آمار واردات مایع، پودر، قرص ظرفشویی در ایران

1403/02/25
275

ردیف سال مقدار ریال دلار
1 1383.0 47501.0 696072251.0 81891.0
2 1384.0 0.0 0.0 0.0
3 1385.0 0.0 0.0 0.0
4 1386.0 0.0 0.0 0.0
5 1387.0 0.0 0.0 0.0
6 1388.0 356443.0 19428322986.0 1976830.0
7 1389.0 1558454.0 22375484890.0 2178198.0
8 1390.0 466318.0 11733685234.0 1075693.0
9 1391.0 225065.0 11102318292.0 721231.0
10 1392.0 404111.0 21081958282.0 847074.0
11 1393.0 1010583.0 39985976514.0 1502256.0
12 1394.0 2145301.0 224578294698.0 7719515.0
13 1395.0 1102519.0 91042124081.0 2918751.0
14 1396.0 1968335.0 134674422444.0 3955228.0
15 1397.0 1353035.0 120083197042.0 2871127.0
16 1398.0 1433284.0 138111471853.0 3288371.0
17 1399.0 799676.0 81355379613.0 1937034.0
18 1400.0 791759.0 96611708355.0 2300279.0

  • بازه آماری: 1400 - 1383
  • تاریخ بروزرسانی: 1403/02/25
  • ضریب اطمینان: 90 درصد
  • منبع: گمرک جمهوری اسلامی ایران گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • دسته بندی: محصولات پاک کننده
  • صنعت: کالاهای تندمصرف





در این داشبورد، اطلاعات جامع و کاملی از آمار واردات مایع، پودر، قرص ظرفشویی در ایران فراهم شده است که از سال‌های 1383 تا 1400 جمع‌آوری شده‌اند. این داده‌ها با دقت بالا برای استفاده شما تهیه و تنظیم شده است تا تصمیم‌گیری شما را دقیق‌تر و مؤثرتر واقع کنند.

بر اساس آخرین آمار ما بیشترین واردات مایع، پودر، قرص ظرفشویی در ایران مربوط به سال های 1394 ، 1396 و 1389 با مقدار 2,145,301 ، 1,968,335 و 1,558,454 کیلوگرم می‌باشد.



افراد و مشاغلی که می‌توانند از این داده بهره ببرند عبارتند از :



صادرکنندگان و واردکنندگان مواد شوینده : استفاده از داده‌ها برای شناسایی بازارهای جدید و برنامه‌ریزی استراتژیک.
 

تحلیلگران بازار: بررسی داده‌ها برای پیش‌بینی روندهای بازار و ارائه مشاوره به شرکت‌ها.
 

سیاست‌گذاران دولتی: استفاده از آمار برای تدوین سیاست‌های تجاری و تنظیم مقررات.
 

مدیران زنجیره تامین: بهینه‌سازی زنجیره تامین بر اساس داده‌های وارداتی و صادراتی.
 

سرمایه‌گذاران و تحلیلگران مالی: تجزیه و تحلیل روندها برای سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک و مدیریت ریسک.
 

پژوهشگران اقتصادی: تحقیق در زمینه اثرات اقتصادی واردات و صادرات بر اقتصاد ملی و جهانی.
 

صنایع مواد شوینده : شناسایی فرصت‌های بازار و تنظیم استراتژی‌های تولید بر اساس داده‌های بازار.