SDATA

سرگرمی و ورزش

ورزش

این صفحه اطلاعات آماری، حقایق و داده­‌های بازار در مورد مجموعه متنوعی از مباحث مربوط به ورزش و تفریحات را ​​ارائه می­‌دهد. این مباحث شامل ورزش‌های حرفه‌ای (لیگ­‌ها)، رویدادهای ورزش و بازاریابی، فعالیت‌های ورزشی، سلامتی و سرگرمی است. اطلاعات آماری در مورد پارک­‌ها و فضای آزاد و بازار هنر و فرهنگ نیز در این صفحه و صفحات موضوعات مرتبط ارائه شده است.

واژه‌ ورزش‌ که از دیرباز معنای تمرین و ممارست داشت به هنگام‌ تصویب‌ «قانون‌ ورزش‌ اجباری‌ در مدارس‌» در ۱۶ شهریور ماه‌ ۱۳۰۶به طور رسمی به معنای امروزی وارد قاموس‌ واژگان‌ دولتی‌ ایران‌ شده‌ است.

این مطالب شامل آمار و مطالعات در مورد لیگ­‌های اصلی ورزشی در ایران و جهان است. ورزش‌های حرفه‌ای مانند لیگ­‌های مهم فوتبال، تنیس، گلف و بسیاری دیگر نیز در بانک اطلاعاتی SDATA قرار دارند. چهره­‌های مشارکت عمومی در فعالیت­‌های بدنی و به عنوان مثال صنعت باشگاه سلامتی یا تناسب اندام نیز در SDATA گنجانده شده‌­اند.

در زیر‌مجموعه‌ی پارک‌ها و فضای آزاد، آمار پارک‌های ملی، مناطق تفریحی، پارک­‌های عمومی و پارک­‌های آبی ارائه شده‌است. سفرهای غالب به پارک‌های ملی و بسیاری از فعالیت­‌های فضای آزاد مربوط به اردوها، سفرهای تفریحی با وسایل نقلیه، ماهیگیری تفریحی، پیاده­‌روی، کوهنوردی و موارد از این قبیل است.بسیاری از فعالیت های تفریحی را می توان به صورت رایگان و یا با هزینه کم انجام داد.

ورزش‌ها وابستگی‌ها و ارتباطات بسیاری با هنر دارند. اسکیت روی یخ و تای چی، برای مثال ورزش‌هایی هستند که با نمایش‌های هنری در اساس خود نزدیک می‌باشند.: تماشای این فعالیتها با تجربه تماشای رقص باله نزدیک و یکسان است. بطور مشابه، فعالیت‌های دیگری هستند که وجوه ورزشی و هنری در عمل و اجرای خود شامل می‌باشند، مانند عملیات هنری، ژیمناستیک هنری، بدن سازی ، پارکور، یوگا، بوسابول، پرش با اسبو غیره. شاید بهترین مثال گاوبازی است که در اسپانیا در صفحات هنری روزنامه‌ها گزارش می‌شود.

علاوه بر این، بازار هنر و فرهنگ همچنین در بانک اطلاعات آماری SDATA پوشش داده می­‌شوند.

شرکت دانش بنیان اس دیتا با درک ضرورت توسعه خدمات سازمانی داده محور، در سال ۱۳۹۳ آغاز به کار کرد.
این مجموعه با پرورش متخصصان متبحر در زمینه تحلیل اطلاعات فعالیت خود را به طور تخصصی در زمینه‌های تحقیقات بازار، مدیریت ارتباط با مشتری، هوش تجاری، برنامه‌ریزی فروش و مدیریت اثربخشی تبلیغات و توسعه برند گسترش داد.
این شرکت با توسعه و ارائه خدمات خود با محوریت تحلیل داده‌ها، داده‌کاوی (Data Mining) و بیگ دیتا تحولی در اجرای پروژه‌های پژوهشی – صنعتی ایجاد کرده است.

نماد ها


logo-samandehi

آدرس ، تلفن ، ایمیل

تهران، میدان شهر زیبا، خیابان احمد کاشانی، خیابان پردیس

ساختمان پردیس         ۰۲۱۴۰۴۴۳۶۶۰        Info@sdata.ir