ردیف | سال | خانگی | صنعتی | سایر تعرفهها |
---|---|---|---|---|
1 | 1384 | 2811 | 2117 | 2168 |
2 | 1385 | 3386 | 2059 | 2328 |
3 | 1386 | 3725 | 2090 | 2511 |
4 | 1387 | 4628 | 2363 | 3462 |
5 | 1388 | 4979 | 2023 | 2863 |
6 | 1389 | 6126 | 2193 | 2765 |
7 | 1390 | 5816 | 1761 | 2974 |
8 | 1391 | 6706 | 1689 | 3485 |
9 | 1392 | 6714 | 1706 | 2941 |
10 | 1393 | 8066 | 1869 | 3515 |
11 | 1394 | 8719 | 1557 | 4002 |
12 | 1395 | 9098 | 1665 | 4310 |
در این داشبورد، اطلاعات جامع و کاملی از میزان فروش برق شرکت توزیع برق استان خوزستان فراهم شده است که از سالهای 1395 تا 1384 جمعآوری شدهاند. این دادهها با دقت بالا برای استفاده شما تهیه و تنظیم شده است تا تصمیمگیری شما را دقیقتر و مؤثرتر واقع کنند.
بر اساس آخرین آمار ما بیشترین میزان فروش برق شرکت توزیع برق استان خوزستان مربوط به سال 1395 است.
مدیران و برنامهریزان شرکتهای تولیدی و صنعتی: برای برنامهریزی تولید و بهینهسازی مصرف انرژی.
تحلیلگران اقتصادی و مالی: برای تحلیل روند بازار انرژی و ارائه پیشبینیهای اقتصادی.
شرکتهای مشاوره انرژی: برای ارائه راهکارهای بهینهسازی مصرف انرژی و کاهش هزینهها.
مراکز آموزشی و پژوهشی: برای تحقیقات در زمینه مصرف انرژی و بهینهسازی شبکههای برق.
دولت و سازمانهای دولتی: برای سیاستگذاری و برنامهریزی توسعه زیرساختهای انرژی.
سازمانهای محیطزیستی: برای ارزیابی و مدیریت تاثیرات زیستمحیطی مصرف انرژی.
مراکز خدمات مالی و بانکها: برای ارزیابی و تامین مالی پروژههای انرژی.
شرکتهای خدمات عمومی: برای بهینهسازی عملیات و کاهش هزینههای انرژی.
تجارت و کسبوکارهای بزرگ: برای مدیریت هزینههای انرژی و برنامهریزی مالی.
تولیدکنندگان تجهیزات و فناوریهای انرژی: برای پیشبینی نیاز بازار و توسعه محصولات جدید.
مراکز آماری و تحلیلی: برای جمعآوری و تحلیل دادههای مربوط به مصرف و فروش انرژی.
شرکتهای بیمه: برای ارزیابی ریسکهای مرتبط با تامین انرژی و مصرف برق.
تأسیسات بزرگ مسکونی و تجاری: برای مدیریت و بهینهسازی مصرف انرژی.
شرکتهای سرمایهگذاری و سهامداران: برای ارزیابی عملکرد مالی شرکتهای برق و سرمایهگذاریهای مرتبط.
پژوهشگران و دانشجویان: برای استفاده در تحقیقات علمی و پایاننامهها.
سازمانهای ناظر و رگولاتوری: برای نظارت بر عملکرد شرکتهای توزیع برق و تدوین مقررات.
شرکتهای تولید و توزیع تجهیزات الکتریکی: برای توسعه و فروش محصولات به مشتریان مناسب.
شرکتهای نرمافزاری و فناوری اطلاعات: برای توسعه نرمافزارهای مدیریت انرژی و سیستمهای هوشمند برق.
شرکتهای ساختمانی و عمرانی: برای برنامهریزی و اجرای پروژههای ساختمانی با در نظر گرفتن نیازهای انرژی.
آژانسهای تبلیغاتی و بازاریابی: برای ایجاد کمپینهای تبلیغاتی مرتبط با مصرف بهینه انرژی و محصولات انرژیبر.