SDATA

راه و رسم سرمایه گذاری موفق چیست

راه و رسم سرمایه گذاری موفق چیست ؟

نوعا از من می پرسند در چه رشته ای سرمایه گذاری کنیم ولی نمی پرسند راه و رسم سرمایه گذاری موفق چیست ؟ اگر راه و رسم سرمایه گذاری موفق را بدانید در چه رشته ای سرمایه گذاری کردن ، الویت درجه دوم است

راه و رسم سرمایه گذاری موفق چیست ؟ حال می خواهد در هر رشته ای باشد :

یک – نیاز های بازار را زودتر از ٨٠ درصد رقبا تشخیص دهید و قدرت مانور داشته باشید زودتر از ٨٠ درصد رقبا آن کالا یا خدمات را برای فروش روی میز داشته باشید

دو- قیمت کالا یا خدمات شما از ٨٠ درصد رقبا با کیفیت مساوی ارزان تر باشد

سه – بازاریابی را جایگزین فروش کرده باشید ، بازاریابی یعنی اینکه اگر فروش شما منطقه ای یا ملی است در سطح منطقه یا ملی اگر کسی به آن کالا یا خدمات نیاز داشت در ٨٠ درصد موارد بداند شما در آن حوزه فعال هستید ، بتواند از کیفیت و قیمت دیجیتالی مطلع شود و در کوتاه ترین زمان ممکنه آن کالا یا خدمات را خریداری کند ( بازاریابی یعنی این )

چهار- مشتری وفادار داشته باشید و ٨٠ درصد مشتریان شما دائمی باشند

پنج – برای اینکه مشتری وفادار داشته باشید باید درب زیان را بروی مشتری ببندید

شش – وارد بیزینسی شوید که سرمایه سالی چهار بار بچرخد

هفت – از ٨٠ درصد رقبا برای فروش مساوی سرمایه کمتری را درگیر کرده باشید

هشت – شرکت را به مجموعه ای از قرارداد تبدیل کرده باشید و فقط ١۵ درصد سرمایه مورد نیاز را خود تامین کرده باشید ( در ٨۵ درصد موارد از انرژی دیگران استفاده کنید ، تبدیل کردن شرکت به مجموعه ای از قرارداد از جمله یعنی برون سپاری کردن )

نه – در همه حوزه ها از ٨٠ درصد رقبا دیجیتالی تر باشید

ده – خلاقیت هایی داشته باشید که ٨٠ درصد رقبا فاقد آنند ، خلاقیت یعنی مزیت رقابتی شما ، مزیت رقابتی یعنی شما در خصوص آن کالا یا خدمات امتیازی داشته باشید که رقبا فاقد آنند

نتیجه گیری :

برای موفقیت در بازار یا باید جز اولی ها باشید یا متقلب باشید

برای اینکه جز اولی ها باشید باید ویژگی ده گانه بالا را داشته باشید

٨٠ درصد فعالین اقتصادی نه جز دسته اولی هستند نه جز متقلبین

٨٠ درصد سود را دسته اولی ها کسب می کنند و ٢٠ درصد را متقلبین

مهم ترین عامل شارژ متقلبین درآمد ناشی از صادرات نفت بود که دیگر چندان نیست

دومین منبع شارژ متقلبین ، وام های بانکی بود که ۵٢ درصد آن را به ٢٠٠ شرکت بزرگ داده اند و آنها ، وام را صرف جبران زیان خود در پنج سال گذشته کرده اند پول باقی مانده برای اداره امور جاری بانکهاست و قابل انتقال به متقلبین نیست لذا شارژ متقلبین از بانکها دیگر ممکن نیست زیرا بیش از این نمیشود بانکها را چاپید

سومین منبع شارژ متقلبین …

نویسنده دکتر محمد حسین ادیب

شرکت دانش بنیان اس دیتا با درک ضرورت توسعه خدمات سازمانی داده محور، در سال ۱۳۹۳ آغاز به کار کرد.
این مجموعه با پرورش متخصصان متبحر در زمینه تحلیل اطلاعات فعالیت خود را به طور تخصصی در زمینه‌های تحقیقات بازار، مدیریت ارتباط با مشتری، هوش تجاری، برنامه‌ریزی فروش و مدیریت اثربخشی تبلیغات و توسعه برند گسترش داد.
این شرکت با توسعه و ارائه خدمات خود با محوریت تحلیل داده‌ها، داده‌کاوی (Data Mining) و بیگ دیتا تحولی در اجرای پروژه‌های پژوهشی – صنعتی ایجاد کرده است.

نماد ها


logo-samandehi

آدرس ، تلفن ، ایمیل

تهران، میدان شهر زیبا، خیابان احمد کاشانی، خیابان پردیس

ساختمان پردیس         ۰۲۱۴۰۴۴۳۶۶۰        Info@sdata.ir