ارزش ویژه برند
ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند، ارزش خود برند است که توسط استراتژی برندسازی و درک اجتماعی از برند تعیین می‌شود. برندها زمانی می‌توانند به جایگاهی مناسب در ذهن مشتری و در بازار دست یابند که ارزش خود را در چشم و ذهن مشتریان بالا ببرند یا آن را حفظ کنند. 

ارزش برند
ارزش برند

ارزش برند (Brand Value)، ارزشی است که مشتریان بالقوه و بالفعل از برند شما درک می‌کنند. در واقع این شاخص بیانگر ارزش مالی برند شماست! برند شما با توجه به دارایی‌های برند، سهم بازار، تعداد مشتریان و جایگاه برند در بازار، از ارزش مالی خاصی برخوردار است. 

 
تمایز برند
تمایز برند

تمایز برند شامل برجسته کردن ویژگی‌های مثبت برند شماست که آن را در نظر مشتریان منحصر به فرد و ارزشمند جلوه می‌دهد. اگر می‌خواهید در دنیای تجارت امروز، برند شما به شهرت و محبوبیت بالایی برسد، باید بتوانید با سایر رقبا تمایز داشته باشید.

ارزیابی تجربه برند
ارزیابی تجربه برند

تجربه برند شامل افکار، احساسات، ادراکات و واکنش‌های مشتریان نسبت به برند شماست! هنگامی که مشتریان از برند شما تجربه مناسبی را کسب کرده باشند، طبیعتا بیشتر به سوی محصولات یا خدمات شما جذب می‌شوند. تمامی تلاش‌های بازاریابی تا کمپین‌های تبلیغاتی، در راستای خلق تجربه‌ای مناسب و بهتر از برند است.  

جایگاه‌یابی برند
جایگاه‌یابی برند

برخورداری از جایگاه مناسب در بازار و در ذهن مشتریان، به اندازه‌ای مهم است که می‌تواند بر آینده تجاری سازمان شما تاثیر بسزایی داشته باشد. یافتن جایگاه برند در بازار و بهبود آن فرآیندی است که باعث ارزشمند جلوه دادن جایگاه شما در ذهن مشتری خواهد شد.

پربازدید ترین خدمات

ارزیابی ابعاد احساسی برند

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید