SDATA

چگونه DNA کسب و کار شما، برندتان را رشد می دهد؟

چگونه DNA کسب و کار شما، برندتان را رشد می دهد؟

 

راه اندازی یک کسب و کار بسیار دشوار و البته در شرایط بحران اقتصادی، اینکار تقریبا غیر ممکن است. اما با همه این اوصاف، اگر بدانید کجای بازار قرار گرفته اید و چگونه می توانید خود را در این جریان کند تجارت به جلو حرکت دهید، آنگاه خواهید توانست سری در میان سرها بیرون آورید و نفسی راحت بکشید.

یکی از راهکارهایی که برای نجات کسب و کارها از دست و پا زدن در روزمرگی همواره توصیه می شود، بسیار ساده است

 

برندینگ ( برند سازی ) را فراموش نکنید!

با بکارگیری برندینگ، کسب و کارهای بسیاری در نقاط مختلف جهان بوده اند که در همین بحران اقتصادی،

با اینکه از صفر شروع کرده اند، بخوبی بزرگ شده و سود کلانی به جیب زده اند. مانند برند DANNIJO که به

تولید زیورآلات به سبکی کاملا متفاوت می پردازد. در وسط بحران اقتصادی در سال ۲۰۰۷ در امریکا تاسیس

شد و با درایت مدیران خبره خود، اکنون در فروشگاه های بزرگ سرتاسر دنیا، محصولات خود را به خوبی به

فروش می رساند.

 

برندسازی یک مفهوم چند وجهی است که یکی از وجوه آن، بیش از سایرین به چگونگی برقراری ارتباط

شما با مخاطبانتان باز می گردد. مجموعه ارتباطات با مخاطب به صورت کلی محدود به چند مورد خاص

نمی شود اما، مواردی هستند که نقششان از دیگر موارد بسیار پر رنگ ترند و اثر بخشی کلان آنها به

طور کلی به صورت تجربی نیز به اثبات رسیده است.

در ادامه به چندی از این موارد می پردازیم:

 

۱-همیشه در حال تغییر باشید اما اصالت خود را حفظ کنید!

یک تغییر ممکن است که همراه یک تناقض، سر و صدای زیادی بر پا کند. اما حواستان به تناقضی که

قصد ایجادش را دارید باشد. این تناقض نباید خدشه به اصالت شما وارد کند. شکل دیگری از تغییر،

ارائه مستمر محصولات جدید به مشتریان است. شما همواره در حال تولید محصولات متنوعی هستید

که مخاطب را تحریک می کند تا میزان مشخصی از وقتش را به آن محصولات فکر کند. این تفکر، کلید

موفقیت شما خواهد بود.

 

۲-رسانه های اجتماعی بهترین دوست شما هستند.

رسانه هایی که شبکه های اجتماعی در اختیار شما می گذارند، سریعترین راهی است که

می توانید برند خود را در معرض دید بگذارید. همه درباره آن صحبت خواهند کرد و عده زیادی درگیرش

خواهند شد.

در شبکه های اجتماعی، شما و مخاطبتان، عینا بخشی از زندگی یکدیگر خواهید شد. امکانی که

سابق بر این، در اختیار نداشته اید.

شرکت دانش بنیان اس دیتا با درک ضرورت توسعه خدمات سازمانی داده محور، در سال ۱۳۹۳ آغاز به کار کرد.
این مجموعه با پرورش متخصصان متبحر در زمینه تحلیل اطلاعات فعالیت خود را به طور تخصصی در زمینه‌های تحقیقات بازار، مدیریت ارتباط با مشتری، هوش تجاری، برنامه‌ریزی فروش و مدیریت اثربخشی تبلیغات و توسعه برند گسترش داد.
این شرکت با توسعه و ارائه خدمات خود با محوریت تحلیل داده‌ها، داده‌کاوی (Data Mining) و بیگ دیتا تحولی در اجرای پروژه‌های پژوهشی – صنعتی ایجاد کرده است.

نماد ها


logo-samandehi

آدرس ، تلفن ، ایمیل

تهران، میدان شهر زیبا، خیابان احمد کاشانی، خیابان پردیس

ساختمان پردیس         ۰۲۱۴۰۴۴۳۶۶۰        Info@sdata.ir