نمایش داده شده در جداول به فصول مختلف سال تقسیمبندی شدهاند؛ که در آن، 1 برای بهار، 2 برای تابستان، 3 برای پاییز، و 4 برای زمستان است. بر اساس تحقیقات ما بیشترین میزان هزینه ناخالص داخلی در بخش صادرات كالاها و خدمات (بعد از تعدیل فصلی) مربوط به فصل زمستان سال 1402 با مقدار 9,161,068 میباشد.
کاربردها:
این داشبورد اطلاعاتی کلیدی و استراتژیک را در اختیار تصمیمگیران در وزارتخانهها، سازمانهای دولتی، بانکها، موسسات مالی، و نهادهای نظارتی قرار میدهد، که برای هدایت تصمیمات اقتصادی و تنظیم سیاستها ضروری است. تحلیلگران اقتصادی و سرمایهگذاران نیز میتوانند از این دادهها برای دقیقتر بررسی کردن روندهای اقتصادی و برنامهریزی سرمایهگذاریهای آتی استفاده کنند. این امکانات به آنها کمک میکند تا با دید بازتری به پیشبینی تغییرات بازار و ارزیابی فرصتهای سرمایهگذاری بپردازند.
مزایای استفاده از این دادهها: