آمار صادرات مایع، پودر، قرص ظرفشویی در ایران

1403/02/23
286

ردیف سال مقدار ریال دلار
1 1383.0 4187472.0 14421947078.0 1696700.0
2 1384.0 0.0 0.0 0.0
3 1385.0 0.0 0.0 0.0
4 1386.0 0.0 0.0 0.0
5 1387.0 0.0 0.0 0.0
6 1388.0 20066477.0 179572933509.0 18093068.0
7 1389.0 78126.0 792222607.0 76626.0
8 1390.0 142622.0 1720362445.0 163374.0
9 1391.0 17460.0 362000113.0 24498.0
10 1392.0 220454.0 6368076352.0 256810.0
11 1393.0 1323411.0 32460210955.0 1206839.0
12 1394.0 128479.0 3016469562.0 101343.0
13 1395.0 2660857.0 40855505359.0 1266440.0
14 1396.0 9830731.0 156163751953.0 4754403.0
15 1397.0 3227428.0 199862614636.0 2539545.0
16 1398.0 2618859.0 436015204952.0 3917188.0
17 1399.0 2695832.0 767347866913.0 3819379.0
18 1400.0 6691285.0 1824806701111.0 7915940.0

  • بازه آماری: 1400 - 1383
  • تاریخ بروزرسانی: 1403/02/23
  • ضریب اطمینان: 90 درصد
  • منبع: گمرک جمهوری اسلامی ایران گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • دسته بندی: محصولات پاک کننده
  • صنعت: کالاهای تندمصرف





در این داشبورد، اطلاعات جامع و کاملی از آمار صادرات مایع، پودر، قرص ظرفشویی در ایران فراهم شده است که از سال‌های 1383 تا 1400 جمع‌آوری شده‌اند. این داده‌ها با دقت بالا برای استفاده شما تهیه و تنظیم شده است تا تصمیم‌گیری شما را دقیق‌تر و مؤثرتر واقع کنند.

بر اساس آخرین آمار ما بیشترین صادرات مایع، پودر، قرص ظرفشویی در ایران مربوط به سال های 1388 ، 1396 و 1400 با مقدار 20,066,477 ، 9,830,731 و 6,691,285 کیلوگرم می‌باشد.



افراد و مشاغلی که می‌توانند از این داده بهره ببرند عبارتند از :



صادرکنندگان و واردکنندگان مواد شوینده : استفاده از داده‌ها برای شناسایی بازارهای جدید و برنامه‌ریزی استراتژیک.
 

تحلیلگران بازار: بررسی داده‌ها برای پیش‌بینی روندهای بازار و ارائه مشاوره به شرکت‌ها.
 

سیاست‌گذاران دولتی: استفاده از آمار برای تدوین سیاست‌های تجاری و تنظیم مقررات.
 

مدیران زنجیره تامین: بهینه‌سازی زنجیره تامین بر اساس داده‌های وارداتی و صادراتی.
 

سرمایه‌گذاران و تحلیلگران مالی: تجزیه و تحلیل روندها برای سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک و مدیریت ریسک.
 

پژوهشگران اقتصادی: تحقیق در زمینه اثرات اقتصادی واردات و صادرات بر اقتصاد ملی و جهانی.
 

صنایع مواد شوینده : شناسایی فرصت‌های بازار و تنظیم استراتژی‌های تولید بر اساس داده‌های بازار.