توليد برحسب قیمتهای سال 1395 بخش خدمات

1403/05/24
186

ردیف سال فصل تولید ناخالص
1 1390 1 3540
2 1390 2 4381
3 1390 3 3648
4 1390 4 2854
5 1391 1 3004
6 1391 2 3395
7 1391 3 2338
8 1391 4 3114
9 1392 1 2478
10 1392 2 3289
11 1392 3 2582
12 1392 4 2599
13 1393 1 2764
14 1393 2 2932
15 1393 3 2925
16 1393 4 3309
17 1394 1 3951
18 1394 2 4171
19 1394 3 3002
20 1394 4 2835
21 1395 1 3766
22 1395 2 3869
23 1395 3 3724
24 1395 4 3392
25 1396 1 3751
26 1396 2 3846
27 1396 3 3294
28 1396 4 3851
29 1397 1 3500
30 1397 2 3476
31 1397 3 2989
32 1397 4 3028
33 1398 1 3059
34 1398 2 2960
35 1398 3 3061
36 1398 4 2107
37 1399 1 2626
38 1399 2 2885
39 1399 3 2751
40 1399 4 2536
41 1400 1 2751
42 1400 2 2760
43 1400 3 2559
44 1400 4 2516
45 1401 1 2573
46 1401 2 2514
47 1401 3 2171
48 1401 4 2195
49 1402 1 2346
50 1402 2 2260
51 1402 3 1980
52 1402 4 2264

  • بازه آماری: 1390 - 1402
  • تاریخ بروزرسانی: 1403/05/21
  • ضریب اطمینان: 80 درصد
  • منبع: استاتیستا استاتیستا
  • دسته بندی: تجهیزات و خدمات
  • صنعت: کشاورزی و دامداری





این داشبورد تحلیلی جامع از تولید ناخالص داخلی (GDP) بر اساس فعالیت‌های اقتصادی مختلف در بازه زمانی 1390 تا 1402 را فراهم می‌آورد. داده‌ها به قیمت‌های ثابت سال 1395 و بر حسب میلیارد ریال محاسبه شده‌اند. اعداد نمایش داده شده در جداول به فصول مختلف سال تقسیم‌بندی شده‌اند؛ که در آن، 1 برای بهار، 2 برای تابستان، 3 برای پاییز، و 4 برای زمستان است. بر اساس تحقیقات ما بیشترین میزان تولید ناخالص داخلی در بخش فعالیت های اداری و خدمات پشتیبانی مربوط به فصل تابستان سال 1390 با مقدار  4,381 می‌باشد.


 

کاربردها:

 


این داشبورد اطلاعاتی کلیدی و استراتژیک را در اختیار تصمیم‌گیران در وزارتخانه‌ها، سازمان‌های دولتی، بانک‌ها، موسسات مالی، و نهادهای نظارتی قرار می‌دهد، که برای هدایت تصمیمات اقتصادی و تنظیم سیاست‌ها ضروری است. تحلیلگران اقتصادی و سرمایه‌گذاران نیز می‌توانند از این داده‌ها برای دقیق‌تر بررسی کردن روندهای اقتصادی و برنامه‌ریزی سرمایه‌گذاری‌های آتی استفاده کنند. این امکانات به آن‌ها کمک می‌کند تا با دید بازتری به پیش‌بینی تغییرات بازار و ارزیابی فرصت‌های سرمایه‌گذاری بپردازند.

 


 

مزایای استفاده از این داده‌ها:

 

 

  • افزایش شفافیت: دسترسی به اطلاعات دقیق و به‌روز اقتصادی که امکان پذیر می‌شود.
  • کمک به تصمیم‌گیری آگاهانه: فراهم‌آوری داده‌های مفید و قابل تحلیل برای برنامه‌ریزی استراتژیک.
  • شناسایی نقاط قوت و ضعف اقتصادی: تحلیل‌گران می‌توانند با بررسی داده‌ها، نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف اقتصادی را شناسایی کنند و پیشنهادات بهبود ارائه دهند.
  • پشتیبانی از سیاست‌گذاری‌های موثر: داده‌ها می‌توانند به عنوان پایه‌ای برای تدوین سیاست‌های اقتصادی و توسعه‌ای عمل کنند.
  • بهبود پاسخ‌گویی: با افزایش دسترسی به داده‌های معتبر، نهادها و سازمان‌ها می‌توانند به طور مؤثرتری به نیازها و تغییرات محیطی پاسخ دهند.
  • تحریک نوآوری: دسترسی به اطلاعات جامع و کاربردی می‌تواند زمینه‌ساز خلق راه‌حل‌ها و استراتژی‌های نوآورانه در بخش‌های مختلف اقتصادی شود.
  • مدیریت ریسک: تجزیه و تحلیل داده‌های دقیق اقتصادی به سازمان‌ها کمک می‌کند تا ریسک‌های مالی و اقتصادی خود را بهتر مدیریت کنند.