Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

سرگرمی و بازی‌های ویدیویی

در این بخش اطلاعاتی درباره صنعت بازی و بازی­‌های ویدیویی، شامل داده‌­های مربوط به بزرگ‌ترین رقبای کسب و کار و فعالیت‌های مالی آن­‌ها، آمار مربوط به خروجی و موارد مصرف بازی­‌ها ارائه می‌­شود.

آمار اصلی صنعت بازی:

آمار مربوط به صنعت بازی‌­های ویدئویی ارائه شده شامل درآمد رقبای اصلی، اشتغال و واحدهای فروش و سهام بازار شرکت‌­های مختلف می‌­باشد. همچنین در این بخش آمار مربوط به نرم افزار و سخت افزار، فروش کنسول بازی و لوازم جانبی، بسترهای بازی‌های رایانه‌­ای (کامپیوتر شخصی، اکس باکس، تلفن هوشمند) و تعداد رقبای فعال و ثبت شده در بازی­‌های آنلاین و اجتماعی از جمله شرکت­‌هایی مانند Zynga قرار گرفته‌­است.

رفتار بازی:

اطلاعات مربوط به مصرف بازی‌های ویدیویی دیگر گروه اصلی جزو بخش آمار بازی محسوب می­‌شود. در این بخش اطلاعات جمعیت شناختی گیمر (سن و توزیع جنسیتی) در کنار آمار و ارقام مربوط به ضریب نفوذ بازی در بین جمعیت­، مدت زمان صرف‌شده برای انجام بازی، بسترهای نرم‌­افزاری و دستگاه‌های استفاده‌­شده برای انجام بازی­ و رتبه­‌بندی بازی‌­های پرفروش در دسترس می­‌باشند. همچنین در این پایگاه آماری اطلاعات دیگری ارائه شده­‌اند که عبارتند از ژانرهای بازی ترجیحی، بازی­‌های گسترده چند نفره آنلاین MMO (مانندWorld of Warcraft)، مکان‌هایی که افراد به انجام بازی می‌پردازند، و هزینه‌­هایی که مصرف‌کنندگان صرف انجام بازی­‌ها از طریق اپلیکیشن‌­ها و یا سایر خریدهای دیجیتال می­‌نمایند. آمار استفاده از بازی­‌های آنلاین و ویدئویی در محیط‌­های آموزشی از جمله مدارس نیز در بخش ارائه شده­‌اند.